  • 141. Data: 2013-12-13 11:36:13
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:a2297edb-0ceb-49c3-a519-f97ee571f1c0@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 07:09:46 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Pr�bowa�e�?
    > Bo ja tak i powiem, �e nie jest to takie �atwe.

    > Coraz mniej mnie dziwi czemu masz te rury 2' w domu :)

    Co to są rury 2'?
    Zapewne chodziło ci o rury dwucalowe?
    Wymądrzasz się, a nawet nie wiesz jak się zoancza cale.

    "Toś powiedział, coś wiedział"

  • 142. Data: 2013-12-13 11:39:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 11:36:13 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Co to sďż˝ rury 2'?
    > Zapewne chodzi�o ci o rury dwucalowe?
    > Wym�drzasz si�, a nawet nie wiesz jak si� zoancza cale.

    Oj nie mamy sie czego czepic to czepiamy sie literowek :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 143. Data: 2013-12-13 11:42:05
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 11:21:02 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Dostosowuje poziom do rozmowcy.

    Gdyby tak było to nie byłbyś tak bezczelny, chamski i nie używałbyś
    zwrotów "ad personam" tylko prowadził dyskusję w sposób merytoryczny.

  • 144. Data: 2013-12-13 11:44:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 11:42:05 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Gdyby tak by�o to nie by�by� tak bezczelny, chamski i nie u�ywa�by�
    > zwrot�w "ad personam" tylko prowadzi� dyskusj� w spos�b merytoryczny.

    No juz sie tak nie obrazaj - gdzie Ty zyjesz ze moj sposob prowadzenia
    dyskusji uwazasz za chamski? :)

    A teraz idz do mamusi niech poglaska i czolko wycaluje skoro taki wrazliwiec
    z Ciebie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 145. Data: 2013-12-13 11:49:39
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Oj nie mamy sie czego czepic to czepiamy sie literowek :)

    Przynajmniej nie wyopisuję tak jak ty, że jesteś nieudacznikiem.

  • 146. Data: 2013-12-13 12:00:07
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    napisał:

> [...]
    > dyskusji uwazasz za chamski? :)

    > A teraz idz do mamusi niech poglaska i czolko wycaluje skoro taki

    Próbuj, próbuj, może kiedyś dorośniesz, ale póki co to jeszcze nie ten
    poziom.

  • 147. Data: 2013-12-13 12:11:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 11:12:47 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Jakiej agresji? Pytam po prostu czy masz w telefonie tarcze, to agresja ?
    >:)

    Oczywiscie, ze agresja - piszesz, ze zyje w zeszlym wieku oraz sugerujesz
    telefon z tarcza, to taka prymitywna przytykanka, moje ty sloneczko :-DDD

    >Stwierdzam fakt

    Taaa, zeszlowiecznosci dyskutanta.

    >Aha :)

    No.

    >Nie rozni sie kompletnie niczym

    Tak, tak...

  • 148. Data: 2013-12-13 15:14:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 12:11:08 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Oczywiscie, ze agresja - piszesz, ze zyje w zeszlym wieku oraz sugerujesz
    > telefon z tarcza, to taka prymitywna przytykanka, moje ty sloneczko :-DDD

    No prztyczek - owszem ale prztyczek to nie agresja tylko znacznie nizsza
    forma. Taka ironiczna zaczepka :P

    > Taaa, zeszlowiecznosci dyskutanta.

    Widzisz - to Ty robisz z tego zlo - traktujac zeszlowiecznosc jako cos
    gorszego. Ja przeciez nigdzie nie napisalem ze zeszlowiecznosc czy
    niezaradnosc sa zle. Jak ktos jest niezaradny to jest niezaradny - to tylko
    stwierdzenie faktu. Tak jak to ze ktos ma w domu instalacje z grubych rur i
    nie potrafi sie odnalezc w telefonie z allegro :)

    > Tak, tak...

    I tu i tu mam google chrome'a - w obu identyczna funkcjonalnosc i wyglad.
    Autouzupelnianie loginow/hasel/formularzy i historia odwiedzonych stron
    na obu urzadzeniach jest ta sama. Nie widze kompletnie roznicy w
    korzystaniu allegro na komputerze i w telefonie.

    I gdyby smartfony to bylo jakies dobro czy luksus, gdybym wtedy sie wysmiewal
    ze ktos nie potrafi korzystac - to byloby zle. Ale dzisiaj ciezko kupic
    inny telefon niz smartfon, wiec jak ktos nie potrafi z niego korzystac (i nie
    ma 80 lat tudziez nie jest chory czy niedolezny) to jest fajtlapa
    niezbyt przystosowana do wspolczesnych czasow. I mnie to smieszy ale nie
    uwazam ze to jest zle - ot podchodze do takiego czlowieka troche jak
    do eksponatu muzealnego - z pewna doza ostroznosci :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 149. Data: 2013-12-13 15:44:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    > uwazam ze to jest zle - ot podchodze do takiego czlowieka troche jak
    > do eksponatu muzealnego - z pewna doza ostroznosci :)

    Ja Ci tak podpowiem po przyjacielsku i nie zrozum mnie zle. Na
    przestrzeni juz lat widzimy po sobie pewne zmiany. Twoje niestety ida w
    kierunku jakby odwrotnym. Bo widzisz, czlowiek im wiecej wie tym
    bardziej zdaje sobie sprawe z tego jak duzo jeszcze nie wie. A u Ciebie
    jest totalny brak pokory, a jakies zdobyte doswiadczenie sprawia, ze
    stajesz sie ekspertem nie widzac przy tym wlasnych slabosci czy bledow
    ktore popelniamy wszyscy.
    Tym samym ew. nieumiejetnosc poslugiwania sie w stopniu ponadpodstawowym
    nie sprawia, ze jest eksponatem muzealnym, bo w innych tematach byc moze
    nie dorastasz mu do piet.

    Pozdro.. TK

  • 150. Data: 2013-12-13 18:54:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 15:44:59 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tym samym ew. nieumiejetnosc poslugiwania sie w stopniu ponadpodstawowym
    > nie sprawia, ze jest eksponatem muzealnym, bo w innych tematach byc moze
    > nie dorastasz mu do piet.

    Moze tak byc (przeciez nie pisze ze nie :) Na pewno lepiej gwintuje grube
    rurki stalowe - ja nie potrafie:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.