  • 161. Data: 2013-12-14 10:52:14
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:3bdf0bc4-9fc1-4f7c-a7ba-773961eb4fdf@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 00:03:14 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Mnie interesuje uzytkowosc. I stawianie kaloryferow nad podlogowka
    > jest
    > smieszne. Absolutnie kazdy Ci powie ze podlogowka daje wiekszy
    > komfort,
    > a wykonanie kaloryferow na swoim poddaszu uzna za najwiekszy blad na
    > swojej
    > budwie. Wiec kij z ew. wadami (ktorych ja nie dostrzegam), dla mnie
    > instalacja
    > kaloryferowa nie ma absolutnie zadnej zalety nad podlogowka - czy to
    > dzialajaca grawitacyjnie czy napedzana pompka, czy to instalacja o
> [...]

    Kolejny raz wciskasz mi coś, czego nigdy nie napisałem i nie
    twierdziłem.
    Wręcz przeciwnie, zawsze podkreślałem i podkreślam zalety podłogówek nad
    ogrzewaniem grzejnikowym.
    Tyle, że w odróżnieniu od Ciebie jestem świadomy zarówno zalet jak i wad
    obydwu systemów. Ponadto wiem, kiedy i gdzie każdy z tych systemów
    lepiej się sprawdzi.
    Wiem także jak wykonać instalację korzystając z zalet obydwu systemów i
    minimalizując lub wręcz eliminując ich wady.
    Ty zaś piszesz "dla mnie instalacja kaloryferowa nie ma absolutnie
    zadnej zalety nad podlogowka" oraz "Absolutnie kazdy Ci powie ze
    podlogowka daje wiekszy komfort", co świadczy jednoznacznie, że o
    systemach CO nie masz najmniejszego pojęcia, a próbujesz się wymądrzać i
    kreować na wielkiego specjalistę, nie uznającego doświadczeń i wiedzy
    innych ludzi.
    Jeżeli chodzi o podłogówki to są przypadki, kiedy wręcz nie wolno takiej
    podłogówki wykonać lub należy zrobić układ mieszany podłogówka +
    grzejniki, bo sama podłogówka może przynieść więcej złego jak dobrego.

    > No wybacz, ze pisze w swoim imieniu :D

    To pisz w swoim imieniu co uważasz na temat instalacji i systemów, a nie
    pisz "ad personam" i nie sprowadzaj każdej swojej wypowiedzi do
    stwierdzeń: "jesteś głupim, niedołężnym i nieradzącym sobie w życiu,
    starym zgredem".
    Miej trochę więcej szacunku do ludzi, nawet kiedy nie są według Twoich
    wyobrażeń aż tak "dobrzy" jak Ty i miej też trochę więcej samokrytycyzmu
    i pokory. Staraj się też zrozumieć co piszą inni.

  • 162. Data: 2013-12-14 11:05:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-14 02:50, Adam pisze:

    > 32 mam, firme prowadze od 15-tu lat, dom wybudowalem "tymi recami" wiec
    > doswiadczenia zyciowego mam wiecej niz niejeden 60-cio latek ;)

    Hehe, sek w tym, ze to - powiedzialbym - zadna egzotyka. :-)

    Pozdro.. TK

  • 163. Data: 2013-12-14 11:26:56
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > 32 mam, firme prowadze od 15-tu lat, dom wybudowalem "tymi recami"
    > wiec
    > doswiadczenia zyciowego mam wiecej niz niejeden 60-cio latek ;)

    Jak co drugi user na tej grupie. Z tym, że niektórzy już budują drugi
    czy trzeci dom, a jeszcze inni budują je zawodowo, prowadząc własną
    działalność :)
    Cóż za "skromność" :D
    Zapytam więc wprost cóż takiego nadzwyczajnego jest w tym czego
    dokonałeś w życiu, ponad to czego dokonało wielu ludzi z tej grupy?

  • 164. Data: 2013-12-14 12:10:02
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    (ciach - przeczytane z uwagą)
    A na PC się nie znasz... he! ;)

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. ja jak i 99.(9)% sprzedawców zresztą też

  • 165. Data: 2013-12-14 14:52:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Dokladnie tak. Podstawowy telefon to jakies 80 zyli w byle markecie. Moze
    > to dziwne, ale znam pare osob z takimi telefonami, ba sam mam jak na
    > dzisiejsze czasy cos podobnego. Oczywiscie u corki to nie przejdzie, ale
    > dla mnie jest o niebo lepszy od dzisiejszego trendu.

    No ja jestem troche gadzeciaz, wiec uzywam smart. Przede wszystkim
    najbardziej zlezalo mi na GPS. I jak sie okazuje sluszna linie obralem. Juz
    zdazylo mi sie pare razy dupe nim ratowac, gdy okazywalo sie, ze mapa w
    aucie jest nieaktualna (Tuska wina).

  • 166. Data: 2013-12-14 15:24:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-14 14:52, Ghost pisze:

> [...]
    > Juz zdazylo mi sie pare razy dupe nim ratowac, gdy okazywalo sie, ze
    > mapa w aucie jest nieaktualna (Tuska wina).

    GPS fajna sprawa, ale ja zalatwiam to normalna i wieksza nawigacja.
    Jezdzi w schowku i przy doopie tego nie nosze. Co do smarta, to wszystko
    co oferuje smart mam w kompie i takie rozwiazanie bardziej lubie.
    Dotykowy ekran wymaga odrywania palca od ekranu w zwiazku z czym
    robienie czegos intuicyjnie praktycznie nie jest mozliwe bez patrzenia.
    Kolenja sprawa to delikatnosc. W zaleznosci od tego co i kiedy sie robi
    ma to niebagatelne znaczenie. No i wymiary. Smart na ktorym da sie cos
    zrobic wygodnie nie bedzie maly, a upychanie tego np. latem w male
    kieszenie krotkich spodenek jest nieco irytujace. To samo wykopywanie z
    kieszeni zima np. jadac samochodem. Dla mnie to rzeczy ktore przsadzaja
    za pozostaniem przy tradycyjnym podejsciu do telefonu, znaczy sluzy do
    dzwonienia. A ze swiat sie robi jakis takis gowniany byle swiecacy to
    juz inna sprawa.

    Pozdro.. TK

  • 167. Data: 2013-12-14 15:52:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > GPS fajna sprawa, ale ja zalatwiam to normalna i wieksza nawigacja. Jezdzi
    > w schowku i przy doopie tego nie nosze.

    No ja czesto jezdze autem z wbudowana nawigacja, ale jak mi Tusk drogi
    przestawi to zaczyna byc klopot. Mapa w komorce jest czesciej aktualizowana.

> [...]
    > przsadzaja za pozostaniem przy tradycyjnym podejsciu do telefonu, znaczy
    > sluzy do dzwonienia. A ze swiat sie robi jakis takis gowniany byle

    W smartfonie uzywam jeszcze eventow w kalendarzu oraz radia podczas biegania
    i tyle. Reszta to dla mnie tez swiecidelka :-) Chociaz je nawet lubie.

  • 168. Data: 2013-12-14 16:38:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 02:50:59 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > 32 mam, firme prowadze od 15-tu lat, dom wybudowalem "tymi recami" wiec
    > doswiadczenia zyciowego mam wiecej niz niejeden 60-cio latek ;)
    "Nie ma sie cym chwalic mosci jenerale. Jo! Czterdzieści setków baranów porwołem,
    Dwadzieścia setków baranów zjadłem, w tym ctery śmierdzące i zyje. I dobze!"

  • 169. Data: 2013-12-14 17:07:16
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Na Pmorzu nieżle wieje- pewnie noc nieprzespana będzie.

    Nie miałem prądu 5 dni.

  • 170. Data: 2013-12-14 17:12:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-14 17:07, kiki pisze:

    > "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Nie miałem prądu 5 dni.

    Nie zamowiles sobie agregatu na allegro telefonem? :-D

    Pozdro.. TK