  • 11. Data: 2013-12-06 09:03:41
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-12-05 22:07, Kris wrote:
    > Na Pmorzu nieżle wieje- pewnie noc nieprzespana będzie.
    > Trampolinę przygwożdziłem do trawnika śolidnymi kotwami aby nie odfruneła, wszelkie
    drobne przedmioty z okolic domu pochowane. Oby do rana;)
    > I tak podobno ma dmuchać do jutra wieczora;((

    Ja też z pomorza, zachodniego. Póki co chyba wszystko mam w jednym kawałku.
    Rolety zewnętrzne to jednak dobry wynalazek. Jest ciut ciszej i jednak o
    niebo pewniej się czuję przy takiej wichurze :-)
    Ciekawe jak ludziom działa teraz wentylacja grawitacyjna. Tu gdzie
    akurat teraz jestem wieje z kratki do wewnątrz aż miło.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 12. Data: 2013-12-06 09:04:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.12.2013 08:35, Albercik pisze:

    > w Rybniku w nocy trochę grzmiało i powiało, dzieciaki łyknęły że to
    > Mikołaj się tłucze...:) a teraz to na łyżwach można jeździć po ulicach..

    Ano, piękną miałem szklankę od swojego Młochowa do trasy katowickiej.

    Sądząc po tym co widziałem, jedyna strata to prąd - jak zwykle szlag
    trafił. W sumie nic dziwnego - po drodze kilka leżących drzew widziałem
    (i o dziwo jedną betonową latarnię).

  • 13. Data: 2013-12-06 09:54:28
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 5 grudnia 2013 22:14:49 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W takich chwilach nie zazdroszcze mieszkania nad wielka woda.
    Do wielkiej wody mam jeszcze 30 km ale i tak dmucha i dmuchało okrutnie.
    >Mam nadzieje, ze Twoja trampolina jak i dach pozostanie na miejscu.
    Trampolina i dach pozzostały na miejscu na szczęście ale znajoma dzwoniła że
    jej sasiadowi dach zdjeło.
    Z żywiołem nie ma żartów.

    W Sączu w nocy od czasu do czasu lekko coś zachuczało ale bez jakichkolwiek
    emocji.
    Obecnie cisza absolutna i słoneczne niebo ale na horyzoncie widać chmury.

  • 14. Data: 2013-12-06 10:05:28
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    >zachuczało

    Ale to wali po oczach.
    Sorki

  • 15. Data: 2013-12-06 11:12:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-06 02:51, wolim pisze:

    > Poprawka, jest 2:40. Nie śpię. Czuwam. Ale dmucha :)

    Hehe.
    No prosze jak to sie szybko zmienia... :-)

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2013-12-06 11:14:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-06 09:03, quent pisze:

    > Ciekawe jak ludziom działa teraz wentylacja grawitacyjna. Tu gdzie
    > akurat teraz jestem wieje z kratki do wewnątrz aż miło.

    U mnie nie wieje z kratki, ale dom znaczaco sie wychladza. W lazience
    jak wyszedlem spod prysznica to czuc wiaterek po kostkach.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2013-12-06 11:23:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 11:14:54 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > U mnie nie wieje z kratki, ale dom znaczaco sie wychladza. W lazience
    > jak wyszedlem spod prysznica to czuc wiaterek po kostkach.
    Porotherm. Z gniazdek wieje;)

  • 18. Data: 2013-12-06 11:32:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 09:03:41 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Ciekawe jak ludziom dzia�a teraz wentylacja grawitacyjna. Tu gdzie
    > akurat teraz jestem wieje z kratki do wewn�trz a� mi�o.
    Tak mi się wydaje że podczas wiatru to powinno odwrotnie byc czyli szybciej z domu
    powietrze wyciągac. Wiatr nad kominem chyba poodciśnienie w kominie wytwarza i
    powinno własnie z domu szybciej wywiewac.
    No i oczywiście z nawiewników odpowiednio szybciej wwiewac.

  • 19. Data: 2013-12-06 11:41:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 02:51:20 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

    > Poprawka, jest 2:40. Nie �pi�. Czuwam. Ale dmucha :)

    U mnie tez dmuchalo niemozliwie ale spalem jak zabity. Parasola (zwinietego
    orkors) nie zdmuchnelo wiec mocowanie sie sprawdza (4 x plyty chodnikowe) ;)
    Oprocz tego nawialo pare gazet reklamowych na ogrodek i tyle :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2013-12-06 12:30:06