  • 231. Data: 2013-12-16 13:31:13
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-15 21:06, uzytkownik pisze:

    > Z tym "lepiejradzeniem" to jest różnie.

    Ghost ma sporo racji. Jak sie robi tymi recami to poza pracowitoscia i
    ogolna zaradnoscia nie ma sie czym chwalic, bo jak sie ma naprawde to
    wlasnie wchodzi sie do salonu i pokazuje palcem "o ten prosze" placac
    zarobionymi pieniedzmi, a nie biorac kredyt hipoteczny.

    > Właśnie dzisiaj odwiedziła nas (mnie i żonę) znajoma z prośbą aby
    > świadczyć w sądzie przeciwko jej mężowi na rozprawie rozwodowej.

    Cale zycie mowie, ze kredyt to cos co dopiero sie zarobi i na to co sie
    nim finansuje w danej chwili kredytobiorcy nie stac. Jak jest dobrze to
    latwo cel przestrzelic produkujac dodatkowe problemy.

    Pozdro.. TK

  • 232. Data: 2013-12-16 13:33:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 13:08:06 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Trochę mnie zdziwiło że na allegro korzystniej bo ostatnio zauważyłem tendencję ze
    na allegro bywa drożej niż u tych samych sprzedawców w ich sklepach netowych.

    No niestety prowizje na allegro coraz wyzsze. Wprowadzaja rozne "ukryte" oplaty
    tak ze faktycznie wiekszosc sklepow ktore juz sobie jakas marke wyrobila
    przechodzi na sprzedaz via swoj sklep netowy - duzo nizsze koszty niz handel
    na allegro ;) Ale bez allegro ciezko by sie im bylo wybic, to jednak jest
    przeogromny rynek :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 233. Data: 2013-12-16 13:36:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-16 10:49, Kris pisze:

    > Odnośnie cen w sieci i w sklepach stacjonarnych własnie ćwicze temat na sobie;)
    > Córce laptopa szukam, jakies kryteria tam sobie załozyłem i wychodzi tak:
    > Najdrożej sklepy stacjonarne,
    > Taniej sklepy netowe- w moim przypadku x-kom.pl
    > Najkorzystniej na allegro- też x-kom- cena taka jak w ich sklepie netopwym ale na
    allegro dodaja torbę i mysz bezprzewodowa gratis. Zawsze to jakies 100-120zł
    > Takie wyniki to może wynik moich specyficznych założeń i kategorycznie nie można
    napisac że w sieci taniej ale wyszło jak wyszlo.

    Pod koniec listopada kupilem kompa z prockiem i3, a w lipcu za podobne
    pieniadze z prockiem i5. Oczywiscie nie sa to takie same kompy, ale
    ogolnie mam wrazenie, ze sprzet przed swietami podrozal.

    Pozdro.. TK

  • 234. Data: 2013-12-16 13:38:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 13:17:02 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zwlaszcza na kredyt.

    Przeciez ja zupelnie nie finanse mialem na mysli tylko glowe na karku ogolnie
    mowiac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 235. Data: 2013-12-16 13:38:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 13:20:20 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Fortuna kolem sie toczy jak to mowia. Grunt to pozostac soba i pamietac
    > skad sie pochodzi.
    Siedze teraz w budynku niedaleko jednej z tych 3 nieruchomości o których pisałem
    wyzej.
    I tak sobie licze ze gdyby ten człowiek żył a te kamienice nadal nalezały do niego to
    dzisiaj miałby kilkanascie tysięcy miesięcznie z wynajmu tylko samych lokali w tych
    kamienicach. Teraz kamienice maja innych właścicieli a z racji atrakcyjnej
    lokalizacji nie ma problemu z wynajmem powierzchni.

  • 236. Data: 2013-12-16 13:38:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-16 13:08, Kris pisze:
    > Własnie kupiłem.
    > W x-kom ale na allegro. Cena ta sama co na x-com.pl ale gratis torba+mysz. W sumie
    gadżety zbyteczne ale wystawie na Allegro może z 50dych odzyskam.
    > Trochę mnie zdziwiło że na allegro korzystniej bo ostatnio zauważyłem tendencję ze
    na allegro bywa drożej niż u tych samych sprzedawców w ich sklepach netowych.

    Tak sie mowi, ze w necie taniej bo koszty mniejsze. A jak patrze po
    znajomych sprzedajacych na allegro to maja przy mniejszym obrocie wyzsze
    koszty prowizji niz niejednego stacjonarnie.

    Pozdro.. TK

  • 237. Data: 2013-12-16 13:41:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 13:31:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > wlasnie wchodzi sie do salonu i pokazuje palcem "o ten prosze" placac
    > zarobionymi pieniedzmi, a nie biorac kredyt hipoteczny.

    Widzisz ja za to zdecydowanie bardziej chwale i cenie ludzi ktorzy potrafia
    cos "tymi recami", a nie tylko pokazywac palcem :) Zawsze to podkreslam i
    nie ma dla mnie znaczenia zamoznosc tego czlowieka. Bardziej cenie mojego
    ciesle Zenka co przyjezdzal do roboty na rowerze i tyral od 5 rano ale to
    co robil przechodzilo ludzkie pojecie niz wlasciciela firmy od wylewek ktory
    przyjechal tylko swoja X5 po kase i nawet nie spojrzal jak jego brygada
    prace wykonala :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 238. Data: 2013-12-16 13:47:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 13:36:29 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Pod koniec listopada kupilem kompa z prockiem i3, a w lipcu za podobne
    > pieniadze z prockiem i5. Oczywiscie nie sa to takie same kompy, ale
    > ogolnie mam wrazenie, ze sprzet przed swietami podrozal.
    Być moze. Nie analizowałem cen wcześniej bo nie było potrzeby. teraz kupiłem lapka
    dla córy z prockiem I3.
    Najdziwniejsze dla mnie jest to że wystawiłem jej "stary" dwuletni laptop na allegro
    i już mam oferty równe połowy ceny tego nowego laptopa a licytacja dalej trwa;)
    Ten stary laptop ma już ponad dwa lata jest jednak w pełni sprawny ale parametry
    sporo gorsze.
    Dwa lata temu kosztował tyle samo mniej więcej ile dzisiaj dałem za tego z i3.
    Wyglada na to że dostane za niego dwa razy więcej niż się spodziewałem.;)

  • 239. Data: 2013-12-16 13:49:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-16 13:38, Adam pisze:

    > Przeciez ja zupelnie nie finanse mialem na mysli tylko glowe na karku ogolnie
    > mowiac :)

    Budowa domu to pochodna tego co sie robi w zyciu, a nie cel zycia. Wiec
    mozna byc pierdola zyciowa, wziac kredyt na dom i dlubac wlasnymi recami
    byle taniej, splacajac to przez 30 lat ze 100% niepewnoscia jutra.
    Ambicji tu nie brak, ale tej zarypistej wiedzy i super zaradnosci to
    jakos tu nie widze. W kazdym razie nie szczegolnie ponad przecietna,
    nikomu przy tym nie ujmujac rzecz jasna.

    Pozdro.. TK

  • 240. Data: 2013-12-16 13:52:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 13:38:55 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tak sie mowi, ze w necie taniej bo koszty mniejsze. A jak patrze po
    > znajomych sprzedajacych na allegro to maja przy mniejszym obrocie wyzsze
    > koszty prowizji niz niejednego stacjonarnie.

    Ale rynek zbytu kilka razy wiekszy niz sklep stacjonarny, wiec mozna sprzedawac
    kilka/nascie razy wiecej towaru, dostajac lepsze ceny u producentow / w
    hurtowniach :) No i ryzyko mniejsze - jak nic nie sprzedasz to i mala prowizje
    zaplacisz - a w sklepie stacjonarnym czynsz bulic trzeba.

    Latwiej tez wszystko zorganizowac - nie musisz miec obsady w sklepie non
    stop, klient nie zauwazy ze wyskoczyles akurat na chwile 150km po agregat ;)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.