  • 251. Data: 2013-12-16 14:42:47
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:a892022f-3fed-4f0f-aed0-7ec362c52a3f@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 11:37:34 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >Widzisz bo ja sobie tak zycie ulozylem ze moge miec zawsze sobote:)

    Jedna, dwie, na dluzsza mete sie nei da.

  • 252. Data: 2013-12-16 14:43:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 14:31:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ale w sklepie stacjonarnym pozycji asortymentowych jest pare tysiecy, a
    > na allegro pewnie kilka/nascie rzeczy potencjalnie do sprzedania.
    Jak szukałem laptopa to na Allegro widziałem sprzedawców co maja po kilka tysięcy
    aukcji
    Np:
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=785
    4942

  • 253. Data: 2013-12-16 14:44:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 13:17:02 UTC+1 użytkownik Maniek4
    napisał:

    >Przeciez ja zupelnie nie finanse mialem na mysli tylko glowe na karku
    >ogolnie
    >mowiac :)

    A no jesli na kredyt to postawiles chate bankowi, poki co. Gratuluje
    zaradnemu bankowi :-D

  • 254. Data: 2013-12-16 14:54:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-16 14:43, Kris pisze:
    > Jak szukałem laptopa to na Allegro widziałem sprzedawców co maja po kilka tysięcy
> [...]

    Tym bardziej bezobslugowe to nie bedzie. O ile w sklepie co najwyzej
    przyklejasz cene i odkladasz na polke, tak na allegro trzeba zrobic
    stronke, opis, jakies zdjecia no i zaplacic wcale niemala prowizje.
    Druga sprawa, o ile na rynku lokalnym mozna mniej patrzec na konkurencje
    o tyle na allegro cos drozsze o jakies grosze moze byc calkowicie
    niesprzedawalne, a aukcje trzeba powiesic. Lekko nie ma. Co z tego, ze w
    domu skro trzeba poswiecic temu i tak kupe czasu.

    Pozdro.. TK

  • 255. Data: 2013-12-16 15:12:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 14:54:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > niesprzedawalne, a aukcje trzeba powiesic. Lekko nie ma. Co z tego, ze w
    > domu skro trzeba poswiecic temu i tak kupe czasu.
    I ryzyko sporo wyższe. Wysyłasz za pobraniem klient nie odbiera-koszty przesyłki razy
    dwa w plecy jesteś.
    Klient ma prawo do zwrotu w ciągu 10dni i musiosz mu kasę +pkoszty wysyłek oddać.
    Opisy: jak pisałeś same się nie robia, kupe roboty przy tym jest i nie daj boże się
    tam gdzieś pomylisz to masz awanture że na aukcji było inaczej a w rzeczywistości
    jest inaczej. Użeranie się z idiotami: w sklepach stacjonarnych chyba tych idiotów
    mniej.
    No i mnóstwo tego typu pierdółek.
    Lekko nie ma.
    Sprzedawałem jakies pół roku temu sprzęt do ćwiczeń. Leżał w domu niepotrzebny więc
    fotki porobiłem i na aukcje. Fotki zrobiłem dokładne, oprócz wstawienia na stronie
    aukcji(tam pomniejszaja fotki)umieściłem je na serwerze zewnętrznym zeby można było
    obejrzeć w wyższej rozdzielczości czy jak to się tam nazywa.
    W opisie wyrażnie zaznaczyłem że sprzęt używany, rysy itp. Gość kupił ja wysłałem i
    nagle pyskówka ze porysowany itp.
    Puste tonery wystawiłem jakiś czas temu. W kategori "puste tonery" w opisie napisałem
    wyraznie że puste. Fotki tez realne pstryknełem nie wstawione z netu
    Koleś który wygrał licytację zaoferował chyba cenę równa prawie cenie pełnych
    tonerów.
    Zdziwiło mnie to ale co tam myśle sobie. Kasę przysłał towar wysłałem i nagle meile z
    wyzwiskami ze go oszukałem bo tonery puste, że w tytule aukcji powinienem zaznaczyć
    ze puste itp. Idiota totalny

  • 256. Data: 2013-12-16 15:52:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 14:17:06 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Wiedzialem, ze nie masz danych tylko ssiesz z brudnego palucha. Jaki ty
    > przewidywalany adas jestes :-D

    Nie mam czasu zeby danych szukac do bezsensownej dyskusji z takim trollem jak
    Ty - zreszta wiedza kosztuje wiec doksztalc sie sam, a nie wyreczaj innych :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 257. Data: 2013-12-16 16:21:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-16 15:12, Kris pisze:

    > w sklepach stacjonarnych chyba tych idiotów mniej.

    W skepie stacjonarnym masz twarz, a w sieci sam wiesz... :-)

    Pozdro.. TK

  • 258. Data: 2013-12-16 16:23:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Nie mam czasu zeby danych szukac do bezsensownej dyskusji z takim trollem
    >jak
    >Ty - zreszta wiedza kosztuje wiec doksztalc sie sam

    To nie wiedza, tylko Twoje wymysly. Adasiu.

    >, a nie wyreczaj innych :)

    No wlasnie nie wyreczam :-DDD

  • 259. Data: 2013-12-16 16:25:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Klient ma prawo do zwrotu w ciągu 10dni i musiosz mu kasę +pkoszty wysyłek
    >oddać.

    Kosztow wysylek nie oddajesz.

  • 260. Data: 2013-12-16 19:32:27
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-15 23:30, Adam pisze:

    > No coz - w swoim domu wszystkie instalacje zrobilem sam i wszystkie dzialaja
    > jak w zegareczku wiec jednak jakas tam wiedze posiadam :)
    >
    > A ambicje miec trzeba, moja jest szyta na miare. Dosc skutecznie od
    > lat realizuje wszystkie zalozone cele i spelniam wszystkie swoje marzenia
    > wiec o przeroscie mowy byc nie moze. A moze to Ty cierpisz na jej brak?
    > pozdr.

    Ja nie potrzebuję tak się dowartościowywać jak ty :)