  • 271. Data: 2013-12-16 21:08:39
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-16 20:53, Kris pisze:

    > Dobra, obaj mamy trochę racji.
    > Sprzedawca wysyła towar za kwotę Xzł plus koszty wysyłki Yzł
    > Kupujący oddaje w ciągu 10 dni bez podania przyczyn: sprzedawca musi mu zwrócić
    X+Y,kupujący wysyła na swój koszt.
    Sprzedawca zwraca tylko X
    Kupujący może się domagać zwrotu kosztów wysyłki tylko wtedy, kiedy
    towar jest wadliwy

  • 272. Data: 2013-12-16 21:12:23
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Ciekawostka,
    Użytkownik odpowiada sam sobie, wcześniej też takie wątki widziałem.

    Oznacza to, że serwer news.dialog.net.pl jest źle karmiony.
    Z czego korzystacie?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 273. Data: 2013-12-16 21:14:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 21:08:39 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Sprzedawca zwraca tylko X
    Zwraca X+Y

    > Kupuj�cy mo�e si� domaga� zwrotu koszt�w wysy�ki tylko wtedy, >kiedy
    towar jest wadliwy
    To jest inny przypadek i tu oczywiste że zwraca X+Y + koszty "odsyłki" do sprzedawcy

  • 274. Data: 2013-12-16 21:22:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-16 21:12, Irek N. pisze:
    > Ciekawostka,
    > Użytkownik odpowiada sam sobie, wcześniej też takie wątki widziałem.
    >
    > Oznacza to, że serwer news.dialog.net.pl jest źle karmiony.
    > Z czego korzystacie?

    news.interia.pl

    Pozdro.. TK

  • 275. Data: 2013-12-16 21:32:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 16.12.2013 o 20:20 Adam <a...@g...com> pisze:

    > Powiedz to milionom uzytkownikow ktorzy korzystaja z tabletow /
    > smartfonow,
    > ja sie nie dziwie ze 13' jest niewygodne w uzytkowaniu w lozku bo to jest
    > za wielkie, za ciezkie, za duze i za bardzo sie grzeje. Nawet 10' jak
    > dla mnie
    > to za duzo - rece bola. 8' to optimum. Spraw sobie takiego z przynajmniej
    > sredniej polki to poczujesz roznice. A laptopa zostaw na stole tam gdzie
    > jego miejsce.
    > pozdr.

    Adam odpuść, mam w firmie większość "topowych" smartfonów: Blackberry,
    Samsungi, Sony Xperia, HTC, Nokie, iPhona. Jedne lepiej obsługują
    aplikacje biurowe inne są super do poczty z obsługą MS Exchange i CRM
    (zaawansowane funkcje planowania spotkań z alokacją zasobów) , jeszcze
    inne mają "wypasione" funkcje multimedialne. Żaden z nich jednak nie
    zastąpi najtańszego lapka (wartego połowę tego smartfona) w zwykłym
    przeglądaniu stron www. Sam mam dyżurnego samsunga, leżącego w kiblu,
    który służy do przeglądnięcia onetu czy innego badziewia gdy muszę się tam
    na dłużej zatrzymać.
    Mam konta w 4 różnych bankach, pkobp, credit-agricole, mbank, alior -
    mimo, że chciałem być bardzo na czasie poddałem się - smartfony nie nadają
    się do obsługi kont bankowych. 10 razy szybciej zrobię przelew z 10''
    lapka z normalną windą niż z Galaxy S4. Da się to zrobić - ale to zwykły
    masochizm. To samo z zakupami na allegro - wyszukiwanie produktów,
    sortowanie wyników na smartfonie jest praktycznie niewykonalne.

    TG

  • 276. Data: 2013-12-16 21:36:10
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > news.interia.pl

    Nie chce ze mną gadać, świnia. Zasłania się tandemem user/pass :(
    Swoją drogą ciekawostka, dlaczego tak?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 277. Data: 2013-12-16 21:37:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 20:20:51 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > ja sie nie dziwie ze 13' jest niewygodne w uzytkowaniu w lozku bo to jest
    > za wielkie, za ciezkie, za duze i za bardzo sie grzeje.
    Jakiś dziwny wiec jestem, żona zreszta też skoro używamy lapka 17';)

  • 278. Data: 2013-12-16 21:51:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-16 21:36, Irek N. pisze:

    > Nie chce ze mną gadać, świnia. Zasłania się tandemem user/pass :(
    > Swoją drogą ciekawostka, dlaczego tak?

    Musisz zalozyc konto na interia. Na serwer news logujesz sie tym samym
    loginem i haslem.

    Pozdro.. TK

  • 279. Data: 2013-12-16 22:13:23
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 14.12.2013 o 18:55 uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Użytkownik "MarekPasek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sufitówka to jeszcze zbyt nowa i jeszcze nie doszła do lansu, ale
    > ścianówka to już od jakiegoś czasu jest w modzie i co ciekawe tą to już
    > nawet da się zrobić grawitacyjną :)
    Próbujesz być śmieszny a jesteś żałosny. Sufitówek ani ściennego
    ogrzewania się w domach prawie nie robi, nie mają one w domu żadnych
    zalet, podobnie jak uzasadnianie na siłę że CO grawitacyjne jest zawsze
    najlepsze albo coś w tym stylu, proponuję się douczyć albo wrócić do
    pisania programów bo twoja wiedza trąci ...
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 280. Data: 2013-12-16 22:24:28
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 15.12.2013 o 19:22 uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Już pokazałeś jaką masz wiedzę, przynajmniej w zakresie instalacji i
    > przerost ambicji także :)
    Jak na razie widzę to ty masz jakieś przerosty, Adam naprawdę sporo
    osiągnął jak
    na człowieka w jego wieku, wielu ludzi siedzi kątem w bloku na marnej
    pensyjce
    z której się ledwo utrzymują. Wyrwać się z tego jest b.trudno trzeba
    stworzyć firmę,
    znaleść klientów, sprzedać i utrzymać się na rynku. Wtedy ma się dopiero
    pieniądze na domek który ma dobrze ponad 200m2, a nie jak niektórzy mają
    po sto z małym haczkiem. TAkwięc Adam ma prawo się chwalić, może się wam
    to nie podobać ale dzisiaj w Polsce nie jest
    to takie oczywiste że każdy kto pracuje odnosi sukces, niestety tylko
    wąska grupa ludzi go odnosi, reszta klepie biedę.

    --

    Pozdr
    Janusz