  • 331. Data: 2013-12-17 19:56:09
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:l8q6iv$k48$1@speranza.aioe.org...

    > Jak na razie nie mam uwag - grzeje taka samo jak i przedtem, w pokoiku
    > jest cieplutko jak i przedtem i na razie nie widać żadnych minusów.
    > Zobaczymy, jak przyjdą fest mrozy i trza będzie grzać porządniej :)

    Jak gruba ta klepka?

  • 332. Data: 2013-12-17 20:03:51
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-17 19:30, zbigi pisze:

> [...]
    > producent twierdził, że się nada, a i organoleptycznie mnie się
    > spodobała, więc postanowiłem zaryzkować. :)

    Długo masz tego bambusa?
    Powiem Ci, że jak zobaczyłem to się napaliłem jak "szczerbaty na suchary" ;)
    Bardzo mi się podoba bambus, ale sprzedawca mi odradził twierdząc, że
    bambus jako trawa jest złym materiałem na podłogi ponieważ z czasem
    rozwarstwiają się włókna, ponoć nawet w bambusie skręcanym. Dlatego
    sobie odpuściłem.

  • 333. Data: 2013-12-17 20:54:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-17 20:03, uzytkownik pisze:

> [...]
    > bambus jako trawa jest złym materiałem na podłogi ponieważ z czasem
    > rozwarstwiają się włókna, ponoć nawet w bambusie skręcanym. Dlatego

    Tez mi sie spodobal bardzo swego czasu i cena byla atrakcyjna. Ale po
    blizszym zapoznaniu sie wyszlo, ze moze to byc dosc delikatny material.

    Pozdro.. TK

  • 334. Data: 2013-12-17 21:40:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-17 19:45, uzytkownik pisze:

    > Dajesz jeszcze radę, bo ja nie.

    Probuje zrozumiec, ale przyznam ze im dalej w las tym wiecej drzew. :-)

    Pozdro.. TK

  • 335. Data: 2013-12-17 21:46:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Probuje zrozumiec, ale przyznam ze im dalej w las tym wiecej drzew. :-)

    Tzw. syndrom oblezonej twierdzy.

  • 336. Data: 2013-12-17 21:57:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-17 21:46, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Tzw. syndrom oblezonej twierdzy.

    No i fosa jakas gleboka. :-)

    Pozdro.. TK

  • 337. Data: 2013-12-17 22:41:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 19:25:45 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Mialem do czyniania z niejednym laptopem i w zyciu mnie nie poparzyl.

    Ale ja nie pisze o zadnym poparzeniu tylko o zwyklym grzaniu sie. Grzaniu
    ktore przeszkadza trzymac go na brzuchu/jajkach. O poparzeniu to ghost
    costam pisal :)

    > jest mozliwe, ze telefon o podobnej wydajnosci (bo tylko taki warto
    > porownywac) mimo upakowania i bez dynamicznego chlodzenia ma grzac sie
    > mniej?

    Bo nie lezy otworem wlotowym do wentylatora na poscieli / kocu :) Tylko wtedy
    jest problem. Przeciez caly czas o tym pisze, a nie o normalnym biurkowym
    uzytkowaniu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 338. Data: 2013-12-17 22:54:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Ale ja nie pisze o zadnym poparzeniu tylko o zwyklym grzaniu sie. Grzaniu
    >ktore przeszkadza trzymac go na brzuchu/jajkach. O poparzeniu to ghost
    >costam pisal :)

    Klamiesz, nie pisalem nic o parzacym laptopie.

  • 339. Data: 2013-12-17 23:00:54
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 17.12.2013 o 06:36 uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Tak więc kolego proponuję Ci się douczyć zanim zaczniesz pisać kolejne
    > bzdury.
    Sam piszesz bzdury, nie napisałem że np ściennego się nie robi w ogóle,
    napisałem że
    w domach się nie robi. A co do nauki to akurat ja się uczyłem tego,
    po tobie widać że nie.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 340. Data: 2013-12-17 23:01:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 22:54:25 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Klamiesz, nie pisalem nic o parzacym laptopie.

    Nie napisalem ze pisales o parzacym laptopie. Tylko o poparzeniu.
    Pisales w kontekscie smartfona. Maniek cos zle pokojarzyl widac. Ja nigdzie
    nie napisalem o *parzeniu*.

    Zreszta powiem szczerze ze nudzi mnie juz ten watek niesamowicie :)

    5 lat temu ocieplalem dom 20cm styro - bylo dokladnie to samo na grupie ;)
    3 lata pozniej pisalem o ogrzewaniu PC - niejeden by sobie glowe dal obciac
    ze robie blad zycia, a dzisiaj sam chcialby miec PC w domu. Pogadamy o temacie
    laptopow / smartfonow / tabletow za kolejne 5 lat - zobaczymy w ktorym
    kierunku to wszystko pojdzie i kto mial racje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.