eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto ma lepszą bramę ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 270

  • 141. Data: 2015-08-21 21:23:07
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 19:33:57 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Nie wiem jakim BMW jeździsz, ale w takim X5 komfortem może się zachwycać
    > tylko ktoś, kto wcześniej jeździł oplem astrą.
    > Przejedź się zwykłym C5 z hydro ( 6 x tańszym :-)) to zobaczysz co to
    > znaczy komfort podróżowania.

    E46, E92, E61 w roznych wersjach silnikowych i nadwoziach :) Porownaj ta
    cytryne z dowolna z tych bmw jezeli chodzi o uklad sterowania, trzymanie
    w zakretach i "fun" z *codziennej* jazdy - bmw nie ma sobie rownych po prostu
    i tyle :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.


  • 142. Data: 2015-08-21 21:36:05
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 21:23 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 19:33:57 UTC+2 użytkownik Tomasz
    > Gorbaczuk napisał:
    >
    >> Nie wiem jakim BMW jeździsz, ale w takim X5 komfortem może się zachwycać
    >> tylko ktoś, kto wcześniej jeździł oplem astrą.
    >> Przejedź się zwykłym C5 z hydro ( 6 x tańszym :-)) to zobaczysz co to
    >> znaczy komfort podróżowania.
    >
    > E46, E92, E61 w roznych wersjach silnikowych i nadwoziach :) Porownaj ta
    > cytryne z dowolna z tych bmw jezeli chodzi o uklad sterowania, trzymanie
    > w zakretach i "fun" z *codziennej* jazdy - bmw nie ma sobie rownych po
    > prostu
    > i tyle :-)
    > pozdr.

    Ja z racji tłuczonych km nie mam już funu z jazdy. Potrafię jednak docenić
    komfort w trasie 1500-2000km i więcej - tutaj francuzy są nie do pobicia.
    Zawieszenie, fotele nie mają konkurencji.
    Miałem okazję jechać X5 z 2014 roku długą trasę i zdecydowanie wolę moją
    cytrynę. Wprawdzie 4l benzyna sprawia "fun" ale tylko przez pierwsze 2-3h.
    O spalaniu 25-30l/100km przy zwykłych 150kkm/h przez litość nie wspomnę :-)
    To jest zwykły dupowóz do wożenia dupy Prezesa przez 2km z domu do firmy.
    Ani to SUV ani limuzyna.


    TG


  • 143. Data: 2015-08-21 22:01:09
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 10:42 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:


    > No JTD to dobre silniki. Pytanie ile masz kucow pod maska i jak szybko
    > jechales. Moj 2.0d w BMW w trasie spala 4,5l jadac 100km/h. Jadac 200km/h
    > juz 8l :-) Srednia mi wychodzi 6l, a mam ciezka noge.
    >


    Nie wiem co jest nie tak z Twoją bmw ale w spalanie 8l przy 200km/h nie
    wierzę (filmik widziałem :-)).
    Super oszczędna Insygnia 150KM przy 170km/h bierze te 8-10l/100km. Jakie
    by te BMW nie miało kosmiczne technologie (rodem z PSA :-)) to i tak te
    niskie spalanie przy 200km/h jest fizycznie niemożliwe...

    TG


  • 144. Data: 2015-08-21 22:09:38
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-21 o 19:27, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > W dniu .08.2015 o 10:39 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:
    >
    >> Kris nie obraz sie - ale skoro jezdzisz
    >> multipla to dla mnie jestes motoryzacyjnym ignorantem :-))
    >
    >
    > Multipla to bardzo dobrze przemyślany,

    Tu bym polemizował.
    Te 3 fotele w pierwszym rzędzie to niezbyt dobre rozwiązanie, bo
    kierowca po prostu siedzi na drzwiach z lekko przekrzywioną kierownicą i
    deską rozdzielczą z boku. JHak dla mnie totalna porażka.
    Na krótkich dystansach jeszcze znośnie, ale w dłuższej trasie to porażka.
    Co do wyglądu. Mnie się podoba i nawet nosiłem się kiedyś z zamiarem
    kupna, dopóki nie miałem okazji tym autem pojeździć.
    Co do przemyślanych konstrukcji to Multipla nawet nie ma szans z takim
    Multivanem (Peugeot, Citroen, Fiat, Lancia), w którym istnieje dowolna
    możliwość konfigurowania foteli:
    Najwygodniejsza 2 + 2 + 2 gdzie każdy z pasażerów ma swój oddzielny,
    wygodny fotel i dużo miejsca obok.
    2 + 3 + 3 gdzie w środkowym rzędzie przesuwa się fotele na boki, a
    pomiędzy tymi fotelami wchodzi trzeci fotel
    2 + 3 + 3 zamiast oddzielnych foteli w 3 rzędzie wstawia się kanapę dla
    3 pasażerów
    Można też bardzo szybko wyjąć fotele z 2 i 3 rzędu i przewozić meble, bo
    tworzy się płaska paka o długości 2m
    Ponadto boczne drzwi 2 rzędu są odsuwane, a przednie fotele (kierowcy i
    pasażera) można obrócić do tyłu. Środkowy fotel w drugim rzędzie, po
    złożeniu może posłużyć jako stolik. Fajna sprawa jeżeli chodzi o wyjazd
    nad rzekę czy rybki i imprezkę dla 4-7 osób.
    Dostępne z silnikami benzynowymi i Diesla HDi i JTD. W wersjach z
    bi-turbo silniki 2.2 litra uzyskują moc 170KM.
    Najmocniejszą stroną tych samochodów jest brak korozji, Po prostu te
    auta nie korodują, jeżeli nie były bite-naprawiane.

    > funkcjonalny samochód - z silnikiem JTD jest nie do zajechania.
    >
    > TG
    >
    >

    i do tego bardzo ekologicznym, bo rdza wpierdala na potęgę.


  • 145. Data: 2015-08-21 22:18:58
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-20 o 17:51, Ghost pisze:
    >
    >
    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:793e0a48-2178-46db-898c-036f40335ebd@go
    oglegroups.com...
    >
    > W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 13:11:11 UTC+2 użytkownik Ghost
    > napisał:
    >
    >>> NIE JECHAŁEŚ 200 PRZEZ 6 MINUT :-DDDD
    >
    >> OK EOT, z glupkiem gadac nie ma sensu.
    >
    > Hehehe, no i adaś znów zaliczył glebę :-)

    " a moje na górze, a moje na górze, a moje na górze, a moje na górze, a
    moje na górze, a moje na górze, a moje na górze, a moje na górze ...."
    No tak. Gówno zawsze musi na wierzch wypłynąć.


  • 146. Data: 2015-08-21 22:48:49
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 22:09 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    (...)
    > i do tego bardzo ekologicznym, bo rdza wpierdala na potęgę.

    To jest niestety nowy trend wśród producentów aut na rynek EU
    Prym wiedzie Mercedes (gniją 1 roczne auta), na drugiej pozycji jest
    Citroen (który w latach 90-2005 był liderem w zabezpieczaniu
    antykorozyjnym).

    TG


  • 147. Data: 2015-08-21 23:18:40
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 21:36:07 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Ja z racji tłuczonych km nie mam już funu z jazdy. Potrafię jednak docenić
    > komfort w trasie 1500-2000km i więcej - tutaj francuzy są nie do pobicia.
    > Zawieszenie, fotele nie mają konkurencji.

    Ano w takie trasy ja sie nie zapuszczam - tak daleko to juz tylko samolot ;)
    Ja jezdze jedna "trase" ~70km (tam i drugie 70km spowrotem) w tygodniu,
    reszta to raczej typowe miasto :)

    > Miałem okazję jechać X5 z 2014 roku długą trasę i zdecydowanie wolę moją
    > cytrynę. Wprawdzie 4l benzyna sprawia "fun" ale tylko przez pierwsze 2-3h.
    > O spalaniu 25-30l/100km przy zwykłych 150kkm/h przez litość nie wspomnę :-)
    > To jest zwykły dupowóz do wożenia dupy Prezesa przez 2km z domu do firmy.
    > Ani to SUV ani limuzyna.

    No tu sie zgodze ale tez 4l w ciezkim i kobylastym samochodzie musi swoje
    spalic ;) Tym niemniej silniki w takim np. E60 - rzedowe szostki spalaja
    w srednim cyklu ponizej 10l (8-9), latwo to zagazowac, a masz w nich
    >200KM pod pedalem, doskonaly uklad jezdny i naped na tyl - jezdzenie tym
    po prostu sprawia wieeelka radosc, niezaleznie czy masz coupe, czy
    kombi, jeszcze raz napisze - zaden inny samochod do wozenia dupy na codzien
    nie da tego "fanu" :-) Na pewno zaden przednionapedowiec. A pokaz mi
    tylnonapedowca z bagaznikiem, ktory przewiezie 4 metrowe deski albo
    15 workow cementu i ktory jednoczesnie osiada 230km/h, a pierwsza setke
    w lekko powyzej 7sek? :-) No nie ma.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.


  • 148. Data: 2015-08-21 23:21:08
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-21 o 21:23, Adam Sz. pisze:
    > W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 19:33:57 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
    >
    >> Nie wiem jakim BMW jeździsz, ale w takim X5 komfortem może się zachwycać
    >> tylko ktoś, kto wcześniej jeździł oplem astrą.
    >> Przejedź się zwykłym C5 z hydro ( 6 x tańszym :-)) to zobaczysz co to
    >> znaczy komfort podróżowania.
    > E46, E92, E61 w roznych wersjach silnikowych i nadwoziach :) Porownaj ta
    > cytryne z dowolna z tych bmw jezeli chodzi o uklad sterowania, trzymanie
    > w zakretach i "fun" z *codziennej* jazdy - bmw nie ma sobie rownych po prostu
    > i tyle :-)
    > pozdr.
    >

    Nie podniecaj się tak. Miałem okazję jeździć kilkoma starszymi modelami
    BMW, a ostatnio E91 z silnikiem Diesla.
    Citroenem C5 także z silnikiem Diesla zjeździłem pół Polski.
    Jeżeli chodzi o trakcję, trzymanie drogi, stabilność w zakrętach to
    zdecydowanie E91
    Jeżeli chodzi o wygodę i komfort jazdy, hałas w kabinie to zdecydowanie C5


  • 149. Data: 2015-08-21 23:22:47
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 12:19:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Można "upiększyć";)
    > https://www.google.pl/search?q=multipla+po+liftingu&
    hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqF
    QoTCP7c6IL5uccCFYuULAodbCMN6g&biw=1024&bih=686#hl=pl
    &tbm=isch&q=multipla+tuning

    Mozna tez przerobic na BMW:

    https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/
    t1.0-9/11028037_1021546871199581_2544194764787177149
    _n.jpg?oh=9d5cb2e1942ce5eeaaf8240e0e5afb0c&oe=567896
    05

    :-)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.


  • 150. Data: 2015-08-21 23:27:58
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-21 o 23:18, Adam Sz. pisze:
    >> 200KM pod pedalem, doskonaly uklad jezdny i naped na tyl - jezdzenie tym
    > po prostu sprawia wieeelka radosc, niezaleznie czy masz coupe, czy
    > kombi, jeszcze raz napisze - zaden inny samochod do wozenia dupy na codzien
    > nie da tego "fanu" :-) Na pewno zaden przednionapedowiec. A pokaz mi
    > tylnonapedowca z bagaznikiem, ktory przewiezie 4 metrowe deski albo
    > 15 workow cementu i ktory jednoczesnie osiada 230km/h, a pierwsza setke
    > w lekko powyzej 7sek? :-) No nie ma.
    > pozdr.
    >

    Tylko gdzie to wykorzystać?
    W Polsce nie da się jechać szybciej jak 70km/h
    Auto zbyt szybkie i zbyt mocne po prostu tylko wkurwia, bo co chcesz się
    rozpędzić to musisz hamować, a do tego co kawałek fotoradar lub pajace z
    suszarkami.
    Poza tym twarde, sportowe zawieszenia i niskoprofilowe opony na polskich
    drogach powodują, że w usportowionych autach BMW po prostu trzęsie.
    W przypadku C5 autem "płyniesz" po drogach.

strony : 1 ... 10 ... 14 . [ 15 ] . 16 ... 27


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1