-
141. Data: 2015-08-21 21:23:07
Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Od: "Adam Sz." <a...@g...com>
W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 19:33:57 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
> Nie wiem jakim BMW jeździsz, ale w takim X5 komfortem może się zachwycać
> tylko ktoś, kto wcześniej jeździł oplem astrą.
> Przejedź się zwykłym C5 z hydro ( 6 x tańszym :-)) to zobaczysz co to
> znaczy komfort podróżowania.
E46, E92, E61 w roznych wersjach silnikowych i nadwoziach :) Porownaj ta
cytryne z dowolna z tych bmw jezeli chodzi o uklad sterowania, trzymanie
w zakretach i "fun" z *codziennej* jazdy - bmw nie ma sobie rownych po prostu
i tyle :-)
pozdr.
--
Adam Sz.
-
142. Data: 2015-08-21 21:36:05
Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .08.2015 o 21:23 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:
> W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 19:33:57 UTC+2 użytkownik Tomasz
> Gorbaczuk napisał:
>
>> Nie wiem jakim BMW jeździsz, ale w takim X5 komfortem może się zachwycać
>> tylko ktoś, kto wcześniej jeździł oplem astrą.
>> Przejedź się zwykłym C5 z hydro ( 6 x tańszym :-)) to zobaczysz co to
>> znaczy komfort podróżowania.
>
> E46, E92, E61 w roznych wersjach silnikowych i nadwoziach :) Porownaj ta
> cytryne z dowolna z tych bmw jezeli chodzi o uklad sterowania, trzymanie
> w zakretach i "fun" z *codziennej* jazdy - bmw nie ma sobie rownych po
> prostu
> i tyle :-)
> pozdr.
Ja z racji tłuczonych km nie mam już funu z jazdy. Potrafię jednak docenić
komfort w trasie 1500-2000km i więcej - tutaj francuzy są nie do pobicia.
Zawieszenie, fotele nie mają konkurencji.
Miałem okazję jechać X5 z 2014 roku długą trasę i zdecydowanie wolę moją
cytrynę. Wprawdzie 4l benzyna sprawia "fun" ale tylko przez pierwsze 2-3h.
O spalaniu 25-30l/100km przy zwykłych 150kkm/h przez litość nie wspomnę :-)
To jest zwykły dupowóz do wożenia dupy Prezesa przez 2km z domu do firmy.
Ani to SUV ani limuzyna.
TG
-
143. Data: 2015-08-21 22:01:09
Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .08.2015 o 10:42 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:
> No JTD to dobre silniki. Pytanie ile masz kucow pod maska i jak szybko
> jechales. Moj 2.0d w BMW w trasie spala 4,5l jadac 100km/h. Jadac 200km/h
> juz 8l :-) Srednia mi wychodzi 6l, a mam ciezka noge.
>
Nie wiem co jest nie tak z Twoją bmw ale w spalanie 8l przy 200km/h nie
wierzę (filmik widziałem :-)).
Super oszczędna Insygnia 150KM przy 170km/h bierze te 8-10l/100km. Jakie
by te BMW nie miało kosmiczne technologie (rodem z PSA :-)) to i tak te
niskie spalanie przy 200km/h jest fizycznie niemożliwe...
TG
-
144. Data: 2015-08-21 22:09:38
Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Od: Uzytkownik <a...@s...pl>
W dniu 2015-08-21 o 19:27, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .08.2015 o 10:39 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:
>
>> Kris nie obraz sie - ale skoro jezdzisz
>> multipla to dla mnie jestes motoryzacyjnym ignorantem :-))
>
>
> Multipla to bardzo dobrze przemyślany,
Tu bym polemizował.
Te 3 fotele w pierwszym rzędzie to niezbyt dobre rozwiązanie, bo
kierowca po prostu siedzi na drzwiach z lekko przekrzywioną kierownicą i
deską rozdzielczą z boku. JHak dla mnie totalna porażka.
Na krótkich dystansach jeszcze znośnie, ale w dłuższej trasie to porażka.
Co do wyglądu. Mnie się podoba i nawet nosiłem się kiedyś z zamiarem
kupna, dopóki nie miałem okazji tym autem pojeździć.
Co do przemyślanych konstrukcji to Multipla nawet nie ma szans z takim
Multivanem (Peugeot, Citroen, Fiat, Lancia), w którym istnieje dowolna
możliwość konfigurowania foteli:
Najwygodniejsza 2 + 2 + 2 gdzie każdy z pasażerów ma swój oddzielny,
wygodny fotel i dużo miejsca obok.
2 + 3 + 3 gdzie w środkowym rzędzie przesuwa się fotele na boki, a
pomiędzy tymi fotelami wchodzi trzeci fotel
2 + 3 + 3 zamiast oddzielnych foteli w 3 rzędzie wstawia się kanapę dla
3 pasażerów
Można też bardzo szybko wyjąć fotele z 2 i 3 rzędu i przewozić meble, bo
tworzy się płaska paka o długości 2m
Ponadto boczne drzwi 2 rzędu są odsuwane, a przednie fotele (kierowcy i
pasażera) można obrócić do tyłu. Środkowy fotel w drugim rzędzie, po
złożeniu może posłużyć jako stolik. Fajna sprawa jeżeli chodzi o wyjazd
nad rzekę czy rybki i imprezkę dla 4-7 osób.
Dostępne z silnikami benzynowymi i Diesla HDi i JTD. W wersjach z
bi-turbo silniki 2.2 litra uzyskują moc 170KM.
Najmocniejszą stroną tych samochodów jest brak korozji, Po prostu te
auta nie korodują, jeżeli nie były bite-naprawiane.
> funkcjonalny samochód - z silnikiem JTD jest nie do zajechania.
>
> TG
>
>
i do tego bardzo ekologicznym, bo rdza wpierdala na potęgę.
-
145. Data: 2015-08-21 22:18:58
Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Od: Uzytkownik <a...@s...pl>
W dniu 2015-08-20 o 17:51, Ghost pisze:
>
>
> Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:793e0a48-2178-46db-898c-036f40335ebd@go
oglegroups.com...
>
> W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 13:11:11 UTC+2 użytkownik Ghost
> napisał:
>
>>> NIE JECHAŁEŚ 200 PRZEZ 6 MINUT :-DDDD
>
>> OK EOT, z glupkiem gadac nie ma sensu.
>
> Hehehe, no i adaś znów zaliczył glebę :-)
" a moje na górze, a moje na górze, a moje na górze, a moje na górze, a
moje na górze, a moje na górze, a moje na górze, a moje na górze ...."
No tak. Gówno zawsze musi na wierzch wypłynąć.
-
146. Data: 2015-08-21 22:48:49
Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .08.2015 o 22:09 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:
(...)
> i do tego bardzo ekologicznym, bo rdza wpierdala na potęgę.
To jest niestety nowy trend wśród producentów aut na rynek EU
Prym wiedzie Mercedes (gniją 1 roczne auta), na drugiej pozycji jest
Citroen (który w latach 90-2005 był liderem w zabezpieczaniu
antykorozyjnym).
TG
-
147. Data: 2015-08-21 23:18:40
Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Od: "Adam Sz." <a...@g...com>
W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 21:36:07 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
> Ja z racji tłuczonych km nie mam już funu z jazdy. Potrafię jednak docenić
> komfort w trasie 1500-2000km i więcej - tutaj francuzy są nie do pobicia.
> Zawieszenie, fotele nie mają konkurencji.
Ano w takie trasy ja sie nie zapuszczam - tak daleko to juz tylko samolot ;)
Ja jezdze jedna "trase" ~70km (tam i drugie 70km spowrotem) w tygodniu,
reszta to raczej typowe miasto :)
> Miałem okazję jechać X5 z 2014 roku długą trasę i zdecydowanie wolę moją
> cytrynę. Wprawdzie 4l benzyna sprawia "fun" ale tylko przez pierwsze 2-3h.
> O spalaniu 25-30l/100km przy zwykłych 150kkm/h przez litość nie wspomnę :-)
> To jest zwykły dupowóz do wożenia dupy Prezesa przez 2km z domu do firmy.
> Ani to SUV ani limuzyna.
No tu sie zgodze ale tez 4l w ciezkim i kobylastym samochodzie musi swoje
spalic ;) Tym niemniej silniki w takim np. E60 - rzedowe szostki spalaja
w srednim cyklu ponizej 10l (8-9), latwo to zagazowac, a masz w nich
>200KM pod pedalem, doskonaly uklad jezdny i naped na tyl - jezdzenie tym
po prostu sprawia wieeelka radosc, niezaleznie czy masz coupe, czy
kombi, jeszcze raz napisze - zaden inny samochod do wozenia dupy na codzien
nie da tego "fanu" :-) Na pewno zaden przednionapedowiec. A pokaz mi
tylnonapedowca z bagaznikiem, ktory przewiezie 4 metrowe deski albo
15 workow cementu i ktory jednoczesnie osiada 230km/h, a pierwsza setke
w lekko powyzej 7sek? :-) No nie ma.
pozdr.
--
Adam Sz.
-
148. Data: 2015-08-21 23:21:08
Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Od: Uzytkownik <a...@s...pl>
W dniu 2015-08-21 o 21:23, Adam Sz. pisze:
> W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 19:33:57 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
>
>> Nie wiem jakim BMW jeździsz, ale w takim X5 komfortem może się zachwycać
>> tylko ktoś, kto wcześniej jeździł oplem astrą.
>> Przejedź się zwykłym C5 z hydro ( 6 x tańszym :-)) to zobaczysz co to
>> znaczy komfort podróżowania.
> E46, E92, E61 w roznych wersjach silnikowych i nadwoziach :) Porownaj ta
> cytryne z dowolna z tych bmw jezeli chodzi o uklad sterowania, trzymanie
> w zakretach i "fun" z *codziennej* jazdy - bmw nie ma sobie rownych po prostu
> i tyle :-)
> pozdr.
>
Nie podniecaj się tak. Miałem okazję jeździć kilkoma starszymi modelami
BMW, a ostatnio E91 z silnikiem Diesla.
Citroenem C5 także z silnikiem Diesla zjeździłem pół Polski.
Jeżeli chodzi o trakcję, trzymanie drogi, stabilność w zakrętach to
zdecydowanie E91
Jeżeli chodzi o wygodę i komfort jazdy, hałas w kabinie to zdecydowanie C5
-
149. Data: 2015-08-21 23:22:47
Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Od: "Adam Sz." <a...@g...com>
W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 12:19:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> Można "upiększyć";)
> https://www.google.pl/search?q=multipla+po+liftingu&
hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqF
QoTCP7c6IL5uccCFYuULAodbCMN6g&biw=1024&bih=686#hl=pl
&tbm=isch&q=multipla+tuning
Mozna tez przerobic na BMW:
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/
t1.0-9/11028037_1021546871199581_2544194764787177149
_n.jpg?oh=9d5cb2e1942ce5eeaaf8240e0e5afb0c&oe=567896
05
:-)))
pozdr.
--
Adam Sz.
-
150. Data: 2015-08-21 23:27:58
Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Od: Uzytkownik <a...@s...pl>
W dniu 2015-08-21 o 23:18, Adam Sz. pisze:
>> 200KM pod pedalem, doskonaly uklad jezdny i naped na tyl - jezdzenie tym
> po prostu sprawia wieeelka radosc, niezaleznie czy masz coupe, czy
> kombi, jeszcze raz napisze - zaden inny samochod do wozenia dupy na codzien
> nie da tego "fanu" :-) Na pewno zaden przednionapedowiec. A pokaz mi
> tylnonapedowca z bagaznikiem, ktory przewiezie 4 metrowe deski albo
> 15 workow cementu i ktory jednoczesnie osiada 230km/h, a pierwsza setke
> w lekko powyzej 7sek? :-) No nie ma.
> pozdr.
>
Tylko gdzie to wykorzystać?
W Polsce nie da się jechać szybciej jak 70km/h
Auto zbyt szybkie i zbyt mocne po prostu tylko wkurwia, bo co chcesz się
rozpędzić to musisz hamować, a do tego co kawałek fotoradar lub pajace z
suszarkami.
Poza tym twarde, sportowe zawieszenia i niskoprofilowe opony na polskich
drogach powodują, że w usportowionych autach BMW po prostu trzęsie.
W przypadku C5 autem "płyniesz" po drogach.