  • 151. Data: 2015-08-22 00:14:02
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >W Polsce nie da się jechać szybciej jak 70km/h

    Dobre

    >Auto zbyt szybkie i zbyt mocne po prostu tylko wkurwia, bo co chcesz się
    >rozpędzić to musisz hamować, a do tego co kawałek fotoradar lub pajace z
    >suszarkami.

    Bzdura. Np. na autostradzie właśnie chwilach gdy czasowo trzeba zwolnic moc
    silnika diametralnie poprawia sytuacje bo pozwala szybko wrócić do prędkości
    przelotowej. Mam wrażenie, ze nigdy nie jeździłeś pojazdem powyżej 100KM.

  • 152. Data: 2015-08-22 09:44:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-22 o 00:14, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dobre

    > Bzdura. Np. na autostradzie właśnie

    Gdzie masz te autostrady?
    Czy chodzi ci o te odcinki dróg, które są ciągle remontowane, gdzie
    często zamknięta jest jedna połówka, a nazywane są dumnie autostradami
    tylko dlatego, że za przejazd tymi drogami każą płacić? Chyba, że często
    podróżujesz po Europie, zwłaszcza po Niemczech.
    Najśmieszniejsze jest jeszcze to, że w Niemczech budowa 1km autostrady
    jest niższa niż w Polsce, a mają ich 10 razy więcej niż Polska. Dzięki
    temu tam prawie z każdej miejscowości do prawie każdej miejscowości
    można dojechać autostradą, a dojazdy do autostrad to z reguły 20-30 km w
    wielkich wyjątkach 50km.

    > chwilach gdy czasowo trzeba zwolnic moc silnika diametralnie poprawia
    > sytuacje bo pozwala szybko wrócić do prędkości przelotowej. Mam
    > wrażenie, ze nigdy nie jeździłeś pojazdem powyżej 100KM.

    Masz jak zwykle złe wrażenie. Najmocniejszym autem jakim miałem okazję
    jeździć miało moc 320KM. Naprawdę żal dupę ściskał jak jeżdżąc drogą
    ponoć ekspresową co kilka km trzeba było zwalniać do 70km/h, aż korciło
    żeby depnąć, a tylko miejscami dozwolone było rozpędzić się do więcej
    jak 90km/h.
    Jeżeli chodzi o polskie warunki to auto o mocy 100-150KM jest w
    zupełności wystarczające, żeby jeździć dynamicznie i nie bać się wyprzedzać.
    Niestety autostrad i dróg ekspresowych mamy zbyt mało, a reszta dróg ma
    ograniczenie zazwyczaj do 70-80km/h oraz 50km/h, bo większość dróg
    przebiega przez centra miejscowości. Co prawda buduje się obwodnice, ale
    i na nich prędkość jest ograniczana tylko po to żeby stawiać FR.

  • 153. Data: 2015-08-22 12:02:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Gdzie masz te autostrady?

    Niedaleko mojego miejsca zamieszkania, i np. średnicówkę i parę innych i
    jeżdżę nimi szybko. I większa moc silnika na co dzień jest mi użyteczna.

  • 154. Data: 2015-08-22 12:14:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 09:44:08 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Gdzie masz te autostrady?

    W naszym slaskim eldorado :-) Do A1 mam 15km. Dalej do wezla w Gliwicach mam
    30-35km autostrada, a stamtad moge jechac A4 na Katowice, Krakow, Wroclaw.
    A juz teraz da sie praaaaawie jadac tylko autostrada dojechac do Gdanska.
    W zeszlym roku machnalem 600km w 6h z dwoma przerwami na kawe i siku :-)
    Takze ten...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 155. Data: 2015-08-22 12:17:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-22 o 09:44, Uzytkownik pisze:

    > Najśmieszniejsze jest jeszcze to, że w Niemczech budowa 1km autostrady
    > jest niższa niż w Polsce

    Miało być:
    Najśmieszniejsze jest jeszcze to, że w Niemczech budowa 1km autostrady
    jest tańsza niż w Polsce

  • 156. Data: 2015-08-22 12:21:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-22 o 12:02, Ghost pisze:

> [...]
    >
    > Niedaleko mojego miejsca zamieszkania, i np. średnicówkę i parę innych
    > i jeżdżę nimi szybko. I większa moc silnika na co dzień jest mi

    Ale to Ty. Tak więc nie uogólniaj.

  • 157. Data: 2015-08-22 12:53:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-22 o 12:14, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > W zeszlym roku machnalem 600km w 6h z dwoma przerwami na kawe i siku :-)

    ROTFL
    Prawie czyni wielką różnicę.
    Ze Śląska autostradą do Gdańska? :)
    Czyli z Twojego Eldorado do Wrocławia, później do Łodzi na największy od
    20 lat plac budowy, a później już jakoś poleci? :)
    No bo chyba nie masz na myśli przejazdu Gierkówką przez Cz-wę, gdzie od
    samych Katowic aż do Piotrkowa co kilkanaście kilometrów tworzą się
    kilkukilometrowe korki, gdzie na okrągło coś robią, gdzie trzeba uważać,
    żeby nie pozabijać pieszych na przejściach dla pieszych, gdzie
    największe odcinki bez skrzyżowań i ograniczeń do 70km/h mają 2-3km?
    Jaką trasę byś mi polecił tak jak ja się najeździłem ze Śląska do
    Szczecinka, do Suwałk, do Olsztyna, do Zielonej Góry, do Radomia?

  • 158. Data: 2015-08-22 15:09:46
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 12:53:17 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > Czyli z Twojego Eldorado do Wrocławia, później do Łodzi na największy od
    > 20 lat plac budowy, a później już jakoś poleci? :)

    Gdzie Wroclaw, a gdzie Lodz!?

> [...]
    > żeby nie pozabijać pieszych na przejściach dla pieszych, gdzie
    > największe odcinki bez skrzyżowań i ograniczeń do 70km/h mają 2-3km?

    https://www.google.pl/maps/dir/Wodzis%C5%82aw+%C5%9A
    l%C4%85ski/Gda%C5%84sk/@50.0011521,18.4290805,13.5z/
    data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x4711504c6fe4baf3:0xfc973
    881bdb37329!2m2!1d18.4719102!2d50.003137!1m5!1m1!1s0
    x46fd731c14d4fa6f:0x9bb9fbf163b7be8d!2m2!1d18.646638
    4!2d54.3520252?hl=pl

    5h48min przy obecnym natezeniu ruchu - 597km. Jedziesz 80% autostrada A1.

    > Jaką trasę byś mi polecił tak jak ja się najeździłem ze Śląska do
    > Szczecinka, do Suwałk, do Olsztyna, do Zielonej Góry, do Radomia?

    Nie wiem - google maps Ci znajdzie, zapewne najszybciej bedzie jechac
    najpierw A1 na polnoc i tam na inne trasy. Nie wiem - nie jezdze tam wiec
    nie znam :-) Jedze glownie po Slasku i tutaj mam mnostwo drog ktorymi
    moge jezdzic bez problemu 200km/h i mocny samochod sie przydaje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 159. Data: 2015-08-22 15:19:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 12:53:17 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    Jeszcze dodam ze czesto jezdze do Ostravy na zakupy. Do autostrady jade wtedy
    na wezel Mszana (~7km) i stamtad prosto autostrada pod sam Avion shopping
    park (w sumie 30-35 min jazdy) gdzie mam najblizsze sklepy IKEA, Sportsdirect
    i paredziesiat innych - m.in. zajebisty sklep meblowy KIKA :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 160. Data: 2015-08-22 16:04:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2015-08-22 o 12:02, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ale to Ty. Tak więc nie uogólniaj.

    Misiu - pytałeś gdzie ja mam, odpowiedziałem - nie uogólniałem.

    Po drugie ty postawiłeś rozkraczonego kwantyfikatora "W Polsce nie da się
    jechać szybciej jak 70km/h", da się - z tym, że u mnie da się dużo szybciej.