  • 11. Data: 2015-08-06 09:20:56
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 09:04:47 UTC+2 użytkownik j...@g...com
    napisał:

    > Jak dla mnie, to jednak takie budownictwo cieszy moje oko, a takie jak poniżej to
    jakoś w ogóle:

    > http://pracownia-projekty.dom.pl/images/68/elewacja_
    1_an_kostka.jpg
    > http://www.zetbud.pl/wp-content/gallery/handlowa/han
    dlowa-45.jpg

    > bo sprowadza dom do roli jednego z wielu przedmiotów nie innego niż krzesło, szafka
    czy samochód

    Dobrze napisales - to wszystko jest kwestia budzetu. U nas zwykle z tym jest
    krucho i powstaja jakies namiastki produkowane na masowa skale z tandetnych
    materialow. Dodatkowo ludzie gustu nie maja i kazdy element domu jest z innej
    bajki. Dlatego ja lubie minimalizm i nowoczesnosc - to jest tanie, cieszy
    oko i latwo sie ze soba komponuja rozne jego elementy :-)

    Samochod tez mozesz kupic z lat 60'tych z dusza, a mozesz kupic fiata pande.
    I ta panda bedzie na pewno bardziej praktyczna i funkcjonalna, choc nie tak
    piekna :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2015-08-06 09:28:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 09:20:58 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Samochod tez mozesz kupic z lat 60'tych z dusza, a mozesz kupic fiata pande.
    > I ta panda bedzie na pewno bardziej praktyczna i funkcjonalna, choc nie tak
    > piekna :-)
    Można mieć to wszystko w jednym kupując Multiple.

  • 13. Data: 2015-08-06 09:50:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 09:28:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Można mieć to wszystko w jednym kupując Multiple.

    Jest jedna niezaprzeczalna zaleta Fiata Multipli. Nie posiadam jej :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2015-08-06 10:17:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 09:50:11 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Jest jedna niezaprzeczalna zaleta Fiata Multipli. Nie posiadam jej :D
    Nie wiesz co tracisz;)
    A tak na marginesie

    Dwa tygodnie temu byłem, Multiplą w Niemczech, pod sama duńską granica.
    Ok 2tys km zrobiłem
    Średnie spalanie silnika JTD z mojej mulci wg kompa pokładowego:
    http://voila.pl/index.php?f=1827769
    Faktycznie wg mojego portfela wyszło ok pół litra/100km więcej

  • 15. Data: 2015-08-06 10:32:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    j...@g...com wrote:

    > A mnie z kolei minimalizm nudzi. Pozbawianie się tego co ładne i może cieszyć oko
    jest dla mnie smutne.

    no właśnie. pytanie co dla kogo jest ładne. Dla mnie ładne jest
    minimalistyczne. dla innych barokowe

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2015-08-06 10:42:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 10:17:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > http://voila.pl/index.php?f=1827769
    > Faktycznie wg mojego portfela wyszło ok pół litra/100km więcej

    No JTD to dobre silniki. Pytanie ile masz kucow pod maska i jak szybko
    jechales. Moj 2.0d w BMW w trasie spala 4,5l jadac 100km/h. Jadac 200km/h
    juz 8l :-) Srednia mi wychodzi 6l, a mam ciezka noge.

    Jak juz o spalaniach mowimy to jechalem ostatnio moturem za Krakow - trasa
    w jedna strone 150km zrobiona w 1h10min lacznie z czekaniem na bramkach na A4
    i srednia (silnik 800ccm, 106 koni) wyszla mi 7l. Piekny silnik, zwazywszy,
    ze ponizej 150km/h nie schodzilem, vmax czesto 230km/h i jechalem z pasazerem
    :-) Przy jezdzie "spacerowej" to by mi z 4l spalilo chyba :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2015-08-06 11:44:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zadnych ozdobnikow, strzalek, listkow i innych gowien - to jest dla mnie
    > wies :)
    > Minimalizm gora!
    > pozdr.
    >
    >A mnie z kolei minimalizm nudzi.

    Np taki cie nudzi?
    http://www.homedecorarcade.com/apartment-designs/min
    imalistic-home-dcor-futuristic-design/

    Bo to o czym Adaś pisze nie ma nic wspólnego z minimalizmem, chciał raczej
    taniość podetrzeć fajną nazwą.

  • 18. Data: 2015-08-06 12:17:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 11:44:21 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Bo to o czym Adaś pisze nie ma nic wspólnego z minimalizmem, chciał raczej
    > taniość podetrzeć fajną nazwą.

    Znaczy o czym ja konkretnie pisze? Bo czepiasz sie juz widze dla zasady :D
    Jezeli o bramie to moja kosztowala przynajmniej z dwie takie gowniane
    jak wklejalem wczesniej, wiec tanioscia raczej nie grzeszy :D

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2015-08-06 12:43:55
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Znaczy o czym ja konkretnie pisze? Bo czepiasz sie juz widze dla zasady :D

    O "minimalizmie", który minimalizmem nie jest. Po kolejne lekcje czytania ze
    zrozumieniem, udaj się do szkoły którą ukończyłeś, nie udzielam za darmo
    korepetycji.

  • 20. Data: 2015-08-06 12:47:12
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-06 o 09:04, j...@g...com pisze:

    > Średniowieczne katedry zdobione w sterczyny - szkoda że nikt tak nie buduje:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Pinakiel#/media/File:M
    ilan_Dome3.JPG

    Nie no bez przesady, chciałbyś mieć coś takiego w sąsiedztwie. Piękne,
    ale minęło, to cecha epoki. Dziś to byłoby to dziwadło.
    Dla mnie to jest fajne, podobno ma lepsze proporcje niż Łazienki
    Krauzego Dom Nad Wodą w Konstancinie
    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=2199254
    1&postcount=379