  • 201. Data: 2015-08-23 22:08:02
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:4a96646e-ec9a-446d-a8b8-b02fbf26e275@go
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 21:39:24 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    "Nie chodzi mi o opłaty za kibel, ale konieczność zjechania z trasy i
    przejazdu przez bramkę w te i z powrotem uiszczając po raz drugi opłatę
    za przejazd autostradą."

    >Tak jak myślałem- kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem- w tej gałęzi
    >odpowiedziałem Adamowi odnośnie lokalizacji stacji paliw i nic o opłatach
    >nie było. Czepiasz się dla zasady ale to taka norma już w dyskusjach z
    >Twoim udziałem.

    Trollujesz dla zasady, odpowiadając na ostatnie słowo, kompletnie ignorując
    kontekst gałęzi :-)

  • 202. Data: 2015-08-23 22:27:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 16:06:44 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jaja sobie robisz?
    > Myślisz, że ktoś wprowadza na bieżąco do google maps sytuacje na drogach
    > w mieście w trakcie budowy węzła i dróg dojazdowych?
    > Zwłaszcza sytuacje, które się zmieniają z dnia na dzień.

    ROTFL :)))))

    O kazdym korku wiesz po 2 minutach jak zacznie sie tworzyc. HINT: tysiace
    uzytkownikow z androidami tworzy w czasie rzeczywistym informacje o ruchu
    drogowym. Wyprobuj kiedys - nie zawiedziesz sie :-) Wiesz absolutnie o
    kazdym spowolnieniu, a nawigacja ciagle analizuje najszybsze trasy - jak
    nagle taka sie pojawi (bo np. trasa ktora jedziesz zaczyna sie robic korek)
    to dostajesz o tym informacje i mozesz ja zmodyfikowac jednym klikiem.

    Tradycyjne nawigacje w porownaniu do google mapsa sa tak samo uzyteczne
    jak mapa papierowa, tylko szukajke maja lepsza :-)

    > Nie chce mi się wyszukiwać wszystkich miejsc, gdzie się natknąłem, a
    > zdarzyła mi się ze 3 razy taka sytuacja.
    > Tu masz jeden z przykładów:
    > https://www.google.pl/maps/place/Brzezimierz/@50.881
    9396,17.1965299,1806m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x470f
    d7be276f7faf:0x9337e3a21de28979?hl=en

    Tylko ze ta stacja nie jest przy autostradzie, a przy zupelnie innej drodze:-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 203. Data: 2015-08-23 22:30:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 17:59:50 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Srały muchy będzie wiosna- próbowałem z tego korzystać jadąc na wakacje przez
    Niemcy pod Danię. Zaraz za granicą musiałem przerzucić sie na inną nawigację bo
    google mnie gdzieś na manowce wyprowadzał. No i n do tego czasu dwa razy się
    zawiesił. W ubiegłym roku mnie z Pragi też nie potrafił wyprowadzić

    Ale miales Internet za granica, czy nie? :) Bo tylko bedac online ta mapa
    ma sens.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 204. Data: 2015-08-23 22:52:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 21:36, Ghost pisze:

    > Jakoś byłem pewien, ze napiszesz, ze to McDonald a nie stacja -
    > poprawnie oceniłem poziom twej głupoty.

    He he he, wiedziałem, że wskażesz tego Lotosa, żeby się dowartościować.
    Jak myślisz, dlaczego dla niektórych nie jest obojętne na jakiej stacji
    tankują?
    Dla debila i tak nie jest do pojęcia, że firmy często korzystają z tzw.
    kart paliwowych, którymi nie da się rozliczyć tankowania na innej sieci
    stacji paliwowych.
    Dla debila nie jest też do pojęcia, że w nawigacji wtedy szukają tylko i
    wyłącznie stacji paliwowej tej jedynej, konkretnej sieci.
    Dlatego też twoje argumentowanie jest gówno warte i w moim przypadku nie
    wnosi nic.

    > To samo miejsce tylko po banalnym kliknięciu streetview:
    >
    > https://goo.gl/g83jUe
    >
    > Naprawdę sądziłeś, że na autostradach są budowane zjazdy do samego
    > McDonalda?

    Myślisz, że Mc Donald jest tak biednym, że nie stać go na partycypowanie
    w kosztach wykonania zjazdów, choć stać ich na stawianie po kilkanaście
    barów w mieście?

    > Podpowie mi ktoś gdzie sieją takich matołów? Wolałbym unikać tych miejsc.

    Jak widać po twoim przykładzie sami się lęgną.

  • 205. Data: 2015-08-23 22:54:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 22:08:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Trollujesz dla zasady, odpowiadając na ostatnie słowo, kompletnie ignorując
    > kontekst gałęzi :-)
    Cofnij się po tych Swoich gałęziach jeszcze dalej to wyjdzie Tobie że o bramach gadka
    jest.
    Ja dość precyzyjnie zostawiłem cytat do którego się odniosłem

  • 206. Data: 2015-08-23 22:57:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 22:30:53 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale miales Internet za granica, czy nie? :) Bo tylko bedac online ta mapa
    > ma sens.
    Miałem net za granicą a i tak bzdury wychodziły
    Zresztą to g...o się dwa razy zawiesiło już w Polsce zanim do granicy dojechałem.

  • 207. Data: 2015-08-23 23:05:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 22:08, Ghost pisze:

> [...]
    > za przejazd autostradą."

    > Trollujesz dla zasady, odpowiadając na ostatnie słowo, kompletnie

    Ale ma rację, bo stacji paliwowych przy autostradach jak na lekarstwo, a
    jeszcze gorzej jak ktoś jest zmuszony do tankowania na jednej sieci.
    Samemu wielokrotnie byłem zmuszony zjechać po kilkanaście km z trasy,
    aby zatankować. W przypadku, który opisałem dodatkowo zjazd 200m z trasy
    okupiony był opłatą na bramce.

    Czego nie zrozumiałeś?

  • 208. Data: 2015-08-24 00:11:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 22:27, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > to dostajesz o tym informacje i mozesz ja zmodyfikowac jednym klikiem.

    O ruchu miejskim także?

    > Tradycyjne nawigacje w porownaniu do google mapsa sa tak samo uzyteczne
    > jak mapa papierowa, tylko szukajke maja lepsza :-)

    Jakoś mam awersję do Androida :)

    9396,17.1965299,1806m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x470f
    d7be276f7faf:0x9337e3a21de28979?hl=en
    > Tylko ze ta stacja nie jest przy autostradzie, a przy zupelnie innej drodze:-)
    > pozdr.

    Ale to nie jest odosobniony przypadek, z którym się zetknąłem.

  • 209. Data: 2015-08-24 08:25:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-08-23 o 22:08, Ghost pisze:

    >stacji paliwowych przy autostradach jak na lekarstwo

    Przy płatnych jest tyle ile potrzeba, czego nie zrozumiałeś?

  • 210. Data: 2015-08-24 08:26:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >He he he, wiedziałem, że wskażesz tego Lotosa

    I mimo to postanowiłeś zrobić z siebie głupka, sugerując, że tam nie ma
    stacji? Podziwiam.