  • 211. Data: 2015-08-24 08:27:07
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:f200578e-9cf2-4570-be2d-655397465a0d@go
    oglegroups.com...

    Moze to problem telefonu?

  • 212. Data: 2015-08-24 08:43:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 22:57:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Miałem net za granicą a i tak bzdury wychodziły
    > Zresztą to g...o się dwa razy zawiesiło już w Polsce zanim do granicy dojechałem.

    To juz zapewne wina telefonu :) Uzywam praktycznie codziennie od lat i nigdy
    jeszcze mi sie nie zawiesil :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 213. Data: 2015-08-24 08:47:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 00:11:41 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > O ruchu miejskim także?

    O *kazdym* :) Odpal google mapsa, wyznacz trase i zobaczysz zaznaczone w
    roznych kolorach jej odcinki - czerwone to miejsca gdzie wlasnie ktos stoi
    w korku albo czeka na swiatlach. Nie znam algorytmu / wzoru wedlug
    ktorego google to wylicza (musi przeciez rozpoznawac kto z telefonem idzie,
    a kto jedzie, ktos inny wlasnie zaparkowal etc) ale dziala fenomenalnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 214. Data: 2015-08-24 08:55:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 08:40:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Moze to problem telefonu?
    Trudno powiedzieć.
    Miałem wtedy Xperie Z3, przed wyjazdem przywrócone ustawienia fabryczne, na trasie
    włączone Gogle Maps właśnie i w tle rejestrator trasy RysiekWidziMisie
    Objawy zawieszenie były takie że niby na wyświetlaczu była trasa widoczna, przesuwała
    się zgodnie z moją pozycją jednak nie nawigował- czyli brak podpowiedzi itp.
    Wyłączenie i włączenie gogle maps gdzieś koło Koszalina pomogło i załapał jednak
    zaraz za granica Niemiecką zorientowałem się że mnie coś nie tak kieruje. I sytuacja
    podobna jak wcześniej. Wyłączyłem więc to gówno i odpaliłem bodajże MapaMap która
    mnie bez problemów doprowadziła do celu.
    Później jeszcze w Lubece i na pograniczu Niemiec i Danii próbowałem gogle, nie
    zawiesił się ale prowadził mnie jak warszawski taksówkarz. W ubiegłym roku z Pragi
    nie potrafił mnie wyprowadzić tez musiałem przełączyć się na coś innego.

  • 215. Data: 2015-08-24 15:28:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:
    >Trudno powiedzieć.
    >Miałem wtedy Xperie Z3, przed wyjazdem przywrócone ustawienia fabryczne, na
    >trasie włączone Gogle Maps właśnie i w tle rejestrator trasy
    >RysiekWidziMisie

    Rysiek kolejnym podejrzanym :-)

    Ja się tam nie znam - nie używam w drodze google maps.

  • 216. Data: 2015-08-24 16:19:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 15:28:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Rysiek kolejnym podejrzanym :-)
    >
    > Ja się tam nie znam - nie używam w drodze google maps.

    Pozbyłem się telefonu z Androidem- teraz mam z windowsem a to rozwiązuje problemy z
    google maps- bo chyba nawigacja google maps nie jest dostepna dla tel. z windowsem

  • 217. Data: 2015-08-24 17:51:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 08:26, Ghost pisze:

    > I mimo to postanowiłeś zrobić z siebie głupka, sugerując, że tam nie
    > ma stacji? Podziwiam.

    Nie z siebie, ale z ciebie.
    Normalny człowiek zapytałby dlaczego szukałem innej stacji, a nie tej
    pierwszej lepszej, która była przy trasie. Tym bardziej, że trzeba się
    było nakombinować, aby do niej dojechać.
    Ty natomiast z góry założyłeś, że masz do czynienia z idiotą. Świadczy
    nawet o tym sposób w jaki się do mnie zwracasz - "Misiek".
    Poza tym już cie na tyle znam i wiem, że i tak żadne argumenty do ciebie
    nie docierają.

  • 218. Data: 2015-08-24 19:50:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Nie z siebie, ale z ciebie.

    Tym bardziej podziwiam, skoro wydaje Ci się, że w ten sposób ze mnie
    zrobiłeś głupka.

  • 219. Data: 2015-08-26 16:08:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-23 o 10:58, Uzytkownik pisze:

    > Tak masz rację, że inaczej. U nas drogowcy rozgrzebią wiele robót, a
    > później całymi tygodniami nikt nawet palcem nie kiwnie, no bo przecie
    > firma musi złapać 10 kolejnych robót. Nie muszę już chyba wspominać, że
    > po godzinie 15-tej to już nikt nie pracuje. Ponadto skończą robotę i
    > pozostawiają drogi pozamykane i tak całymi miesiącami stoją zakazy,

    Tego lata dane mi bylo wracac z nad morza noca w kierunku Warszawy droga
    S7. Wiadomo samej S-ki nie ma duzo, ale miedzy nimi ludziska pracowali
    pelna para ok 23 w nocy.

    Pozdro.. TK

  • 220. Data: 2015-08-26 16:21:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-23 o 20:02, Uzytkownik pisze:

    > Misiu, od kiedy to na Mc Donaldzie sprzedają paliwo?

    Bywasz tak zdesperowany zeby tankowac na autostradzie?

    Pozdro.. TK