  • 31. Data: 2015-08-06 22:23:25
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 13:26:31 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Nie warto. Fakty nie maja znaczenia :-)
    > Teza została postawiona: nie stać Cię na "kutą" bramę i dorabiasz ideologię
    > do swojej taniej :-)

    No wlasnie.. Sek w tym ze za moja brame wybulilem z napedem ponad 5k, a
    sasiedzi za taka wlasnie pseudo-kuta 3k ;) W markecie to w ogole "kuta" mozna
    dorwac za pare stow :-))

    > Wiesz, dla niektórych minimalizm jest wtedy gdy płaca wielokrotnie więcej za
    > wielokrotnie mniej tylko dlatego że ktoś im powiedział że to za co płaca
    > jest "designerskie". Ale jak ten sam efekt zostanie osiągnięty za ułamek
    > wydanej przez nich kwoty to już nie jest minimalizmem - bo minimalizm jest
    > dla wybranych - tych których na niego "stać" :-)

    Dlatego sie smieje, ze akurat ghost mnie tutaj atakuje :D Wczesniej to o malo
    zawalu nie dostal jak sie dowiedzial ze kupilem nowe auto - bo przeciez
    w jego cenie jest polowa marketingu i ja glupi sie na to nabralem. A tu sie
    okazuje ze to pierwszy klient na okap bora-bora i designerskie krzeselka za
    pare tysiakow, bo przeciez minimalizm kosztuje :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2015-08-06 23:53:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-06 o 22:06, Adam Sz. pisze:

    > Uwazasz, ze np. do tych domow ta brama nie pasuje i bardziej pasowalaby
    > wiesniacka niby-kuta ze smiesznymi ozdobnikami ? :)
    >
    > http://www.ogradzamy.pl/site_media/uploads/realizacj
    e_egidia_dom_prywatny_warszawa_pl/betafence_egidia_w
    arszawa_img_2404_800x600.jpg

    Tutaj pasuje, choć styl tego budownictwa nie jest w moim guście.
    Bardziej przypomina jakiś obiekt przemysłowy lub zespół garażowy.
    Poza tym te ciężkie, betonowe słupy totalnie nie pasują do lekkiej formy
    ogrodzenia.
    Sprawia to wrażenie jakby ktoś porwał się na ciężkie kute ogrodzenie,
    wybudował ciężkie, betonowe słupki, ale kasy mu zabrakło na kute przęsła
    i zastąpił je jakimiś tanimi z marketu budowlanego.
    A teraz zobacz to:
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img.webme.
    com/pic/s/solmet/segmenty052013ogrodzenia.jpg&imgref
    url=http://solmet.pl.tl/1-.-Segmenty-ogrodzeniowe.ht
    m&h=544&w=725&tbnid=rzyHHG0J-Bu8MM:&docid=sYO7ushJno
    xd_M&ei=_c3DVeOUJuT4yQOyjYqYAw&tbm=isch&ved=0CEAQMyg
    MMAxqFQoTCKOHre-vlccCFWR8cgodsoYCMw
    Choć słupki są ciężkie i betonowe, a przęsła sprawiają wrażenie
    solidnych to dzięki poddziałowi słupków na poziome pasy, sprawia
    wrażenie solidnej, ale nieprzytłaczającej, harmonijna stylistycznie
    konstrukcji i sprawia wrażenie gustownego ogrodzenia w nowoczesnym stylu.

    Tu masz podobne ogrodzenie. Dzięki metalowym słupkom, sprawia wrażenie
    lekkości:
    http://www.radoprzem.nazwa.pl/xcel/Produkty/StylStow
    e/Zastosowania/Bierun/ogrodzenia_xcel_tychy_wytrzyma
    le_0624.jpg
    Choć tutaj ktoś dał d.... ze stylistyką, bo ogrodzenie przemysłowe, a
    dom w tradycyjnym stylu i do tego z filarami. W tym przypadku ogrodzenie
    sprawia wrażenie jakby było tymczasowe.
    Tu aż się prosi, aby wykonać kute ogrodzenie, pomalowane na biało.

    > http://www.bramy21.pl/photos/article/11403.jpg

    W tym przypadku ta brama stylistycznie pasuje do tego domu jak
    przysłowiowy "wół do karety".
    Dom wybudowany jest w tradycyjnym stylu, a brama ch... wie co to jest.
    Ciężkie, betonowe słupki i lekkie, oszczędne ogrodzenie jak z czasów PRL-u.

    > Widocznie nalezysz do tego typu ludzi co moi sasiedzi :-)

    Czyli do tych, którzy wg Ciebie nie mają gustu?

    > Moze zrobie jakas fote i wkleje zdjecie tego domu-tragedii.
    > pozdr.

    Zrób. Może to tylko Ty masz wypaczony gust :)

  • 33. Data: 2015-08-07 00:06:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    > wrażenie solidnej, ale nieprzytłaczającej, harmonijna stylistycznie
    > konstrukcji i sprawia wrażenie gustownego ogrodzenia w nowoczesnym stylu.

    chyba w guscie blend w zakładzie karnym

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2015-08-07 00:09:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 23:53:28 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Zrób. Może to tylko Ty masz wypaczony gust :)

    Powiem Ci w skrocie jak to wyglada:

    1. Chatka z dachem czterospadowym i doklejonym garazem nad ktorym tez jest
    dach wielospadowy. Spoko - mam podobnie. Choc nie mam trzech balkonow... ;)
    2. Dachowka ciemny grafit.
    3. Tynk... Dla mnie tragedia - nie wiem jak sie ten tynk nazywa ale to
    ciezki tynk z "wklejonymi" kamieniami a'la polne. Kolor taki jakby wpadajacy
    w braz (do dachu grafitowego!).
    4. Okna zloty dab.
    5. Nad wejsciem balkon - oczywiscie podtrzymuja go dwa okragle filary.
    Projektant ktory adaptowal dom dal ciala i wejscie jest ok 1,5m powyzej
    terenu, wiec do domu prowadza proste schody - jakies na oko 8-10 schodkow.
    Plyta spocznikowa (chyba tak sie nazywa?) jest podtrzymywana przez slupy...
    o przekroju prostokatnym :-) Czyli okragle filary z balkonu na pietrze
    przechodza przez spocznik i przeksztalcaja sie w prostokatne slupy.
    6. Brama garazowa - kolor orzech.
    7. Ogrodzenie - czarna siatka 1,5m ale slupy przy bramie i furtce - wymurowane
    z granitu, a do tego furtka i brama z najbardziej tandetnymi zdobieniami
    jakie widzialem - oczywiscie a'la kuta, w kolorze "brudny zloty".

    To trzeba zobaczyc - jutro cykne :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2015-08-07 08:12:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 00:06, masti pisze:

> [...]
    m&h=544&w=725&tbnid=rzyHHG0J-Bu8MM:&docid=sYO7ushJno
    xd_M&ei=_c3DVeOUJuT4yQOyjYqYAw&tbm=isch&ved=0CEAQMyg

    Mogę tylko współczuć. Ja niestety nie miałem okazji zobaczyć jak to jest
    w zakładzie karnym, dlatego trudno jest mi się odnieść do Twojego
    stwierdzenia i zaprzeczyć lub potwierdzić :)

  • 36. Data: 2015-08-07 08:32:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    w sumie to ja mam ciekawa brame bo niewidzialną :) Gdy dom budowalem w standadowym
    zapale wybudowalem i płot przy drodze, i brame przesuwną i sterownik do niej (kruca,
    na przekaznikach jeszcze!).
    A po latach z praktyki wyszlo ze to wszystko bez sensu - plot w linii drogi
    zdemontowalem, a dalam w glebi od budynku do ogrodzen sąsiadow. Brame wydałem
    potrzebujacym. Parking przed domem mam swobodnie dostepny - tyle ze u nas nie ma
    zlodziejstwa, spokojna okolica.

    b.

  • 37. Data: 2015-08-07 08:41:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 14:58:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >A skad ty wiesz jakie ja mam wnetrza? :-))

    Chwaliłeś się zdjęciami :-)

    >Dla twojej informacji -> z mebli mam tylko szafke pod tv robiona samemu -
    >oczywiscie minimalistyczna :-)

    Twoim zdaniem minimalistyczna - hint: ani brak łuków/krzywizn, ani
    nieheblowane drewno nie decydują o minimalizmie :-DDDD

    >To nie jest minimalizm? :-)

    Domyślam się, że nawet bryła twojego budynku jest dla ciebie minimalistyczna
    :-)

  • 38. Data: 2015-08-07 08:42:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >bo przeciez minimalizm kosztuje :-))

    Kosztuje. Sęk w tym, że jeszcze nie doszedłeś co w nim kosztuje. Nie jest to
    marketing.

  • 39. Data: 2015-08-07 10:37:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >malo
    >zawalu nie dostal jak sie dowiedzial ze kupilem nowe auto - "bo przeciez

    No nie doczytałem - chłystku, łajzo, znów kłamiesz :-)))

  • 40. Data: 2015-08-07 10:39:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 10:37:28 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > No nie doczytałem - chłystku, łajzo, znów kłamiesz :-)))

    Poki co udowodnilem, ze ty jestes klamca. Wycinasz cytaty wyrwane z kontekstu
    (juz drugi raz w ostatnich dniach) i probujesz sie nimi podpierac :) Zalosne.
    EOT!

    --
    Adam Sz.