  • 51. Data: 2015-08-07 12:18:17
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 12:12:17 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > A myślałem, że takie bajki to tylko na p.m.s ;)
    > Ale chętnie obejrzę filmik, gdzie jedziesz 200km/h (najlepiej wg GPS)przez
    > choćby
    > jedyne 10km i średnia ze spalania na tym odcinku dzięcio-kilometrowym odcinku
    > wyniesie 8l :)

    Moge odpalic endomondo nastepnym razem. A gdzie? Przede wszystkim odcinek A1,
    bo tam maly ruch i mozna popylac swobodnie. ~30km odcinek przejezdzam
    regularnie raz w tygodniu :) Pozniej A4 ale tam juz jest ciasniej i wiekszy
    ruch i czesciej trzeba sie zatrzymywac.

    Tylko musisz mnie jakos zmotywowac - nawet filmik nakrece, komputer zresetuje
    i pokaze wyniki na koniec - jak wyjdzie ponizej 8l to stawiasz skrzynke piwa?:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 52. Data: 2015-08-07 12:19:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    "Adam Sz." wrote in message
    ps.com...

> [...]
    >choćby
    >jedyne 10km i średnia ze spalania na tym odcinku dzięcio-kilometrowym

    Moment! Musze skoczyć do biedronki po orzeszki (piwo juz mam).

  • 53. Data: 2015-08-07 12:24:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >Tu przykład jak malowanie potrafi zmienić dom (to oczywiście nie kostka):
    >https://www.google.pl/maps/@50.287115,18.631131,3a,
    75y,121.77h,77.07t/data=!3m6!1e1!3m4!1se4gc0jfXi325x
    usC_gg6gA!2e0!7i13312!8i6656

    Ojapierdole...

  • 54. Data: 2015-08-07 12:26:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > choćby
    > jedyne 10km i średnia ze spalania na tym odcinku dzięcio-kilometrowym odcinku

    Za dokladnie 50 pln przejezdzam 140km, w tym ~110km to autostrada, gdzie
    nie schodze nigdy ponizej 140km/h, a ~30km to dojazd do niej, gdzie jade
    raczej spokojnie :) Wychodzi 7l. Niby dlaczego mialoby wyjsc duzo wiecej?
    Diesle w bmw oszczedne sa. To tylko 2 litry :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2015-08-07 12:33:01
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam Sz." wrote in message
    ps.com...

> [...]

    > i pokaze wyniki na koniec - jak wyjdzie ponizej 8l to stawiasz skrzynke

    Oczywiście wynik końcowy będzie wskazany, ale dla pełnej wiarygodności
    nakręć prędkościomierz i wskazywane chwilowe zużycie paliwa.

    Jak 10km to dużo (ze względu na ruch) to może być 5km.

    Żaden problem - mogą być nawet 2 skrzynki browca.

  • 56. Data: 2015-08-07 12:35:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > kostki.
    >
    > Jako że na śląsku kostek sporo to i przerobionych wiele. Niektóre wyglądają
    > całkiem ok a "jedyna" zmiana to odpowiednie malowanie i zadbanie o detale
    > jak okna czy okap.
    >
    > Tu przykład jak malowanie potrafi zmienić dom (to oczywiście nie kostka):
    > https://www.google.pl/maps/@50.287115,18.631131,3a,7
    5y,121.77h,77.07t/data=!3m6!1e1!3m4!1se4gc0jfXi325xu
    sC_gg6gA!2e0!7i13312!8i6656

    > Ten do został pomalowany tak kilka lat temu. Wcześniej był szary i zupełnie

    faktycznie. teraz jest bardzo pozorny. Oczy wypadają

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2015-08-07 12:39:03
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam Sz." <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > raczej spokojnie :) Wychodzi 7l. Niby dlaczego mialoby wyjsc duzo wiecej?
    > Diesle w bmw oszczedne sa. To tylko 2 litry :)

    Ej.. no już się nie wycofuj ;)

    Ja wiem, że diesle (nie tylko w BMW) są oszczędne ;)
    Mój pali przy 100km/h od 3.5l do 5.5l (w zależności od pochyłości drogi i
    kierunku wiatru) - ale wiem też, że mój przy 200km/h pali 15-20l :)

    Więc chętnie zobaczę samochód, który pali 8l :)

  • 58. Data: 2015-08-07 12:43:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 12:33:05 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

> [...]
    >
    > Jak 10km to dużo (ze względu na ruch) to może być 5km.
    >
    > Żaden problem - mogą być nawet 2 skrzynki browca.

    Deal :)
    W najblizszy wtorek bede jechal. Nie wiem jak bedzie z kreceniem przy 200km/h
    ale sie postaram :-) Filmik oczywiscie prywatny, drugim frogiem nie chce
    zostac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 59. Data: 2015-08-07 12:51:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 Aug 2015 12:39:03 +0200, Aleksander

    > Mój pali przy 100km/h od 3.5l do 5.5l (w zależności od pochyłości drogi i
    > kierunku wiatru) - ale wiem też, że mój przy 200km/h pali 15-20l :)

    3.5L w M6 2.0 CiTD co prawda ciężko zobaczyć (bo te japońskie gówna dużo
    palą) ale 4.5 przy 100-120 da się osiągnąć na równi i bez wiatru. 8L to
    przy 140-160 już, a gdzie jeszcze do 200...

    > Więc chętnie zobaczę samochód, który pali 8l :)

    ...także ten, gratuluję wygranej skrzynki browaru (albo dwóch). :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2015-08-07 12:51:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 11:36, masti pisze:
> [...]
    com/pic/s/solmet/segmenty052013ogrodzenia.jpg&imgref
    url=http://solmet.pl.tl/1-.-Segmenty-ogrodzeniowe.ht
    m&h=544&w=725&tbnid=rzyHHG0J-Bu8MM:&docid=sYO7ushJno
    xd_M&ei=_c3DVeOUJuT4yQOyjYqYAw&tbm=isch&ved=0CEAQMyg
    MMAxqFQoTCKOHre-vlccCFWR8cgodsoYCMw

    > ty z gatunku tych mało inteligentnych co jak nie doświadczą na własnej
    > skórze to uznają, ze coś nie istnieje?

    Ty jak widzę zaś z gatunku tych, którzy uważają, że tylko ich zdanie się
    liczy i jest najważniejsze, a do tego uważają, że tych, którzy mają inne
    zdanie mogą publicznie wyzywać.
    Kolego! Wracając do poprzedniej mojej wypowiedzi nie za bardzo wiem o
    jakie blendy Ci chodzi. Znam blendy w fotografii, znam blendy w
    architekturze tyle, że te nijak się mają do tego ogrodzenia , a blend w
    zakładzie karnym nie znam. Domyślam się tylko, że chodzi o jakieś
    elementy w oknach lub w innych miejscach, których zadaniem jest
    uniemożliwienie widoku. Niestety nie mam żadnych, negatywnych skojarzeń,
    bo nigdy nie miałem okazji być w więzieniu i nie miałem okazji widzieć
    blend z zakładu karnego.
    Czy dla ciebie jest coś niezrozumiałego w mojej wypowiedzi?
    Skoro masz takie skojarzenia to znaczy, że coś takiego widziałeś, a
    skoro są to skojarzenia negatywne to znaczy, że w jakiś sposób Cię to
    dotknęło. Mogę więc tylko współczuć.