  • 71. Data: 2015-08-07 17:29:32
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

    > W dniu 2015-08-07 o 16:37, masti pisze:
    >> Uzytkownik wrote:
    >>
    >>> W dniu 2015-08-07 o 13:11, masti pisze:
    >>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>
    >>>>> W dniu 2015-08-07 o 11:36, masti pisze:
    >>>>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>>>
    >>>>>>> W dniu 2015-08-07 o 00:06, masti pisze:
    >>>>>>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>> A teraz zobacz to:
    >>>>>>>>> http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img.webme.
    com/pic/s/solmet/segmenty052013ogrodzenia.jpg&imgref
    url=http://solmet.pl.tl/1-.-Segmenty-ogrodzeniowe.ht
    m&h=544&w=725&tbnid=rzyHHG0J-Bu8MM:&docid=sYO7ushJno
    xd_M&ei=_c3DVeOUJuT4yQOyjYqYAw&tbm=isch&ved=0CEAQMyg
    MMAxqFQoTCKOHre-vlccCFWR8cgodsoYCMw

> [...]
    > pracownicy obsługi technicznej (ślusarze, elektrycy, hydraulicy itp.),
    > przypuszczalnie są pracownicy serwisujący sprzęt wizyjny i kontroli
    > dostępu. Możliwe też, że są mechanicy samochodowi utrzymujący samochody
    > w należytym stanie.
    > Szczerze mówiąc nie chciałbym żadnej z tych funkcji pełnić w więzieniu.
    > Jaką Ty pełnisz i czy w ogóle pełnisz to mnie kompletnie nie interesuje.
    > Ale skoro wyskakujesz z takimi porównaniami to gdzieś musiałeś widzieć
    > te blendy tym bardziej, że wywołują w Tobie aż tak złe emocje.

    żałosne jest Twoje wicie się. Normalny człowiek wie wiele rzeczy. Nie
    widziłąeś nigdy więzienia? Nawet na filmie czy w książce?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2015-08-07 21:12:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:49:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Wyciełem początek, dokładnie to:

    Co zrobiłeś?

    >"Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >"
    >O co chodzi z tym "skrupulatnie"?

    Zając, już ty wiesz co.

  • 73. Data: 2015-08-07 21:12:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 17:29, masti pisze:

> [...]
    m&h=544&w=725&tbnid=rzyHHG0J-Bu8MM:&docid=sYO7ushJno
    xd_M&ei=_c3DVeOUJuT4yQOyjYqYAw&tbm=isch&ved=0CEAQMyg

    Skończyły Ci się argumenty to zaczynają się jakieś debilne zaczepki.

    > Normalny człowiek wie wiele rzeczy.

    Znasz człowieka, który wie wszystko?
    Zapewne za takiego się uważasz.
    Zatem zapewne jesteś w stanie mi odpowiedzieć na moje pytania?

    Może coś z zakresu elektryki:
    Czy będzie spełnione kryterium Samoczynnego Wyłączenia Zasilania dla
    obwodu instalacji TT zabezpieczonej wkładką bezpiecznikową o
    charakterystyce zwłocznej gG i wartości prądu wyłączenia 20A. Zmierzona
    impedancja pętli zwarcia 3,25 Ohm?

    Może coś z zakresu podstaw automatyki:
    Jaki wpływ ma zwiększenie czasu zdwojenia na czas ustalania układu
    regulacji w standardowym układzie regulacji?

    Może coś z zakresu elektroniki:
    Jakie znasz generatory przebiegów sinusoidalnych?
    Jakie znasz metody redukcji zniekształceń intermodulacyjnych w
    akustycznych wzmacniaczach mocy?

    Może coś z zakresu podstaw muzyki:
    Określ poszczególne dźwięki składowe akordu nonowego fis w drugim
    przewrocie akordu w 12 stopniowej skali muzycznej równomiernie temperowanej.

    Może coś z fotografii:
    Jaki wpływ ma zwiększenie wartości przysłony na głębię ostrości?
    Jaki efekt fotograficzny można uzyskać przy użyciu *blendy
    fotograficznej* typu dyfuzor?

    Poza ww dziedzinami możemy jeszcze podyskutować na wiele tematów m.in.
    mechaniki, obróbki skrawaniem i programowaniu obrabiarek CNC, hydrauliki
    i systemów ogrzewania, spawalnictwa, programowania mikrokontrolerów,
    układach elektronicznych techniki cyfrowej TTL i CMOS, programowania
    sterowników swobodnie programowalnych PLC, projektowania i doboru
    systemów SSWiN, akustyki i elektroakustyki.

    W której z tych dziedzin czujesz się mocny?

    > Nie
    > widziłąeś nigdy więzienia? Nawet na filmie czy w książce?

    Na filmach widziałem, ale nie spotkałem się z czymś takim jak blenda
    więzienna.
    Co w tym złego, że tego akurat nie wiem?
    Bynajmniej nie mam z tego powodu kompleksów i tak naprawdę to mi to
    zwisa i powiewa tak samo jak i stanowczej większości normalnego
    społeczeństwa, które o więzieniu wie tylko tyle, że istnieją.

    Mam nadzieję, że na tym skończymy tą durną dyskusję, bo jestem
    przekonany, że nie jesteś w stanie odpowiedzieć na jakiekolwiek z moich
    pytań.

  • 74. Data: 2015-08-07 21:56:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    MMAxqFQoTCKOHre-vlccCFWR8cgodsoYCMw

    > Skończyły Ci się argumenty to zaczynają się jakieś debilne zaczepki.

    a to ty miałeś jakieś argumenty?

> [...]
    > systemów SSWiN, akustyki i elektroakustyki.
    >
    > W której z tych dziedzin czujesz się mocny?

    patrz pan jaki jesteś genialny a na sprawdzenie znaczenia jednego słowa
    już nie starczyło

  • 75. Data: 2015-08-07 23:07:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 76. Data: 2015-08-07 23:14:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    > zwisa i powiewa tak samo jak i stanowczej większości normalnego
    > społeczeństwa, które o więzieniu wie tylko tyle, że istnieją."

    przczytałem co napisałeś do mnie wcześniej. Ale to skwapliwie usuwasz.
    dla mnie EOT. nie mam ochoty na dyskutowanie z zadufanym w sobie
    gościem, któremu wydaje się, że jest genialny

  • 77. Data: 2015-08-07 23:18:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 21:13:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Zając, już ty wiesz co.

    Pewne podejrzenia mam, ale lepiej idż do specjalisty.
    Jeszcze kilka Twoich debilnych tekstow i Lawe w trolowaniu wyprzedzisz.
    Pa pa.

  • 78. Data: 2015-08-08 00:02:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 23:14, masti pisze:

    > przczytałem co napisałeś do mnie wcześniej. Ale to skwapliwie usuwasz.

    ROTFL
    Tak, tak. Siedzę w Twojej głowie i usuwam Twoje czytanie :)

    > dla mnie EOT.

    Mam nadzieję, że dotrzymasz obietnicy.

    > nie mam ochoty na dyskutowanie z zadufanym w sobie
    > gościem, któremu wydaje się, że jest genialny

    Po co te kolejne kłamstwa?
    W odróżnieniu od Ciebie nie uważam się za wszechwiedzącego i jedynie
    "normalnego" w niesieniu do oponenta i nie piszę o kimś, że jest "z
    gatunku tych mało inteligentnych" tylko dlatego, że on akurat nie wie
    tego co ja wiem.
    Wybacz, ale takie zachowanie cechuje tylko i wyłącznie osoby prymitywne
    i zakompleksione, szukające każdej możliwej okazji, aby komuś przywalić
    za swoje braki w wiedzy.
    Zazwyczaj największe ich osiągnięcie intelektualne to umiejętność
    posługiwania się "googlami", a ich cała wiedza pochodzi tylko i
    wyłącznie z "wikipedii".

  • 79. Data: 2015-08-08 07:55:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 21:13:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Pewne podejrzenia mam, ale lepiej idż do specjalisty.

    Nie potrzebuje, sam widzę czym jesteś.

  • 80. Data: 2015-08-10 12:29:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 12:12, Aleksander pisze:

    > A myślałem, że takie bajki to tylko na p.m.s ;)
    > Ale chętnie obejrzę filmik, gdzie jedziesz 200km/h (najlepiej wg
    > GPS)przez choćby
    > jedyne 10km i średnia ze spalania na tym odcinku dzięcio-kilometrowym
    > odcinku
    > wyniesie 8l :)

    O, to to.
    Prędkość między 100 a 200 km/h rośnie 2x więc opór powietrza rośnie 4x.
    Przy prędkości 100 km/h opór powietrza jest głównym składnikiem mającym
    wpływ na zużycie paliwa. Opór rośnie 4x więc i moc potrzebna na jego
    pokonanie także. A moc nie bierze się z powietrza. Każdy litr paliwa ma
    określoną ilość energii, którą wydziela przy spalaniu.

    Tu nie ma miejsca na zgadywanki i chwalenie się, jak to mało pali mój
    samochód. Każdy pali mniej więcej tyle samo. Tylko jeden kierowca zużywa
    więcej energii do przejechania danego odcinka drogi niż inny.

    --
    MN