  • 1. Data: 2021-11-02 22:01:47
    Temat: Re: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie - Cement
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 02.11.2021 o 18:02, lleeoo pisze:
    > Nie sądziłem, że doczekam znowu czasów reglamentacji dóbr.

    Powiatowe na śląsku, godzinę od Górażdży, w betoniarni można zapisać się do kolejki
    bez
    żadnych szczegółów co do realizacji. Producent bruku ma pusty plac i zawiesił
    produkcję a
    ceny kostki i prefabrykatów (tam gdzie jeszcze są) poszły do góry o 50% w miesiąc.

    Wiem bo właśnie miałem 250m2 płyty ażurowej zamawiać. :)