  • 11. Data: 2010-10-18 11:32:14
    Temat: Re: Która wiertarka?
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    Kadar wrote:
    > Dokladnie ten sam problem mam. Padla mi wiertarka przy mieszaniu (cos
    > zasmierdzialo, cos sie odkrecilo i odpadlo - skleic sie juz nie da).
    > Teraz nosze sie jak kot z pecherzem i nie moge sie zdecydowac ale
    > krece sie tak w okoliucach hitachi. Taka wiertarka z mlotem. Tylko to
    > cholerstwo ciezkie strasznie dla portfela. Nie pracuje tym zawodowo
    > ale juz kilka razy w zyciu mialem cos podkuc lub wywiercic w ciezkim
    > betonie i cholera mnie brala jak to robilem zwykla wiertarka. Dklatego
> [...]

    Szukaj nieduzej mlotowiertarki z udarem pneumatycznym.
    Ja do okazjonalnego wiercenia, skuwania itp w wielkiej plycie kupilem Boscha
    PBH 2000 (550W). Spisuje sie wysmienicie.

    --
    deepblue

  • 12. Data: 2010-10-18 11:50:10
    Od: xart <x...@g...com>

    W dniu 2010-10-16 16:59, Kadar pisze:
> [...]
    > ale juz kilka razy w zyciu mialem cos podkuc lub wywiercic w ciezkim
    > betonie i cholera mnie brala jak to robilem zwykla wiertarka. Dklatego

    jakieś 2 lata temu zakupiłem cos takiego:
    http://allegro.pl/wiertarka-perles-psb8-1013-nie-dew
    alt-fv-vat-i1252554847.html

    Wcześniej kilka lat katowałem podobny sprzęt (czyli 1kW i uchyt D)
    sparky-ego. Wedlug mnie - dla amatora, który na tym nie zarabia, ale
    potrzebuje porzadnego uniwersalnego napedu do prac przydomowych -
    rewelacja. Lekka i poreczna jak te klase i moc (uzywalem jej jako
    wkrętarki), przyzwoity udar mechaniczny (nie mam problemów z wierceniem
    w stropach czy nadprozach). Dalem za tego perlesa niecale 4 stowy i
    jak dotad jestem bardzo zadowolony.

    pzdr.
    art

  • 13. Data: 2010-10-18 12:03:12
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik xart napisał:

> [...]
    > wkrętarki), przyzwoity udar mechaniczny (nie mam problemów z wierceniem
    > w stropach czy nadprozach). Dalem za tego perlesa niecale 4 stowy i

    Siema, a ja za 5 stów kupiłem Hitachi DH24PC3, i działa. Ale ja to w
    firmie, gdzie trzeba czasami kilkaset dziur wywyiercić. Choć w domu mam
    stare Hilti TE-5 czy jakoś tak i jak wieszałem półkę w kotłowni, to
    teraz muszę tynkować ścianę z drugiej strony bo pierdyknięcie ma takie,
    że 4 dziury na wylot zrobiłem. Zpomniałem, że tam ścianka działowa 11,5
    cm :) A tą wiertarkąnie czujesz, że wiercisz jak to nie jest żelbet .

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-10-18 18:08:11
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Juz poszlo.zakupilem hitachi nr jakis tam. Mala, poreczna tylko
    beznadziejny przelacznik. Dzisiaj byla pruba kucia i fajnie to
    wychodzi. Zobaczymy jak sie bedzie spisywala dalej.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 15. Data: 2010-10-23 07:53:47
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > P.S. Ojciec kupił sobie nowego pegazusa i te nowe to już wyglądają nie
    > gorzej niż wszystkie inne profi wiertarki.
    > P.S.2 Dodam jeszcze, że wszystkie narzędzia, które mają posłużyć raz na rok
    > albo rzadzej mam z tych tani marketowych. Spokojnie dają radę przy tego typu
    > pracach.

    Rozmawiałem z właścicielem dużego tartaku na temat tego typu narzędzi,
    tylko tanie chińczyki, popsuje się to na złom i nowa sztuka.
    Przyznam się, że byłem zaskoczony, chciałem kupić coś wypasionego (bo na
    lata). Coś w tym musi być, chyba te tanie narzędzia nie są takie złe,
    jak się sądzi powszechnie.

  • 16. Data: 2010-10-23 08:15:09
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    ?

> [...]
    > Przyznam się, że byłem zaskoczony, chciałem kupić coś wypasionego (bo na
    > lata). Coś w tym musi być, chyba te tanie narzędzia nie są takie złe,

    Taki znajomy z warsztatem ślusarskim twierdzi podobnie. Za jedno narzędzie markowe
    kupi cztery tanie. W razie awarii nie czeka miesiaca na naprawę w serwisie tylko
    zmienia na nowe.