  • 1. Data: 2012-07-01 23:25:55
    Temat: Kuchenka gazowa czy elektryczna
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Dom nowy, kuchnia oddzielna, rodzina 2+2 (przyszlosciowo 2+3, jak Bozia da :).
    Kuchenka uzywana bedzie codziennie. Jaki rodzaj kuchenki wybrac:

    1. Elektryczna (plyta ceram)
    2. Gazowo-elektryczna (palniki + elektryczny piekarnik)
    3. Gazowa
    4. Indukcja

    Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany osobny
    obwod 3fazowy do kuchenki.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z.

  • 2. Data: 2012-07-02 10:24:17
    Temat: Re: Kuchenka gazowa czy elektryczna
    Od: jb <j...@z...pgedystrybucja.pl>

    On 1 Lip, 23:25, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
> [...]
    > 4. Indukcja
    >
    > Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany osobny

    Tak się złożyło, że używałem wszystkie z wyżej wymienionych (gaz z
    butli). I nie mam żadnych wątpliwości - tylko indukcja.
    Wybór jest ogromny. Uważaj przy podłączeniu łatwo uszkodzić.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-07-02 11:29:03
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > 3. Gazowa
    > 4. Indukcja
    >
    > Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany

    Jeśli nie przeszkadza Ci drobne ograniczenie jeśli chodzi o wybór garnków,
    patelni itd. to TYLKO INDUKCJA. Komfort gotowania jak na gazie, za to brak
    smrodu gazu, otwartego płomienia, osmolonych garnków. I nie oszczędzaj przy
    zakupie, kup pożądną, dużą płytę. Są takie z 5-cioma miejscami, z
    rozszerzonym polem na brytfankę itd. Warto na starcie wydać więcej, później
    to się zwróci zwiększonym komfortem użytkowania.

    Andy

  • 4. Data: 2012-07-02 13:45:07
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-01 23:25, ATZ Rzeszow pisze:
    > Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany
    > osobny obwod 3fazowy do kuchenki.

    Dużo zależy od przyzwyczajeń.
    Ja np. nie wyobrażam sobie gotowania na czymś innym niż gazie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2012-07-02 15:20:19
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-02 11:45:07 +0000, quent <x...@x...com> said:

    > Dużo zależy od przyzwyczajeń.
    > Ja np. nie wyobrażam sobie gotowania na czymś innym niż gazie.

    A ja, mimo znanych wad takiego rozwiązania, cenię możliwość grzania i
    gotowania w egipskich ciemnościach.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-07-02 15:41:28
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Tylko gazowa.

    Ania

  • 7. Data: 2012-07-02 18:49:14
    Od: JK <j...@i...pl>

> [...]
    > 4. Indukcja
    >
    > Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w
    > kuchni jest przygotowany osobny obwod 3fazowy

    Indukcja.
    Ja kupiłem płytę mieszaną, dwa pola indukcyjne
    i dwa halogenowe. No bo trzeba było
    wykorzystać gary, które się miało. Teraz sobie
    pluję w brodę, bo od dawna pola halogenowe
    wykorzystywane są może kilka razy w roku.

    JK

  • 8. Data: 2012-07-02 19:05:28
    Od: tHe mRuWa <g...@T...com>

> [...]
    > 3. Gazowa
    > 4. Indukcja
    >
    > Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany

    W takim przypadku to tylko 4.
    1 i 3 zdecydowanie odpada, a 2 tylko jeśli miałbyś akurat gaz z sieci,
    bo np. używasz go do ogrzewania domu bądź podgrzewania wody.
    A tak to szkoda się pakować w kolejne medium - szczególnie z
    butli(utrata miejsca i parę innych niedogodności).

  • 9. Data: 2012-07-02 23:29:12
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    tHe mRuWa <g...@T...com> napisał(a):

> [...]

    Zaraz tam "tylko....!!!" W naszej szerokosci realistycznej techniczno-
    budżetowej wybrałem asekurancko płytę indukcyjno-gazową. Gaz mam tylko z
    butli. I nie żałuję. Swobodne ,nie pospieszne przesiadanie sie z garnków na
    indukcyjne.Zresztą po zakupie IDG 22S przysłali gratisowo!! od Fagora
    komplet zgrabnych garnków na indukcję. Płyta ergonomiczna, solidna, ładny
    design. Natomiast piekarnik kupilem elektryczny i to dobrej, sprawdzonej
    firmy.Ma wszystko co potrzeba nawet dla szefa kuchni. A produkcji krajowej...
    Jedno i drugie gdzies tak po ok.1450zł/każde, do tego szafka z Ikei z
    dodaną własną płytą-blatem.Własny montaż i zamknąć się mozna w cenie 3400-
    3500zł.
    Pozdrawia~M

  • 10. Data: 2012-07-03 05:47:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
    > wybrac:
    >
    > 1. Elektryczna (plyta ceram)
    > 2. Gazowo-elektryczna (palniki + elektryczny piekarnik)

    indukcja...

    gaz z butli nie jest najbezpieczniejszym paliwem w domu...