  • 11. Data: 2010-04-29 14:21:07
    Temat: Re: Kuchenka indukcyjna czy elektryczna?
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Marchewka wrote:

    > Jak obrazowo, to obrazowo. Porche (auto takie) widziales/las kiedys? To
    > jest indukcja. A reszta - to elektryczna lub gazowa.
    > I.

    A Maybach to kuchnia kaflowa.

  • 12. Data: 2010-04-29 18:21:54
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <K...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > A masz trzy fazy czyli tzw "siłę"?

    Rzekomo mam w bloku.
    Niewiele jednak jarzę ten temat. Jutro dzwonię do elektryka, który kładł
    instalacje w moim bloku. Mam nadzieję, że nie będą to jakieś wielkie
    nakłady, wiercenie itp itd...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 13. Data: 2010-04-29 18:26:15
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup

    > Zalety indukcji:

    Opis fantastyczny! :)
    A możecie polecić jakieś dobre wolnostojące 50-tki indukcyjne?

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 14. Data: 2010-04-29 21:12:55
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A Maybach to kuchnia kaflowa.

    No nie, żeby zachować proporcje, kuchnia kaflowa to był była furmanka z
    koniem :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-04-30 10:47:09
    Od: Fieta <m...@g...com>

    > Rzekomo mam w bloku.
    > Niewiele jednak jarzę ten temat. Jutro dzwonię do elektryka, który kładł
    > instalacje w moim bloku. Mam nadzieję, że nie będą to jakieś wielkie
    > nakłady, wiercenie itp itd...

    Są modele zasilane z normalnej, jednofazowej sieci.
    Na pewno Amica ma taki, i w Ikei też widziałem.
    Mówią, że efektywna moc takiej płyty jest niższa niż w przypadku
    zasilania trójfazowego, co przekłada się na wydłużony czas
    nagrzewania.

    pzdr, mf

  • 16. Data: 2010-04-30 12:00:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 16:21:07 +0200, Panslavista napisał(a):
    > A Maybach to kuchnia kaflowa.

    Raczej 5-gwiazdkowa restauracja :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 17. Data: 2010-04-30 12:01:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 20:26:15 +0200, Negatyw napisał(a):
    > Opis fantastyczny! :)
    > A możecie polecić jakieś dobre wolnostojące 50-tki indukcyjne?

    Konstrukcja kuchenki indukcyjnej wcale arcyskomplikowana nie jest...
    Prawda jest taka, że możesz spokojnie wziąć cokolwiek z marketu (no, może
    unikając jakichś firm-superkrzaków typu clatronic) w okolicach 200zł i
    potestować sobie jak się toto sprawuje...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 18. Data: 2010-05-08 21:00:11
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    (...)
    > Indukcyjna też nie jest wybredna, a zalet ma tak wiele że elektryczną
    > kupuje się tylko z niewiedzy albo chcąc maksymalnie obniżyć początkowy
    > koszt (indukcyjna jednak jest zauważalnie droższa).

    Tzn. z jaką różnicą ceny dla przeciętnych sprzętów tzreba się liczyć?
    Jeżeli kupuję ceramiczną np. tę co Kolega podał
    http://www.mixmedia.pl/?zobacz=247
    za ok. 1600 zł, to ile muszę wydać na to samo ale z płytą indukcyjną? Pozdr!

  • 19. Data: 2010-05-09 20:39:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 8 May 2010 23:00:11 +0200, Maxsis napisał(a):
> [...]
    > http://www.mixmedia.pl/?zobacz=247
    > za ok. 1600 zł, to ile muszę wydać na to samo ale z płytą indukcyjną? Pozdr!

    A tego to nie wiem, trzeba po prostu poszukać :)
    Ja na ceneo widzę zaledwie 9 modeli z indukcją:

    http://www.ceneo.pl/Kuchnie_elektryczne;0112-0;0170I
    ndukcyjna_P10-050033.htm

    Nie jest tak źle, najtańsza jest AEG za 1935zł - ale jak się ma do tego
    wybranego przez Ciebie mastercooka to sam musisz ocenić :)

    Różnicę cenową najłatwiej ocenić oglądając same płyty do zabudowy - o ile
    najtańsze klasyczne zaczynają się od ok. 400zł, to indukcyjne od 1000zł.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 20. Data: 2010-05-12 05:50:35