  • 11. Data: 2009-04-10 14:58:41
    Temat: Re: Kuchnia elektryczna
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta Tomasz Nowicki (t...@s...com) w wiadomości
    news:3q6nlwyllbax$.1ljamusvj7rp5.dlg@40tude.net nabazgrał(a):

    > Przywykniesz - są specjalne mleczka do płyt ceramicznych, do tego ostrze
    > od nożyka Stanleya do skrobania na płasko i spoko

    Te mleczka to sobie można wsadzić :)

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 12. Data: 2009-04-10 15:30:48
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > Te mleczka to sobie można wsadzić :)

    Ja polecam Vitro Clen. Bardzo dobrze usuwa niebieskie plamki, ktore sie co
    jakiś czas robią. A na codzien to zwykły Clin do szyb i jest git

    GB

  • 13. Data: 2009-04-10 15:55:11
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 17:30:48 +0200, GB napisał(a):

    > Ja polecam Vitro Clen. Bardzo dobrze usuwa niebieskie plamki, ktore sie co
    > jakiś czas robią. A na codzien to zwykły Clin do szyb i jest git

    Chodziło mi właśnie o VitroClen. Mam jeszcze jakieś takie białe od
    Beckingsera, ale jest gorsze. VitroClen rządzi :)

    T.

  • 14. Data: 2009-04-10 16:02:06
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Aha, napiszę jeszcze jak go używam, bo sporo od tego zależy.
    1. Usuwam z płyty jakieś większe skwarki, jesli są ;)
    2. Rozprowadzam VitroClen mokrą ścierką z mikrofibry (głównie dlatego, że
    jest trwała, ale może być cokolwiek :) )
    3. Zostawiam mniej-więcej do wyschnięcia - jeśli akurat mi się nie spieszy
    4. Płuczę ścierkę i zmywam płytę dwa razy - ale ma być mokra!
    5. Wycieram do sucha papierowym ręcznikiem
    6. Ewentualne drobne przypalenia zeskrobuję ostrzem nożyka - przy odrobinie
    wprawy całe mycie płyty to 3 minuty.
    Pozytywny skutek gwarantowany - czyszczę w ten sposób płytę od sześciu lat,
    a z początku kombinowałem na różne sposoby.

    Uwaga na nożyk - najlepiej działają używane na płask odłamywane wkłady do
    wysuwanych noży a'la Stanley - można sobie dorobić oprawkę, jeśli kto ma
    dwie lewe ręce i boi się pokaleczyć ;). Różnego rodzaju skrobaki z miękkimi
    "żyletkami" można o dupy kant...

    T.

  • 15. Data: 2009-04-10 19:42:18
    Od: waruga <w...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 18:02:06 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

> [...]
    > 5. Wycieram do sucha papierowym ręcznikiem
    > 6. Ewentualne drobne przypalenia zeskrobuję ostrzem nożyka - przy odrobinie

    Dobrze, że napisałeś iż trwa to 3 minuty, bo jak zobaczyłam 5 punktów
    czyszczenia.
    Ja dzisiaj na "dzień dobry" smażłam ryby, no i olej trochę zaczął pryskać.
    Potem już po całym gotowaniu zabrałam się do czyszczenia i jeden palnik był
    w takie tęczowe smugi, oj ciężko było go doczyścić. Jedyny dostępny środek
    jaki mi się udało kupić to spray dr beckmann razem z nożykiem w komplecie.
    Po świętach rozejrzę się za innymi produktami.
    --
    waruga

  • 16. Data: 2009-04-10 20:36:41
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "waruga" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jaki mi się udało kupić to spray dr beckmann razem z nożykiem w komplecie.
    > Po świętach rozejrzę się za innymi produktami.

    Proponuję Owen Cleaner Amway'a z polską nazwą "Żel do czyszczenia
    piekarników". (mocno zasadowy - stosować rękawiczki i okulary ochronne, nie
    smarować części alumiowych, nie niszczy częsci stalowych i żeliwnych.
    http://www.amway.pl/catalog?category=1100

  • 17. Data: 2009-04-10 20:58:03
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-10 16:58, użytkownik Chris napisał::

    > Te mleczka to sobie można wsadzić :)

    To sobie wkladaj :-)
    Ja tam kupuje w Lidlu taki preparat do plyt ceramicznych z serii W5 i
    czysci bez problemu.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 18. Data: 2009-04-10 21:00:45
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    nie
    > smarować części alumiowych, nie niszczy częsci stalowych i żeliwnych.

    Do mniej spalonych ZOOM - też Amway'a.

  • 19. Data: 2009-04-10 21:57:44
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > 2. Rozprowadzam VitroClen mokrą ścierką z mikrofibry (głównie dlatego, że
    jest trwała, ale może być cokolwiek :) )
    oj sie zgadza bo recznik papierowy sie rozpada w połączeniu z tym płynem

    > 3. Zostawiam mniej-więcej do wyschnięcia - jeśli akurat mi się nie spieszy
    mi sie zawsze spieszy to wycieram od razu i nie na mokro a suchą sciereczką
    (lepiej doczyszcza kolorowe plamki)

    GB

  • 20. Data: 2009-04-11 14:22:05
    Od: waruga <w...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 22:58:03 +0200, Marek Kutyla napisał(a):

    > Ja tam kupuje w Lidlu taki preparat do plyt ceramicznych z serii W5 i
    > czysci bez problemu.

    Mam z tej serii tabletki i sól do zmywarki i sobie chwalę, więc wypróbuję i
    ten środek.
    Wszystkim wielkie dzięki :), a kuchnia przechodzi przedświąteczny chrzest
    bojowy i całkiem dobrze się sprawuje.
    --
    waruga