  • 21. Data: 2019-02-20 21:28:43
    Temat: Re: Kuchnia indukcyjna i agregat
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2019 23:41:39 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Agregat trójfazowy IMO jest do domowego zastosowania bez sensu.
    > Przykład: agregat 3000 VA trójfazowy to 3x1000 VA. Ani czajnika, ani nic
    > mocniejszego się tym nie zasili.

    Bo trzeba sobie kupić taki z podwójnym uzwojeniem. Wtedy z każdej fazy
    osobno można wyssać moc nominalną a nawet przeciążyć na chwilę.
    Oczywiście za więcej miedzi trzeba dać więcej miedzi ;)

    L.

  • 22. Data: 2019-02-20 21:33:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-20 o 21:27, Adam pisze:
    > (...)
    > Widziałem je przy rozbudowie torowiska PKP.
    > (...)

    Jeszcze jedno: mieszkałem wtedy w widłach, pomiędzy normalnymi torami, a
    torami idącymi do Stomilu. Niedaleko było też odejście torów do cegielni.
    Być może były to maszyny nie PKP, tylko Stomilu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2019-02-20 22:58:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dawaj linka do grafiki. A co do wulgaryzmow. Jak dla mnie mozesz sie pierolic na
    koszt panstwa. Wlasnie urtowalem Ci dupe bo mozes sie pogniewac, zabrac zabawi i
    wypierdalac do innej piaskownicy.