  • 1. Data: 2023-02-16 22:58:30
    Temat: Kula drgnęła i ruszyla
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://www.money.pl/gospodarka/jest-zmiana-na-rynku
    -nieruchomosci-oto-co-sie-dzieje-z-cenami-mieszkan-6
    867156134673024a.html
    Idą dobre czasy dla tych co będą chcieli kupić lub wynająć dom ,czy mieszkanie. W
    innym artykule podane były ceny za metr w małych miasteczkach na południu Polski.
    Miasteczka zdecydowanie urokliwe. Ceny pomiędzy 2000 a 2300 złotych za metr.
    Oczywiście rynek wtórny. Z informacji jakie pojawiają się ostatnio w publikatorach
    pomiędzy wierszami można wyczytać że na rynek zaczynają trafiać mieszkania z ciągle
    coraz szybciej rosnącej puli pustych nieruchomości mieszkalnych. Pula ta w tej chwili
    ma ok 2000000 ( słownie: dwa miliony) pozycji.

  • 2. Data: 2023-02-17 21:35:50
    Temat: Re: Kula drgnęła i ruszyla
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 16 lutego 2023 o 22:58:32 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    coraz szybciej rosnącej puli pustych nieruchomości mieszkalnych. Pula ta w tej chwili
    ma ok 2000000 ( słownie: dwa miliony) pozycji.

    Jak gdzieś tam Swoją hulajnoga w okolice UM dotrzesz to zapytaj ile Łodz ma
    pustychieszkan i le z nich faktycznie nadaje się do zamieszkania.
    Daj znać co ustaliles.

  • 3. Data: 2023-02-17 22:40:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 17 lutego 2023 o 21:35:51 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    > Jak gdzieś tam Swoją hulajnoga w okolice UM dotrzesz to zapytaj ile Łodz ma
    pustychieszkan i le z nich faktycznie nadaje się do zamieszkania.
    Nic nie ustalę bo to ciebie interesuje a nie mnie. Sprawdziłem w dowodzie i nie ma
    cię tam wpisanego. Pozwolisz że spytam o twoje ustalenia z właścicielem kamienicy w
    której mieszkam. Miałeś dla niego jakieś propozycje. Już ci odpowiedział? Nie mam
    pojęcia co ma do całej sprawy moja hulajnoga? Jak z niej korzystam to sprawdza się na
    110%. Ty pewno byś pojechał do UM samochodem. Jechał byś dwa razy dłużej niż na
    rowerze albo hulajnoga a potem pół godziny szukał miejsca na parkingu i zapłacił tyle
    co mnie miesięcznie kosztuje prąd do hulajnogi jak z niej w sposób umiarkowany
    korzystam. Wygląda mi na to że zazdrościsz mi hulajnogi. Jeszcze trochę i będziesz mi
    zazdrościł że nie kupiłem w życiu żadnego mieszkania a jedno z tych co miałem stoi
    puste, tak na wszelki wypadek jest. O złośliwość cię nie posądzam raczej o głupotę i
    zawisc.