  • 21. Data: 2013-07-17 23:04:15
    Temat: Re: Kupłem wannę, gatunek I w Castoramie ...
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Ty to masz pecha :(

    Co do marketów, to takiej wady nigdy nie widziałem, ale stwierdzam, że
    wanna podłej jakości - ze zdjęcia oczywiście.

    Dla przykładu wczoraj chciałem kupić ładnych kilka ton płytek,
    uzgodniłem rano wszystko, płytka w promocji, jakiś rabat dodatkowo,
    transport, ale trzeba zdecydować do wczoraj - akurat trafiłem na zmianę
    ceny.
    Wieczorem podchodzę do sprzedawcy, a ten nie chce słyszeć o niczym,
    najlepiej żebym sobie poszedł, więc tak zrobiłem.

    Dzisiaj wpadam wk...y zrobić zadymę i trafiam w wejściu na halę na
    gościa z dnia wczorajszego-rano. Ten zdziwiony... wszystko poodkręcił
    (ceny już się zmieniły przecież), płytki kupiłem na warunkach jakie
    miałem obiecane.

    Trzeba po prostu trafić na odpowiednią osobę, czego Tobie życzę przy
    reklamowaniu. :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 22. Data: 2013-07-17 23:20:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-07-17 23:04, Irek N. wrote:
    > Co do marketów, to takiej wady nigdy nie widziałem, ale stwierdzam, że
    > wanna podłej jakości - ze zdjęcia oczywiście.

    Ugięcie na środku około 7mm :D Że tak powiem - spontaniczne :) Wanna po
    wsadzeniu w obudowę zachowywała się jak huśtawka na placu zabaw.

  • 23. Data: 2013-07-18 09:40:09
    Od: <m...@g...com>

    Ty chyba w życiu wanny akrylowej z włókna szklanego nie miałeś i czerwonego
    pojęcia jak reaguje ten materiał na podwyższoną temperaturę.

  • 24. Data: 2013-07-18 09:46:36
    Od: <m...@g...com>

    > to teraz mi powiedz jak sie mógł element zrobiony z włókna szklanego
    > klejonego żywicą odkształcić pod wpływem temperatury...

    Marku. Jak ktos się uprze swojej wersji to nie odpuści :)
    Oni nie rozumieją że z tego samego materiału czyli włókna szklanego i żywicy
    wykonuje się spojlery samochodowe, fronty lokomotyw, całe kadłuby jachtów,
    samolotów, basenów, zbiorników na ciecze i czego tam jeszcze. Przynajmniej
    raz w miesiącu jestem w firmie EBA produkującej właśnie takie rózne
    elementy. Ten materiał musiałby być bardzo mocno podgrzany aby się tak
    odkształcił a i to nie z takim efektem no i powłoka akrylowa od razu by ten
    fakt zanotowała gwałtowną zmianą koloru na żółty lub brązowy.

    To co widać na zdjęciu, to jest ewidentna wada produkcyjna.

    Marek

  • 25. Data: 2013-07-18 10:53:17
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 18 lipca 2013 09:46:36 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
    >
    > fakt zanotowała gwałtowną zmianą koloru na żółty lub brązowy.
    >

    > To co widać na zdjęciu, to jest ewidentna wada produkcyjna.

    Sam jesteś wada produkcyjna. I żeby to przymaskować założyłeś nowy byt.

  • 26. Data: 2013-07-18 11:45:30
    Temat: Happy end
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-07-17 15:28, Sebastian Biały wrote:
    > [ciach]

    Wymienili nie bez chwili gadania o podgrzewaniu diabli wiedzą czym. O
    dziwo druga wanna mimo że taka sama jest o kilka klas lepsza. Trzyma
    poziom, nie ma zarysowań w akrylu, ma folię, akryl nie ma zmiennych
    odcieni ... ten sam model ...

  • 27. Data: 2013-07-18 12:08:49
    Temat: Re: Happy end
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 lipca 2013 11:45:30 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]

    > dziwo druga wanna mimo że taka sama jest o kilka klas lepsza. Trzyma
    > poziom, nie ma zarysowań w akrylu, ma folię, akryl nie ma zmiennych

    Gratulacje ;) Widac to nie pierwsza reklamacja tego typu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2013-07-18 13:19:05
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...

    >Sam jesteś wada produkcyjna. I żeby to przymaskować założyłeś nowy byt.

    Tylko taki jełop jak ty nie zauważył że podpis mam ten sam. Prawda jest taka
    że w poruszanym temacie miałeś nikłe pojęcie i nadrabiasz jak zwykle
    buraczanymi odzywkami.

  • 29. Data: 2013-07-18 13:56:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ty chyba w życiu wanny akrylowej z włókna szklanego nie miałeś i
    > czerwonego pojęcia jak reaguje ten materiał na podwyższoną
    > temperaturę.

    kogutek ma fazę i pieprzy na potęgę także na grupie samochodowej...

  • 30. Data: 2013-07-18 19:37:22
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 18 lipca 2013 13:56:59 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > kogutek ma fazę i pieprzy na potęgę także na grupie samochodowej...

    Zwołaj kolegów. I kupą. Kupy nikt nie rusza bo śmierdzi. Żałosny jesteś.