  • 31. Data: 2013-07-19 07:56:02
    Temat: Re: Kupłem wannę, gatunek I w Castoramie ...
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:50c39458-fc54-4e1a-8f27-9aca05060d32@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 18 lipca 2013 13:56:59 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
    napisał:

    >Zwołaj kolegów. I kupą. Kupy nikt nie rusza bo śmierdzi. Żałosny jesteś.

    Nikt nie jest rowny tobie w byciu zalosnym.

  • 32. Data: 2013-07-19 09:05:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Zwołaj kolegów. I kupą. Kupy nikt nie rusza bo śmierdzi. Żałosny
    > jesteś.

    ty sie lepiej zabieraj za szkolenia w UDT i w izbach inżynierów... bo
    niezgodne z przpeisami zawory bezpieczeństwa projektują i zatwierdzają.

  • 33. Data: 2013-07-19 12:38:28
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 07:56:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Nikt nie jest rowny tobie w byciu zalosnym.

    Kupa się powiększa. Już jest was dwóch.

  • 34. Data: 2013-07-19 16:33:23
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Oni nie rozumieją że z tego samego materiału czyli włókna szklanego i
    > żywicy wykonuje się spojlery samochodowe, fronty lokomotyw, całe
    > kadłuby jachtów, samolotów, basenów, zbiorników na ciecze i czego tam
    > jeszcze. Przynajmniej raz w miesiącu jestem w firmie EBA produkującej
    > właśnie takie rózne elementy. Ten materiał musiałby być bardzo mocno
    > podgrzany aby się tak odkształcił a i to nie z takim efektem no i
    > powłoka akrylowa od razu by ten fakt zanotowała gwałtowną zmianą
    > koloru na żółty lub brązowy.
    >
    > To co widać na zdjęciu, to jest ewidentna wada produkcyjna.

    Jak śmiesz podważać opinię experta? Jego orzeczenia są niepodważalne i
    nie wolno się z nimi sprzeczać ;D

  • 35. Data: 2013-07-19 18:18:37
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 16:33:23 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jak śmiesz podważać opinię experta? Jego orzeczenia są niepodważalne i
    >
    > nie wolno się z nimi sprzeczać ;D

    Wolno ale trzeba mieć argumenty. Ty za głupi jesteś na argumenty. Ty tylko szczekać i
    sikać na buty potrafisz.

  • 36. Data: 2013-07-19 19:40:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
> [...]
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    >Wolno ale trzeba mieć argumenty. Ty za głupi jesteś na argumenty. Ty tylko

    No ja mysle, ze juz caly usenet do siebie przekonales. Jestes ostatecznym
    zwyciezca.

  • 37. Data: 2013-07-19 19:53:36
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 19:40:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > W dniu pi�tek, 19 lipca 2013 16:33:23 UTC+2 u�ytkownik uzytkownik napisa�:

    > No ja mysle, ze juz caly usenet do siebie przekonales. Jestes ostatecznym
    >
    > zwyciezca.

    Miliardy much jedzą gówno. jedz i Ty.

  • 38. Data: 2013-07-19 20:06:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 19 lipca 2013 19:40:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    >Miliardy much jedzą gówno. jedz i Ty.

    Hmm, czyli twoje totalne zwyciestwo gownem jednak jest? Tak cos
    przeczuwalem. Dziekuje postoje. Zegnam. PLĄK. Tak, wiem, zmienisz adres jak
    zwykle.

  • 39. Data: 2013-07-19 20:21:34
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 20:06:48 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > W dniu pi�tek, 19 lipca 2013 19:40:05 UTC+2 u�ytkownik Ghost napisa�:

    > Hmm, czyli twoje totalne zwyciestwo gownem jednak jest? Tak cos
    >
    > przeczuwalem. Dziekuje postoje. Zegnam. PL�K. Tak, wiem, zmienisz adres jak
    >
    > zwykle.

    Nie zmieniam adresu chujku osrany. Bo inaczej cie nie można nazwać.

  • 40. Data: 2013-07-19 21:06:08
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Usenet to taki dziwny twór, w którym dorośli kilkudziesięcioletni faceci
    przedrzeźniają się i kłócą jak dzieci. Zaiste, ciekawe zjawisko
    socjologiczne.

    Pozdrawiam,
    MW