  • 21. Data: 2012-03-15 10:47:18
    Temat: Re: [LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)
    Od: szary <n...@x...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > fajna idea tylko...
    >
    > czy w oryginale tam nei idą jakieś specjalen kształtki z odpwoiednio
    > twardego styropianu?
    >
    > pasowało by znaleźć jakieś szczegółowe oryginalne materiały technicznej do
    > konstrukcji tego stropu.
    >
    > Tak na pałe to robić to bym sie jednak troszkę bał, dodajmy do tego że
    > podłogówka musi być dylatowana od scian a duze pola trzeba dylatować od
    > siebie. Płyty podczas zmian temepratury będą pracować (zwiększać i
    > zmineijszać wymiary liniowe) i powinny sie ślizgac po podłożu a tutaj może
    > być ciekawe jak zaczną belakami ruszać.

    Ten pomysł już porzuciłem (akurat zatapianie tam razem podłogówki było tylko
    moim pomysłem i raczej złym pomysłem). A dwa, to właśnie zajarzyłem po
    zajrzeniu w projekt, że będe miał problemy z wykonaniem dalszych stropów
    (monolit,inne raczej odpadają) tzn. chodzi mi o podparcie przy wylewaniu.

    Także witajcie :) własnie wylądowałem spowrotem na gruncie :D