  • 11. Data: 2017-06-06 20:29:12
    Temat: Re: Łącznik do belek
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 czerwca 2017 20:13:14 UTC+2 użytkownik Pepe napisał:

    > Masz i nie płacz ;-)
    > https://balustradysystemowe.com/kolanka-laczniki-rur
    -laczniki-narozne-40-x-40-x-20-mm-c-6_179.html

    Troche male przekroje i drooooogo. Nierdzewka.. Burzuje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2017-06-06 20:37:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-06 o 08:54, Kris pisze:
    > Kiedyś gdzieś widziałem, teraz nie mogę zlokalizować bo pewnie nie wiem jak
    szukać/jak to się nazywa
    > http://altanaogrodowa.blox.pl/resource/IMG_7088_300x
    300.jpg
    > Metalowy element do łączenia 3 narożnych belek jak na rys wyżej
    > Taki niby trójnik w który wkłada się dwie poziome belki i pionowa i skręca do kupy
    > Naprowadzicie proszę

    Wg mnie wystarczy duży wkręt do drzewa od góry, na środku słupa,
    odpowiednio długi "chwyci" wszystkie trzy belki.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 13. Data: 2017-06-06 21:26:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 6 Jun 2017 06:20:36 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Elemnet nr 3 byłby idealny ale gdzie to kupić/ podpie...lić;)

    Można jeszcze prościej:
    http://www.kadetech.pl/906,rtch-zlacze.html

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2017-06-06 21:36:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 6 Jun 2017 20:37:40 +0200, Janusz napisał(a):

    > Wg mnie wystarczy duży wkręt do drzewa od góry, na środku słupa,
    > odpowiednio długi "chwyci" wszystkie trzy belki.

    I wszystko się pięknie rozleci przy siłach działających poziomo. Nie bez
    powodu stosuje się zastrzały.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2017-06-07 07:50:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 czerwca 2017 21:26:06 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Można jeszcze prościej:
    > http://www.kadetech.pl/906,rtch-zlacze.html

    O dzięki. Tego nie znałem. Będzie idealne
    A dzisiaj wieczorem planowałem spawać złącza z profilu 7x7cm

  • 16. Data: 2017-06-07 08:35:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-06 o 21:36, Borys Pogoreło pisze:

    > I wszystko się pięknie rozleci przy siłach działających poziomo. Nie bez
    > powodu stosuje się zastrzały.

    Na łącznikach też się rozleci, zauważ że przy siłach poziomych tworzy
    się bardzo duża dzwignia która urwie łącznik, zastrzały albo odciągi i
    tak są potrzebne. Łącznik jest po to aby narożnik się kupy trzymał, a do
    tego wystarczy śruba.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 17. Data: 2017-06-07 08:40:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-06 o 21:26, Borys Pogoreło pisze:

    > Można jeszcze prościej:
    > http://www.kadetech.pl/906,rtch-zlacze.html

    Ten ma sens. Ale wkurzają mnie autorzy stron którzy dają zdjęcia
    wielkości znaczka, klikasz powiększenioe i nadal znaczek.
    Czy to tak trudno wpaść że ktoś kto tego elementu nie widział na oczy
    chce się dokładniej przyjżeć?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 18. Data: 2017-06-07 12:28:00
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-06-06 o 20:29, Adam Sz. pisze:

    -laczniki-narozne-40-x-40-x-20-mm-c-6_179.html

    > Troche male przekroje i drooooogo. Nierdzewka.. Burzuje :-)

    Głupio się zapytam, ale do zastosowań na zewnątrz, to lepiej nierdzewkę
    czy kwasówkę?

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 19. Data: 2017-06-07 12:40:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 7 czerwca 2017 12:28:01 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Głupio się zapytam, ale do zastosowań na zewnątrz, to lepiej nierdzewkę
    > czy kwasówkę?

    Glupio odpowiem - nie wiem. Ale jezeli chodzi o budowe altanki, czy czegos
    rownie powaznego to jak dla mnie ocynk bylby szczytem burzuazji :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2017-06-07 14:56:36
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-06-07 o 12:40, Adam Sz. pisze:

    > Glupio odpowiem - nie wiem. Ale jezeli chodzi o budowe altanki, czy czegos
    > rownie powaznego to jak dla mnie ocynk bylby szczytem burzuazji :D

    Poza tym, że ocynk po latach też potrafi podrdzewieć. A taka kwasówka
    czy nierdzewka będzie nadal ładnie wyglądać...

    Pzdr

    --
    /__/_* /