  • 21. Data: 2017-06-07 19:31:10
    Temat: Re: Łącznik do belek
    Od: "Pepe" <p...@x...wp.pl>

    Janusz wrote:

    > Ten ma sens. Ale wkurzają mnie autorzy stron którzy dają zdjęcia
    > wielkości znaczka, klikasz powiększenioe i nadal znaczek.
    > Czy to tak trudno wpaść że ktoś kto tego elementu nie widział na oczy
    > chce się dokładniej przyjżeć?

    http://u.42.pl/zR85
    http://tuznajdziesz.pl/produkty/produkt/zlacze-simps
    on-strong-tie-rtch-51837,4373/?&file_id=143538
    http://www.metalpedia.pl/img_specif/Katalog_SST.pdf?
    1294925345

  • 22. Data: 2017-06-09 08:08:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 7 Jun 2017 08:35:15 +0200, Janusz napisał(a):

    > Na łącznikach też się rozleci, zauważ że przy siłach poziomych tworzy
    > się bardzo duża dzwignia która urwie łącznik, zastrzały albo odciągi i
    > tak są potrzebne. Łącznik jest po to aby narożnik się kupy trzymał, a do
    > tego wystarczy śruba.

    Ale narożnik Ci to będzie trzymać całość dużo skuteczniej, bo w wielu
    punktach. Wkręt albo się wygnie albo rozszczepi pionową belkę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2017-06-10 16:05:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-09 o 08:08, Borys Pogoreło pisze:

    > Ale narożnik Ci to będzie trzymać całość dużo skuteczniej, bo w wielu
    > punktach. Wkręt albo się wygnie albo rozszczepi pionową belkę.

    To się zgadza, ten narożnik który tu zaproponowali jest ok, nawet nie
    wiedziałem że takie istnieją.

    --
    Pozdr
    Janusz