  • 11. Data: 2011-12-23 07:44:48
    Temat: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jcvj0t$9g7$1@inews.gazeta.pl...
    > i musiałem zaplanować gniazda przy najniższych punktach dachu
    > włączane z wewnątrz, może kiedyś ulegę
    > i zrobię na stałe takie oświetlenie, które raz na rok
    > załacze :) chociaż wątpię

    U mnie w okolicy jest taki dom co ozdoby bna elewacjia nawet dość spora
    gwiazda na kominie są jak widzę już od 5-6 lat.
    Zapewnie w domu jest gdzieś włącznik na ścianie opisany "święta".
    :)

    Marek

  • 12. Data: 2011-12-23 07:53:48
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > to co pokazałeś to już jest super kiczem do 100 potęgi.

    Ludzie upadli na dno. Zapomnieli co to są święta i czemu mają służyć.
    Jeszcze za komuny miałem już od początku grudnia jakieś wewnętrzne poczucie
    zbliżających się świąt. Najpierw namiastka dla dzieci czyli 6 grudnia a
    potem święta. U nas akurat prezenty dawało się tylko na Mikołaja 6 grudnia,
    więc same święta nie były zmącone tą całą aferą prezentową i szałem
    zakupowym który obecni zaćmiewa to o co w tym wszystkim chodzi. Owszem szał
    był ale innej naturym, gdzie człowiek wystawał od 2:00 w nocy pod masarnią
    aby kupić szynkę do gotowania. Ale co to była za szynka.....A dzisiaj,
    plastik, tandeta, świecidełka, ..ujowe jedzenie faszerowane wypełniaczami i
    zagęstnikami. No i TV oferująca od lat te same filmy jak "Kewin sam w domu".

    Walczę z tym od lat ale widzę że to walka z wiatrakami. Dorośli a nawet
    dzieci naćpani są tymi "złymi" obyczajami już w szkole. W domu TV skutecznie
    robi pranie mózgu.

    Nie chcę takich świąt.

    Marek

  • 13. Data: 2011-12-23 08:14:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja wiem..
    > http://www.lindsaylights.com/Videos/2008_Videos/inde
    x.html

    Mozna obejrzec... u kogos... u siebie na podworku - never.

  • 14. Data: 2011-12-23 08:16:11
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Gru, 08:53, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > aby kupić szynkę do gotowania. Ale co to była za szynka.....A dzisiaj,
    > plastik, tandeta, świecidełka, ..ujowe jedzenie faszerowane wypełniaczami i

    Moj tesc szyneczke sam wedzi, wiec jest pyszna. Moja mama suszy grzyby
    na pare tygodni przed robieniem uszek - sa PYSZNE (caly rok sie na nie
    czeka bo robi je tylko na swieta). Wiec - jak sobie swieta
    zorganizujesz takie bedziesz mial. Mozesz kupic wszystko gotowe i z
    wypelniaczami - Twoj wybor :)

    > zagęstnikami. No i TV oferująca od lat te same filmy jak "Kewin sam w domu".

    To w koncu jest dobrze czy zle? Pisales ze kiedys bylo fajnie.. A
    kewin sam w domu jest jeszcze z czasow "kiedys bylo fajnie" bo jak
    pamietam leci w polsacie od jakichs dobrych chyba 18 lat ? ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 15. Data: 2011-12-23 08:34:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    s.googlegroups.com...

    To w koncu jest dobrze czy zle? Pisales ze kiedys bylo fajnie.. A
    kewin sam w domu jest jeszcze z czasow "kiedys bylo fajnie" bo jak
    pamietam leci w polsacie od jakichs dobrych chyba 18 lat ? ;)

    Ale właśnie o to chodzi że w święta dawniej leciały fajne jak na tamte czasy
    filmy i były nowości, a teraz od 20 lat mamy to samo, bez nowości.

    Marek

  • 16. Data: 2011-12-23 08:45:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Gru, 09:34, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > Ale właśnie o to chodzi że w święta dawniej leciały fajne jak na tamte czasy
    > filmy i były nowości, a teraz od 20 lat mamy to samo, bez nowości.

    Wypozyczalnie DVD pozamykali ? :)

    Mam wrazenie ze narzekasz dla samego narzekania. Albo poprostu za
    bardzo liczysz na innych. Rusz tylek sprzed kompa i zrob cos sam zeby
    te swieta byly "jak kiedys" ;) Kiedys to nic nie bylo - i to bylo
    fajne ? Stanie w kolejce za szynka bylo fajne ? Nikt Ci nie kaze
    wchodzic razem z tlumem w szal zakupowy. Nie chcesz - nie kupujesz.
    Proste :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 17. Data: 2011-12-23 09:15:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    m.googlegroups.com...
> [...]

    >fajne ? Stanie w kolejce za szynka bylo fajne ? Nikt Ci nie kaze
    >wchodzic razem z tlumem w szal zakupowy. Nie chcesz - nie kupujesz.

    Nie zrozumiełeś mnie wogóle. Nie chodzi mi o to, że bez względu na wszystko
    samemu można urządzić sobie święta. Pisze o tym że wszystko schodzi na psy.
    Jakość jedzenia, program TV, wychowanie dzieci. Owszem mogę się uprzeć
    zrobić samemu szyneczkę ale muszę zainwestować w sprzęt, mogę leciec do
    wypożyczalni ale muszę wsiąść w auto i jechać. I najtrudniejsze chyba, mogę
    zmusić dzieci do prawdziwego przezywania świąt a nie tylko do chwili
    rozpakowania prezentów ale otoczenie ma większy wpływ niż ja.
    Dawniej nie musiałem ruszać tyłka. TV mimo że komunistyczna znalazłe miejsce
    na święta, nie uświadczyłeś piorących mózgi reklam i nie musiałem szukac
    alternatywy w wypożyczalni. W sklepie po odstaniu swojego kupowałem
    pełnowartościową szynkę a nie wypchane coś. Wiem co to była komuna, wiem że
    to był zły okres i wiem jak w dupę dostał naród w okresie komuny. Ale wiele
    pozytywnych cech też tamte czasy miały. Szkoda że te pozytywne cechy zostały
    zniszczone.

    Marek

  • 18. Data: 2011-12-23 09:29:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    25g2000vbs.googlegroups.com...

    >Moj tesc szyneczke sam wedzi, wiec jest pyszna.00,,

    Potwierdzam
    Pstrągi leżą już w solance, dzisiaj wieczorem po południu będę je wędził
    A od kilkunastu dni moczy się również szyneczka, i boczek- wędzenie jutro od
    wczesnego rana.
    Gotowym wyrobom mięsnopodobnym w te Święta dziękuje;))

  • 19. Data: 2011-12-23 09:44:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.12.2011 08:53, 4CX250 pisze:

> [...]
    >
    > Walczę z tym od lat ale widzę że to walka z wiatrakami. Dorośli a nawet
    > dzieci naćpani są tymi "złymi" obyczajami już w szkole. W domu TV

    ...no i zaraz zostaniesz zwyzywany od zdrajców, komunistów i cholera wie
    czego ;-/

  • 20. Data: 2011-12-23 09:53:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Walczę z tym od lat ale widzę że to walka z wiatrakami. Dorośli a nawet
    > dzieci naćpani są tymi "złymi" obyczajami już w szkole. W domu TV

    Ale to nie tak. Z wiekem po prostu juz niue czujesz tego co czules bedac
    dzieckiem, stad rozczarowania. Wszystko dookola ma mniejsze znaczenie.
    Starzejemy sie i tyle.