  • 11. Data: 2010-11-19 13:05:01
    Temat: Re: Lampucera
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 19 Lis, 13:43, Suri <b...@p...fm> wrote:

    > No cóż, złamię dla Ciebie swoja zasadę i napisze
    > na prd,prk o 'bele czym'.
    > Otóż, przykro mi, ale nijak nie kwalifikujesz się do miana Lampucery

    Tak, wiem - mam zawsze dyskretny makijaż :-)

    > I on, tak mnie mocno chciał poderwać, że
    > wepchnął mnie pewnego razu pokrzywy z tej miłości.
    > Rozumiesz analogie? (;
    > Morał: Do dziś nie cierpię  blondynów, choćby wyglądał jak
    > Colin Farrell w Alexanderze
    > ale wiem, że jak facet cie lubi, to udaje, że nie lubi, ale
    > tak naprawdę cie lubi, choć
    > wydawać by się mogło, że nie cierpi ((((;

    No wiem - Jasiu mnie bardzo lubi :-)

    > ps. Pokarzesz sesje???

    Ale za co mam karać sesję???

  • 12. Data: 2010-11-19 15:32:49
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    > Słyszałem o takim wynalazku jak ściereczka do ścierania szyb bez użycia
    > środków chemicznych. Moczy się to, wykręca, ściera szybę na mokro, potem
    > jeszcze raz wykręca i pucuje i błyszcy się elegancko.
    > Gdzie takie coś kupić? Najlepiej XL.

    Na Allegro.
    Nazywa się multiczyścik ACT. Do szyb, bo są też do innych rzeczy.

    V-V

  • 13. Data: 2010-11-19 22:46:49
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-11-19 16:32, Veronika pisze:
    > multiczyścik ACT

    To wygląda na mi na ścierkę z mikrofibry.

  • 14. Data: 2010-11-20 07:09:51
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

> [...]
    > środków chemicznych. Moczy się to, wykręca, ściera szybę na mokro, potem
    > jeszcze raz wykręca i pucuje i błyszcy się elegancko.

    znając Twoje poczucie humoru to najlepiej w sklepie

  • 15. Data: 2010-11-20 10:00:45
    Od: Suri <b...@p...fm>

    On 19 Lis, 14:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Tak, wiem - mam zawsze dyskretny makijaż :-)

    lampucera<=>dzidzia piernik to nie tylko przesadzony
    makijaż, to cała ideologia bycia.
    A poza tym tam pisali, że to pani dobijająca czterdziestki
    to Ty sie juz nie kwalifikujesz ;P niestety choć byś
    nie wiem jak pretendowała. XD

    > No wiem - Jasiu mnie bardzo lubi :-)

    No widziiiisz... a Ty się do niego ciskasz
    a on Cię tylko w "pokrzywy chce wepchnąć" XD

    > Ale za co mam karać sesję???

    Bo lubisz się przechwalać??? (;
    --
    * http://i52.tinypic.com/ncsvl.jpg wybierz sobie