  • 11. Data: 2010-02-15 20:45:52
    Temat: Re: Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > A jakie uwagi miałbyś do tej oferty? Właśnie wystawiłam do sprzedaży;-))
    > Jeśli chodzi o czynsz to ok. 250 zł.
    >

    > http://piaseczno.nieruchomosci-online.pl/mieszkania,
    sprzedaz/1059465.html

    Jak to budował Multi Hekk to żaden opis nie pomoże :-)

  • 12. Data: 2010-02-16 09:20:21
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Boombastic pisze:

    > Generalnie zdjęcia to podstawa, wystarczają za cały opis.

    Ale to ma dwie strony.
    Ciężko jest przeciętnemu człowiekowi zrobić dobre zdjęcia mieszkania, a
    kiepskie, czy choćby średnie - odstraszają.

    Jeśli ktoś nie ma umiejętności i sprzętu, to najlepiej wziąć
    profesjonalistę za pieniądze - powinno się opłacić.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2010-02-16 09:48:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeśli ktoś nie ma umiejętności i sprzętu, to najlepiej wziąć
    > profesjonalistę za pieniądze - powinno się opłacić.

    Eee, wystarczy aparat z obiektywem o szerokosci już 28 mm. Ale niestety,
    więszość to 36 mm i już w mieszkaniu jest za wąsko. A część zdjęć które
    oglądam to jakby ktoś telefonem robił, a to już jest przegięcie.

  • 14. Data: 2010-02-16 10:44:03
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-02-11 16:53, Wojciech Zawadzki pisze:
    > Każdy ma telefon z aparatem a umieszczają 3 zdjęcia łóżka i stołu.
    > Czy ja jestem zbyt wymagający albo mam zboczenie po wykształceniu
    > technicznym?

    To tak jak kupowałem samochód, Vana. Van wiadomo-liczy się przestrzeń,
    konfiguracja siedzeń/kanap, wielkość bagażnika, a ludziska zamieszczją 2
    zdjęcia karoserii, kierownicy i 2 zdjęcia rysy na zderzaku.

    ________MAT_______

  • 15. Data: 2010-02-16 11:56:10
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    wiadomości news:hldpm7$3nh$1@news.onet.pl...

> [...]
    > więszość to 36 mm i już w mieszkaniu jest za wąsko. A część zdjęć które
    > oglądam to jakby ktoś telefonem robił, a to już jest przegięcie.

    Aparat z obiektywem o szerokości? No to zyczę powodzenia w robieniu zdjęć
    aparatem z obiektywem o szerokości (jakiejkolwiek).
    Obiektyw ma:
    1. Ogniskową ( i to właśnie jest ta sławetna szerokośc o której piszesz)
    2. kąt widzenia (i to bardziej jest istotne niż ogniskowa) - dla obiektywu o
    ogniskowej 25-28 mm kąt widzenia obiektywu wynosi około 130-140 stopni (im
    mniejsza ogniskowa tym kąt widzenia bardziej zbliża się do 180 stopni, sa
    obiektywy zwane "rybie oko" o ogniskowej rzędu 5-8 mm i kącie widzenia 180
    stopni).
    3. przsłonę minimalną (nazywaną też "światłem") - im niższe światło tym w
    "gorszych" warunkach możemy robić zdjęcia.
    Obiektywy "szerokokątne" o których piszesz cechują się właśnie stosunkowo
    niska ogniskową dużym kątem widzenia i... dość sporą "głębią ostrości"
    (zależną z kolei od przesłony - im "większa przesłona" (cyfrowo wyższa...
    tzn przesłona 22 jest wyższa niż przesłona 16, 11, 8, 6,5 itd) tym większa
    głebia ostrości, ale- niestety- potrzebne lepsze warunki oświetleniowe.
    To tak w wielkim skrócie...
    Zdjęcia robić:
    1. przy naturalnym oświetleniu (w miarę możliwości)
    2. "doświetlając" lampa błyskową
    3. w ostateczności dświetlając halogenem.
    Oczywiscie mowimy o zdjęciach wnętrz.
    Obiektywem szerokokatnym, ale z odległości minimum 2 metry (przy niższych
    odległościach następuje efekt "przerysowania" - "skrzywienia perspektywy" -
    linie równoległe na zdjęciach wychodzą nierównoległe itd.
    zdjęcia "elewacji" budynkow, domów robimy przy dobrym oświetleniu z
    odległości ok. 4 metrow rowniez obiektywem szerokokatnym (w zupelnosci
    wspomniany obiektyw o ogniskowej 28 mm jest wystarzajacy).

  • 16. Data: 2010-02-16 12:25:47
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Aparat z obiektywem o szerokości? No to zyczę powodzenia w robieniu zdjęć
    > aparatem z obiektywem o szerokości (jakiejkolwiek).
    [cut]

    Ulżyło ci? Nie wiesz co to jest język potoczny/

  • 17. Data: 2010-02-16 15:06:56
    Od: Wojtek Zawadzki <w...@g...com>

    On 15 Lut, 21:26, "Me(L)Isa" <j...@a...pl> wrote:

    > A jakie uwagi miałbyś do tej oferty?  Właśnie wystawiłam do
    > sprzedaży;-)) Jeśli chodzi o czynsz to ok. 250 zł.
    >
    > http://piaseczno.nieruchomosci-online.pl/mieszkania,
    sprzedaz/1059465....

    Ogłoszenie na piąteczkę z plusem.
    Dobry portal, nie znałem go.
    Dorzuć zdjęcia widoków z okna, budynku z zewnątrz i info o kosztach
    utrzymania.
    Możesz zweryfikować czy czegoś nie pominęłaś ze standardowej listy na
    co się zwraca uwagę przy zakupu mieszkania:
    http://www.oferty.net/poradniki/?pid=3534

  • 18. Data: 2010-02-16 21:44:27
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl>

    W dniu 2010-02-15 21:45, Boombastic pisze:

    sprzedaz/1059465.html

    > Jak to budował Multi Hekk to żaden opis nie pomoże :-)

    Bez przesadyzmu. Przynajmniej wywiązywali się z umowy w terminie i bez
    niespodzianek finansowych.
    Jak teraz oglądam reportaże w tv (ekspres reporterów) o nieuczciwych
    deweloperach co nabili w przysłowiową butelkę niedoszłych właścicieli na
    ciężko zarobione 300 / 400 tys.zł (ostatnio w Krakowie, przedtem we
    Wrocławiu) to wypada się cieszyć, że trafiło się na Multi-Hekk a nie
    jakiegoś oszusta.

    M.

  • 19. Data: 2010-02-17 08:50:43
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > ciężko zarobione 300 / 400 tys.zł (ostatnio w Krakowie, przedtem we
    > Wrocławiu) to wypada się cieszyć, że trafiło się na Multi-Hekk a nie

    I na tym kończą się zalety. Wszystko inne to wady. Widziałem wiele mieszkań
    i budynków z Multi Hekka i zawsze myślałem, ze najgorzej buduje JW
    Destruction, ale jak zobaczyłem rozpadający się budynek kilkuletni to Multi
    Hekk jest liderem. O architekturze to nawet nie wspomnę.