  • 1. Data: 2010-01-03 12:46:45
    Temat: Letnisko zimą...
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    Właśnie wróciłem z wyprawy na działeczkę, kierowany troską ze względu na
    wysoki poziom rzeki, a także tęsknotą za letnią ostoją. Oby do końca marca.
    A oto parę zimowych fotek:

    http://www.fmix.pl/album/48188/branszczyk-zima-09-10
    /1

    Pozdrawiam, Maciej

  • 2. Data: 2010-01-03 13:14:26
    Temat: Re: Letnisko zimą...
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    oj Maćku, Maćku - to podczas odpoczynku bez samochodu ani rusz
    SJS

  • 3. Data: 2010-01-03 16:52:18
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > oj Maćku, Maćku - to podczas odpoczynku bez samochodu ani rusz
    > SJS
    Czy każdy ma ogród tuż za oknem albo bliżej?
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 4. Data: 2010-01-03 23:33:44
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    mirzan pisze:

    > Czy każdy ma ogród tuż za oknem albo bliżej?
    > Pozdrawiam.Mirzan
    :)
    Dla mnie gdy zamieszkam w domu na Ponderozie
    bedzie to spelnienie wielu marzen.
    Praktycznie nawet teraz zimą jestem tam od rana do poznego wieczora
    ale zważywszy na to, że mam w perspektywie powrot 4 km do domu
    to nie moge wypic w ciagu dnia piwa czy wina z winniczki.
    A min innymi jednym z marzen do spelnienia związanch z zamieszkaniem
    jest realizacja słow Januszka, ze "nie ma wiekszego szczescia jak siasc
    w upalny dzien w cieniu winorosli wraz z dzbankiem wina z nich pozyskanego"
    Ogrod przy domu to najlepszy wariant i mi niewiele wiecej do szczescia
    potrzeba.
    A z tarasu przy domu bede mogl nawet lowic ryby na stawku
    http://trawki.pl/images/dom/%9Cciezki2.JPG
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 5. Data: 2010-01-03 23:51:09
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 00:33:44 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]
    > potrzeba.
    > A z tarasu przy domu bede mogl nawet lowic ryby na stawku

    No a mnie się dziwią niektórzy ludzie, że mi się nigdzie nie chce z domu
    wyjeżdżać. Mówię im "a po co? wszystko do szczęścia mam tutaj :-)"

    :-)
    --

    Ikselka.

  • 6. Data: 2010-01-04 00:27:14
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    XL pisze:

    > No a mnie się dziwią niektórzy ludzie, że mi się nigdzie nie chce z domu
    > wyjeżdżać. Mówię im "a po co? wszystko do szczęścia mam tutaj :-)"
    >
    > :-)
    Ja mam podobnie ale nie tyle nie chce mi się ale szkoda mi czasu
    traconego na przemieszczenie się.
    Szkoda,że nie doczekam czasów gdy będzie możliwe teleportowanie się
    w inne miejsce
    :)
    Na szczęście rodzina i znajomi przyzwyczaili się już do tego
    i to oni mnie odwiedzają.

  • 7. Data: 2010-01-04 01:37:52
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 01:27:14 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > Ja mam podobnie ale nie tyle nie chce mi się ale szkoda mi czasu
    > traconego na przemieszczenie się.

    Dokladnie o to samo mi także chodzi! Perspektywa trudów podróży obrzydza mi
    wszelkie plany wycieczkowe. Ale jest jeszcze trzecia sprawa - nie cierpię
    "obszczich" łóżek (hotele - duża rotacja ludzi) i obszczich miejsc
    sanitarnych (powód jak poprzednio), wręcz cierpię psychiczne katusze, kiedy
    muszę z nich korzystać.

    > Szkoda,że nie doczekam czasów gdy będzie możliwe teleportowanie się
    > w inne miejsce
    > :)

    :-D
    Jakbyś mi te słowa z moich własnych usteczek i główki wyjął :-)

    > Na szczęście rodzina i znajomi przyzwyczaili się już do tego
    > i to oni mnie odwiedzają.

    Mam tak samo :-)

    > z pozdrowieniami i uśmiechami
    > smal

    Pozdrawiam jak najmilej.

    --

    Ikselka.

  • 8. Data: 2010-01-05 00:31:21
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    XL pisze:
    > Dnia Mon, 04 Jan 2010 01:27:14 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > Mam tak samo :-)

    > Pozdrawiam jak najmilej.

    :)
    I tez po nocach masz tylko czas na komputer ?
    Czy tez az po pozna noc siedzisz przy komputerze?
    :)
    Ja to pierwsze a ponadto rowniez "szkoda" mi czasu na sen
    wole poczytac ksiazke czy tez cos w sieci
    :)

  • 9. Data: 2010-01-05 08:25:21
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Ja to pierwsze a ponadto rowniez "szkoda" mi czasu na sen
    > wole poczytac ksiazke czy tez cos w sieci

    Co czytasz? Ja przepadam za baśniami,fantastyką.Teraz przerabiam Sagę O Ludziach
    Lodu,jestem przy 41 tomie z 47.W nocy jeszcze wymyślam co i jak zasiać.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 10. Data: 2010-01-05 09:56:57
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    mirzan pisze:

    > Co czytasz? Ja przepadam za baśniami,fantastyką.Teraz przerabiam Sagę O Ludziach
    > Lodu,jestem przy 41 tomie z 47.W nocy jeszcze wymyślam co i jak zasiać.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Witaj
    Pierwsze tomy Sagi o ludziach lodu są fajne,
    pozniej robi sie to troche nudne i odpuściłem na trzydziestym któryms tomie.
    Dzis skonczyłem czytac pierwszy tom 'Narodziny magii'
    Jest swietna, nie moglem sie od niej oderwac poki jej nie przeczytałem
    Czytałem do 6 rano i dlatego jeszcze jestem w domku
    Nie moglem pozniej usnać wiec zaczałem kolejna "Monaliza turbo"
    ale to kilka oderwanych od siebie watkow i chyba odpuszcze ja sobie
    bo mam jeszcze "Gdy budzi sie smok" oraz " Piata ewangelia"
    Tez najbardziej lubie Fantazy i SF ale poza melodramatami czytam wszystko
    Dopiero w marcu bede myslal o wysiewach i namnazaniu , teraz z
    "myslaniem" i działaniem koncentruje sie na pracach wykonczeniowych w domu.
    Robi sie u mnie piekna pogoda: sadź na drzewach i zaczyna swieci słonce
    Jadę czym predzej strzelic kilka fotek trawkom w takiej scenerii
    :)