  • 11. Data: 2010-01-05 11:35:39
    Temat: Re: Letnisko zimą...
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 01:31:21 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)
    > I tez po nocach masz tylko czas na komputer ?
    > Czy tez az po pozna noc siedzisz przy komputerze?
    > :)
    > Ja to pierwsze a ponadto rowniez "szkoda" mi czasu na sen
    > wole poczytac ksiazke czy tez cos w sieci
    > :)
    > z pozdrowieniami i uśmiechami
    > smal
    > sklep: http://trawki.pl/

    Dni są przeznaczone na sprawy codzienne, na pracę domową i wokółdomową,
    kontakty ze znajomymi itp. "Po nocach" czekam na zapracowanego męża ("...to
    męska rzecz być daleko, a kobieca wiernie czekać..." - znasz to?), więc
    buszuję w sieci i też tam sobie czytam i wyszukuję różne ciekawe rzeczy.
    Jestem "skrajną" sową, więc nie przychodzi mi to zbyt trudno - zawsze
    uczyłam się tylko w nocy i tak mi to zostało, czytam książki w nocy (w
    dzień mnie usypiają, he he), słucham muzyki, wręcz ożywiam się dopiero
    wieczorem, mogę wtedy góry przenosić :-)
    --

    Ikselka.

  • 12. Data: 2010-01-05 11:38:00
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 09:25:21 +0100, mirzan napisał(a):

    > Co czytasz? Ja przepadam za baśniami,fantastyką.Teraz przerabiam Sagę O Ludziach
    > Lodu,jestem przy 41 tomie z 47.W nocy jeszcze wymyślam co i jak zasiać.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Mogę też?
    O, nieee, nie znoszę fantasy. Tych dziwnych opowioeści bez odpowiednika w
    realu, mieszających historię z bajką, ani zadnych innych fikcyjnych fabuł,
    chyba że opartych na prawdziwych wydarzeniach. Lubię czytac o ludziach,
    którzy naprawde istnieli lub istnieją. I uczyć się od nich tego, co
    naprawde sie przydarza lub może przydarzyc i dlaczego oraz co z tego może
    wynikać...
    --

    Ikselka.

  • 13. Data: 2010-01-05 12:29:17
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Dzis skonczyłem czytac pierwszy tom 'Narodziny magii'

    Przejrzałem recenzje,chyba za bardzo magiczne jak dla mnie.Wystarczy mi tej
    magii tylko troszkę,mój ulubiony autor to Koontz.I pięknej miłości trochę
    dosypuje i czarologii i kryminałku troszkę.
    Wolę fantastykę,bo autor musi najpierw stworzyć całkiem nowy świat,a dopiero
    później treść.Pisarze realiści tworzą na udeptanej już ziemi.
    Na której moża by było posiać kwiatki,aby nie było zbyt oderwane od tematyki
    forum.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 14. Data: 2010-01-05 12:35:54
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Mogę też?
    > O, nieee, nie znoszę fantasy.

    Medicus i dwa następne tomy,warto przerobić przed wiosną.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 15. Data: 2010-01-05 15:27:27
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:1ted6rjyikw1v$.1df5sd7wm2hgd$.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): XL z adresu <i...@g...pl> napisał(a):
    ożywiam się dopiero wieczorem, mogę wtedy góry
    przenosić :-)

    Ale proszę, tylko nie Beskidy, proszę :-D
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 16. Data: 2010-01-05 15:32:46
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Medicus i dwa następne tomy,warto przerobić przed wiosną.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Hejka. A ja uwielbiam pierogi z soczewicą. ;-)
    Pozdrawiam literacko Ja...cki

  • 17. Data: 2010-01-05 17:12:08
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 16:27:27 +0100, Dziadek napisał(a):

> [...]
    > ożywiam się dopiero wieczorem, mogę wtedy góry
    > przenosić :-)
    >

    > Ale proszę, tylko nie Beskidy, proszę :-D

    Świętokrzyskie przenoszę :-D
    --

    Ikselka.

  • 18. Data: 2010-01-05 18:21:18
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    On 5 Sty, 12:35, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

    > Medicus i dwa następne tomy,warto przerobić przed wiosną.

    Oj,tak... Naprawdę warto.

    Ania

  • 19. Data: 2010-01-05 18:30:24
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    mirzan pisze:

> [...]
    > później treść.Pisarze realiści tworzą na udeptanej już ziemi.
    > Na której moża by było posiać kwiatki,aby nie było zbyt oderwane od tematyki
    :))
    Przekreciłem tytuł: Narodziny magii czytałem jakis czas temu
    a dzis w nocy czytałem pierwszy tom trylogii Wskrzeszenie magii
    za tytułowany "Głód dotyku"
    Napewno sie Tobie spodoba bo jest w niej wszystko co lubisz
    Min wspominano tam o magicznej piesni, ktora spiewanie sprawiało, ze
    upraw nie imały sie szkodniki oraz chwasty.
    Niestety nie było jej dokladnej tresci a tyle melodia co dokladne
    powtórzenie ukladu słow dawało te moc
    :))))

  • 20. Data: 2010-01-05 19:10:39
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    XL pisze:

> [...]
    > którzy naprawde istnieli lub istnieją. I uczyć się od nich tego, co
    > naprawde sie przydarza lub może przydarzyc i dlaczego oraz co z tego może
    :)
    Dla mnie czas jaki moge poczytac sam w sobie jest magiczny
    wiec magiczne tematy swiata fantazy czynia to jeszcze bardziej magiczne
    Jest to jakaś ucieczka od rzeczywistosci wiec nieporozumiem dla mnie
    wczytywanie sie w rzeczywiste problemy i dylematy innych ludzi, jakby
    dosłownie interpretujac,ze:
    "Wszystko ma swój czas,
    i jest wyznaczona godzina na wszystkie sprawy pod niebem"