  • 41. Data: 2010-01-07 19:27:01
    Temat: Re: Letnisko zimą...
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    >    Z czasem się zamuli. Lepiej było nasypać do rury żwir i piasek jako
    > filtr i nad dnem zwiesić pompkę, albo filtr siatkowy i podłączyć mały
    > agregat hydroforowy, o ile nie ma obawy o kradzież.

    Piasek nasypany,a nie zamuli się,bo wszelkie błoto jest wypompowane,przecież
    to ruska pompka.Za mała wydajność aby wprowadzać taką mechanizację.Wystarczy
    wyłącznik czasowy,trzy razy dziennie wyleje po sto litrów wody do zbiornika
    i jakoś wystarczy.A złodzieje owszem,w ub roku wszystkie kable poobcinali,
    od lamp,od pompki i co się tylko dało.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 42. Data: 2010-01-07 19:30:58
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Właśnie mi o to chodziło. Czyli M. nie rozwiązał sprawy zamulania, a zamuli
    > się jak dwa a dwa cztery.

    Pompka wisi na drucie,drga jak pompuje.Co się próbuje ustać,zostaje rozbełtane
    i wypompkowane.Pozdrawiam.mirzan

  • 43. Data: 2010-01-07 20:54:50
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Każdy ma swoje sposoby na rozrywkę.Parę lat temu,przy pomocy plastykowewj
    > rurki wydłubałem w ziemi dziurę 6m głęboką,ponad 20 cm szeroką.Wsadziłem
    > w nią rurę i wyszła studnia.Bez żadnych urządeń,tymi palcami...

    No ba.
    Masz na to co najmniej 3 świadków
    Byli, widzieli i głowami pokiwali.
    :-)

    Pozdrawiam krajoznawczo
    skryba

  • 44. Data: 2010-01-07 21:03:52
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 21:54:50 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No ba.
    > Masz na to co najmniej 3 świadków
    > Byli, widzieli i głowami pokiwali.
    > :-)
    >
    > Pozdrawiam krajoznawczo
    > skryba

    No, wyczyn nad wyczyny, pogratulować :-) // dłubania, nie kiwania ;-P
    --

    Ikselka.

  • 45. Data: 2010-01-07 21:06:33
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:pzbk40y99xqk$.1jkdntd9wpid3$.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): XL z adresu <i...@g...pl> napisał(a):

    No nie rozumiem - oni tną, ale samemu niekoniecznie się da.

    No właśnie ciąć się da a łupać nie bardzo :-D
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 46. Data: 2010-01-07 21:10:05
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 22:06:33 +0100, Dziadek napisał(a):

    > W artykule news:pzbk40y99xqk$.1jkdntd9wpid3$.dlg@40tude.net,
    > niejaki(a): XL z adresu <i...@g...pl> napisał(a):
    >

    > No nie rozumiem - oni tną, ale samemu niekoniecznie się da.
    >

    > No właśnie ciąć się da a łupać nie bardzo :-D

    No i dlatego mój kolega, tenm od zakładu, tak powiedział :-)
    --

    Ikselka.

  • 47. Data: 2010-01-08 00:10:05
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

    > Pompka wisi na drucie,drga jak pompuje.Co się próbuje ustać,zostaje
    rozbełtane
    > i wypompkowane.Pozdrawiam.mirzan

    Zniszczy membranę lub tłok gumowy i zawory ciągnąc piach. Lepiej założyć
    filtr siatkowy bez szpica czy ślimaka lub w tej rurze wkręcić / wbić rurę z
    filtrem (są nawet nierdzewki) Do wkręcania rura ocynkowana bez szwu i takaż
    mufa, wzmocniona. Najlepsza byłaby pompa głębinowa, nawet mała.

  • 48. Data: 2010-01-08 09:01:03
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > filtrem (są nawet nierdzewki) Do wkręcania rura ocynkowana bez szwu i takaż
    > mufa, wzmocniona. Najlepsza byłaby pompa głębinowa, nawet mała.

    Po pierwsze, nie strzelam z armat do komarów,czyli do takiej wydajności
    nie nie ma sensu robić żadnych kombinacji.Pompka kosztuje stówkę,jak ją
    trafi,to idzie na części zamienne.
    Po drugie nie ma żadnej możliwości wyciągnięcia rury i zamontowania
    czegokolwiek.Zresztą ma założoną siatkę,taką jak do studni.Jak umiałem
    taką dziurę wygrzebać, to też umiałem wsadzić rurę w dziurę,tak aby było
    dobrze.Problem,to był jak najechałem na kamień,resza to lipa nie problemy.
    Przyroda sama pozwoliła mi grzebać do głębokości jak potrzeba,rura stoi
    na dużym kamieniu i głębniej nie da się.
    Jako ciekawostka-w rurze woda jest,na zewnątrz nie ma.
    mirzan

  • 49. Data: 2010-01-09 21:23:32
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Dziadek pisze:
    > W artykule news:pzbk40y99xqk$.1jkdntd9wpid3$.dlg@40tude.net,
    > niejaki(a): XL z adresu <i...@g...pl> napisał(a):
    >

    > No nie rozumiem - oni tną, ale samemu niekoniecznie się da.
    >

    > No właśnie ciąć się da a łupać nie bardzo :-D

    Można ciąć łupiąc. Masz znajomego sapera?

    --
    pozdr. Jerzy

  • 50. Data: 2010-01-10 07:38:02
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Można ciąć łupiąc. Masz znajomego sapera?

    Miner - górnik strzałowy wystarczy.

    Pozdrawiam krusząco
    skryba