  • 1. Data: 2009-06-27 21:35:09
    Temat: Lodowka Gorenje - co mi sie zepsulo ??
    Od: " Rooobert K." <r...@g...pl>

    Opis sytuacji:

    Lodowka ma 6 lat , jeden agregat, zamrazarka mrozi idealnie ok minus 18
    stopni, natomiast czesc chlodzaca nie chlodzi, na maksymalnym chlodzeniu
    jest temperatura prawie 15 stopni, a na tylnej sciance odklada sie duzo
    szronu (nigdy tak nie bylo).

    Co sie moglo zepsuc ?

    Pozdr.
    Robert

  • 2. Data: 2009-06-27 22:26:26
    Temat: Re: Lodowka Gorenje - co mi sie zepsulo ??
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Co sie moglo zepsuc ?

    uszczelka

    jeśli na tylnej ścianie jest szron to znaczy że lodówka chłodzi dobrze,
    tylko komora nie trzyma temperatury

  • 3. Data: 2009-06-27 22:39:14
    Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl>

    Tak tylko, ze tego szronu jest duzo, i glownie jest na samej gorze.
    Lodowka jest do zabudowy, uszczelki w drzwiach sa dobre, gdzie szukac
    przyczyny braku chlodzenia ??

    Pozdr.
    Robert

  • 4. Data: 2009-06-27 22:51:34
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Tak tylko, ze tego szronu jest duzo, i glownie jest na samej gorze.

    toć mówię
    jeśli szronu jest dużo, to znaczy ze lodówka chłodzi jak należy (teraz na
    makasa) ale powietrze w komorze jest ciepłe i z wilgoci robi się szron

    ergo: problemu szukaj w uszczelce albo w innej możliwości nieszczelnej
    komory

    w zasadzie to dla spokojności porządnie umyj uszczelkę i "futrynę" (nawet
    jak wydaje się ok) i sprawdź czy problem zniknął

  • 5. Data: 2009-06-27 22:55:02
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    no i jeśli lodówka jest "do zabudowy" to sprawdź czy ta zabudowa nie
    przeszkadza lodówce w domykaniu się - czyli na wszelki wypadek przesuń
    lodówke nieco ku frontowi i poluzuj wkręty w prowadnicach drzwiczek żeby im
    dać trochę swobody

  • 6. Data: 2009-06-28 19:41:56
    Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl>

    Generalnie lodowka jest szczelna, tak mysle, co by zdjac obudowe, ta ktora
    ustawia sie temp. i co polaczyc, zeby pominac ten "progamator" ?

    Chyba wynika, ze padl regulator od ustawiania temp.

    Pozdr.

    Robert

  • 7. Data: 2009-06-28 22:06:30
    Od: " Rooobert K." <r...@g...pl>

    Nowe fakty:, tylnia scianka za pierwsza od gory polka jest ciepla i to
    prawdopodobnie jest przyczyna braku chlodzenia.

    Ma ktos pomysl dlaczego tak jest i jak to usunac ??

    Pozrd.
    Robert