  • 31. Data: 2012-07-26 22:55:24
    Temat: Re: Łożyska - wyjasnijcie prosze
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:2ra3p020180h.rct1eex20lxf.dlg@40tude.net...

> [...]
    > tylko dlatego, że niektóre kobiety pozwalają na to.
    >
    > Prawdziwej kobiety jeszczc nie spotkałeś i to widać - bo prawdziwa kobieta
    > czubeczkiem swojej szpilki wgniata w asfalt takie śmierdzące g... jak ty.
    >
    > To twój pierwszy raz, więc uczcij to jak tylko umiesz. Mnie to kosztuje
    > tylko szpilki, bo po tobie ślad śmierdzący został i muszę je wyrzucić.
    > Spoko, mam ze 20 par, wystarczy na jeszcze paru takich, ale wiem, że
    > prędko
    > podobnego śmierdziela nie spotkam, bo jesteś megaokazem - więc zdążę

    Co byś z siebie nie wyrzygałą, GŁUPIA KURWO, to i tak byłaś, jesteś i
    będziesz tylko debilną kuchenną wywłoką.

  • 32. Data: 2012-07-26 22:58:57
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Ikselka" <i...@g...pl> >

    > Takiego rozpoznaję od pierwszego spojrzenia - naturszczyk. I szczyk.

    Nie chce mi sie cytować twoich wypowiedzi na innych grupach, GŁUPIA KURWO.
    Tam też zasłynęłaś z "rozpoznawania", a i głębia twoich wiadomości i
    umiejętności też w pełni została przez ciebie, kuchenna wywłoko,
    zaprezentowana.

  • 33. Data: 2012-07-27 01:26:51
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Chiron" <i...@g...com>

    > Jak już kiedyś wyjaśniłem, TAKIM chamem jestem tylko w stosunku do tej
    > GŁUPIEJ KURWY!
    Tak, tak
    PLONK!

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 34. Data: 2012-07-27 06:39:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andy Niwinski wrote:
    > "Chiron" <i...@g...com>

    > Jak już kiedyś wyjaśniłem, TAKIM chamem jestem tylko w stosunku do tej
    > GŁUPIEJ KURWY!

    w sumie to plonk jest bardzo delikatnym środkiem... powinieneś dostać w
    mordę.

    może i Ikselka często bredzi czasem nawet jest napastliwa ale to nie
    usprawiedliwia ordynarnego języka stosowanego przez ciebie.

  • 35. Data: 2012-07-27 10:06:30
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    >
    > może i Ikselka często bredzi czasem nawet jest napastliwa ale to nie
    > usprawiedliwia ordynarnego języka stosowanego przez ciebie.
    Ależ oczywiście, że usprawiedliwia. Głupiej KURWIE trzeba w oczy mówić i
    powtarzać, że jest głupią kurwą. I przydupasom takowej też trzeba to
    uświadamiać. Ten głupi kurwiszon panoszy się na wszelkich możliwych grupach
    wyrzygując z siebie swoje "mądrości", a ja mam być grzeczny, kulturalny i
    prosić ją aby może przestała?

    A tak nawiasem mówiąc, to schowani za monitorem bardzo chętnie bilibyśmy w
    mordę?

  • 36. Data: 2012-07-27 10:08:02
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-26 18:56, Ikselka pisze:
> [...]
    > Spoko, mam ze 20 par, wystarczy na jeszcze paru takich, ale wiem, że prędko
    > podobnego śmierdziela nie spotkam, bo jesteś megaokazem - więc zdążę

    Ikselka - na takie teksty jakie Ci zaserwowano nie reaguje się.
    Nie wyleczysz...
    To już agonalne stadium w chorobie mózgu...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 37. Data: 2012-07-27 10:30:11
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "quent" <x...@x...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Ikselka - na takie teksty jakie Ci zaserwowano nie reaguje się.
    > Nie wyleczysz...
    > To już agonalne stadium w chorobie mózgu...

    No pacz pan, następny(a) przydupas i znawca....

  • 38. Data: 2012-07-27 13:50:16
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał(a):

    >Co byś z siebie nie wyrzygałą, GŁUPIA KURWO, to i tak byłaś, jesteś i
    >będziesz tylko debilną kuchenną wywłoką.

    Skoncz te swoje kurwowanie i wez sie ogarnij bo czytaja cie tez inni.
    Mozesz sobie koggos nie lubic ale jak chcesz sie powyzywac, to spadaj
    na priva, a nie smiecisz na grupie.

  • 39. Data: 2012-07-27 13:58:57
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >może i Ikselka często bredzi czasem nawet jest napastliwa ale to nie
    >usprawiedliwia ordynarnego języka stosowanego przez ciebie.

    Przeca adwersarz glupoty gada, wiec ma prawo do powyzywania od kurew.
    To takie proste.

  • 40. Data: 2012-07-27 17:58:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 22:53:57 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > Jak już kiedyś wyjaśniłem, TAKIM chamem jestem tylko w stosunku do tej
    > GŁUPIEJ KURWY!

    Niedługo się spotkamy we Wrocławiu, zobaczymy, jaki jesteś dzielny oko w
    oko, panie fotograf.
    --
    XL