  • 1. Data: 2010-02-18 22:57:55
    Temat: Ludzie sprawdzajcie "fachofcow"
    Od: "Zubaj" <z...@r...pl>

    Ciagle na grupie powtarza sie: spiepszyli mi to czy tamto, ale
    pewnie nikt nie zadal sobie trudu zeby sprawdzic fachowca
    (obejrzec jego robote). Wyszukanymi opiniami w necie
    to sobie moza du....e wytrzec.
    Krotka pilka:
    Przychodzi fachowiec i twierdzi ze jest najtanszy/najlepszy.
    Pytasz czy moze pokazac swoja prace na losowo wybranym domku. Jezeli nie to
    nie ma co ryzkowac.
    Jezeli tak to bierzesz namiary na pare domkow i dymasz zapytac
    wlascicieli czy sa zadowoleni z pracy fachowca.
    Naprawde moze sie okazac ze paliwo wyszlo taniej niz poprawki po partaczu
    (a widzialem juz kilku i nie ma znaczenia czy jest to pan mietek czy firma)
    Pamietaj:
    DOBRZY FACHOWCY SIE NIE REKLAMUJA
    ROBOTA SAMA ICH ZNAJDUJE

    Przyklad:
    Jechalem 60km zeby zobaczyc prace goscia co robi schody z drewna.
    Zwiedzilem okoliczne domy jak i wzorcownie czyli dom majstra,
    no i oczywiscie jego warsztat ( a byl za stodola i sterta obornika) :-)
    Teraz mam fajne i wygodne schody i wiem ze bylo warto.

    I tak trzymam sie tej zasady przy kazdej robocie.

    Sorki za moje wynurzenia ale az mnie telepalo cztajac ostatnio grupe.

    Pozdrawiam:
    Zubaj

  • 2. Data: 2010-02-19 15:30:57
    Temat: Re: Ludzie sprawdzajcie "fachofcow"
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > no i oczywiscie jego warsztat ( a byl za stodola i sterta obornika) :-)
    > Teraz mam fajne i wygodne schody i wiem ze bylo warto.

    Nie zawsze tak się da, sam wziąłem sprawdzonego fachowca, który postawił
    kilka
    domków, które oglądałem, poza drobnymi wpadkami, nic nie zkrzaczył.

    Niestety u mnie sciane sczytową wykrzywił o 10cm na wysokosci ok 4m od
    piętra do szczytu
    może nawet 14cm

    i co zrobisz? walić będę scianę?
    wyrównać będzie trzeba tynkami w srodku gdzie odchodzi na piętrze ok 3cm
    na na górze z zewnątrz styropianem

    ale nie przejmuję się bo mają ludzie większe problemy

  • 3. Data: 2010-02-19 17:35:18
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Amir pisze:

> [...]
    > może nawet 14cm
    >
    > i co zrobisz? walić będę scianę?
    > wyrównać będzie trzeba tynkami w srodku gdzie odchodzi na piętrze ok 3cm

    A po co? :)

    > ale nie przejmuję się bo mają ludzie większe problemy

    No wlasnie :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 4. Data: 2010-02-19 21:24:53
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Nie zawsze tak się da, sam wziąłem sprawdzonego fachowca, który postawił
    > kilka
    > domków, które oglądałem, poza drobnymi wpadkami, nic nie zkrzaczył.
    >
    > Niestety u mnie sciane sczytową wykrzywił

    potwierdzam, że rekomendacje nie zawsze się sprawdzają, chociaż dają
    większe szanse powodzenia, jedyna ekipa, którą pogoniłem, to dwóch
    kolesi od szpachlowania i malowania, brałem ich od lat do remontów
    mieszkań, znajomym też polecałem, i byli naprawdę ok, szybko i
    porządnie, a jak zaczęli kręcić u mnie stelaże pod g/k, i układać tam
    wełnę, to wymiękłem, no i jak zobaczyłem, że połowa wełny "dostała
    nóg", a pod niektórymi płytami jest pustka, to pogoniłem i żałuje, że
    jeszcze mordy nie obiłem... (oczywiście wełna musiała wrócić :-))
    poza tym nie chciałbym, żeby mi po domu co jakiś czas ktoś łaził i
    oglądał, na etapie budowy jeszcze do przyjęcia, ale jak mieszkasz, to
    już niekoniecznie
    jedyna metoda, to sprawdzać, sprawdzać i jeszcze raz sprawdzać,
    przynajmniej na koniec dnia zajechać na budowę i obejrzeć efekty, a na
    pewno zawsze przed zakryciem, oczywiście, trzeba znać się trochę na
    temacie, ale od czego jest ta grupa... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-02-19 21:34:57
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > DOBRZY FACHOWCY SIE NIE REKLAMUJA
    > ROBOTA SAMA ICH ZNAJDUJE

    A to dlaczego? Zupełnie się z tym nie zgadzam. Być może nie reklamują się
    ci, którzy nie mają ambicji i ochoty rozwijać swojej firmy.
    Jak jest dużo zleceń, to chyba lepiej zatrudnić wartościowych ludzi i zająć
    się nadzorem oraz właśnie reklamą. Jak nastanie trudniejszy czas, to łatwiej
    będzie go "przetrwać".
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-02-19 22:06:24
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Zubaj" <z...@r...pl> wrote in message

    > Jechalem 60km zeby zobaczyc prace goscia co robi schody z drewna.
    > Zwiedzilem okoliczne domy jak i wzorcownie czyli dom majstra,

    Nie bądź taki pewny :-) Usterki wychodzą po trzech jak już faceta nie ma.
    To że byłeś zapytać o niczym nie mówi. Trzeba przeżyć zimę żeby wiedzieć czy
    jest dobrze.

  • 7. Data: 2010-02-19 22:12:52
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak jest dużo zleceń, to chyba lepiej zatrudnić wartościowych ludzi i
    > zająć się nadzorem oraz właśnie reklamą. Jak nastanie trudniejszy czas, to

    Z bardzo prostego powodu - dobrych fachowców sie sobie poleca. Facet co u
    mnie buduje ma na dwa lata do przodu zajęte wszystkie terminy, nie maszyldu
    ani reklamy. Na razie jestem zadowolony. Wyłapal jeszcze błedy
    projektu(belka stropowa konczyła sie nad oknem okiennym na środku), moje
    pomysły innowacyjne sam załatwia z kierbudem i uprawnionym architektem ,
    coby jak trzeba ktos sie podpisal pod zmianami. Liczy sobie w zasadzie
    przeciętnie, sa tańsi i droższi. Ten budowal dwóch moich znajomych i
    trzeciego poprawiał co spieprzyli. Jedyna wada u niego to czas, zawsze ma
    poslizg w stosunku do tego co obiecuje.

    --
    my photos
    http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964

  • 8. Data: 2010-02-20 09:48:13
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    mirek pisze:

    Jedyna wada u niego to czas, zawsze ma
    > poslizg w stosunku do tego co obiecuje.

    Ten poślizg czasowy, to chyba jakaś norma :-).

  • 9. Data: 2010-02-20 10:31:48
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    > mirek pisze:
    >
    > Jedyna wada u niego to czas, zawsze ma
    >>
    > Ten poślizg czasowy, to chyba jakaś norma :-).

    Ideału nie ma , a mnie czas nie goni i tydzień w te czy wewte nie stanowi,
    wazniejsze inne kwestie - nie mam czasu pilnowąć brygady co dzien na budowie
    i musze miec takich którzy bez pilnowania zrobią wszystko tak jak trzeba. Od
    czasu do czasu niespodziewana kontrole i tak robie , ale na razie z niczym
    nie podpadli. Pare drobiazgów nie wyszlo , ale sam zgłosił ,że to czy tamto
    musza poprawić.

  • 10. Data: 2010-02-20 11:43:26
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    mirek pisze:

> [...]
    > nie podpadli. Pare drobiazgów nie wyszlo , ale sam zgłosił ,że to czy tamto

    Ja u siebie też póki co nie mam zastrzeżeń do zrobionej roboty, ale jak
    jestem, to pewne decyzję mogę podjąć jeszcze 'w trakcie' i nic nie
    trzeba potem kuć i burzyć :-), jakby mnie nie było, zrobiliby ściśle wg
    projektu, albo... wg uznania :-), a pewne kosmetyczne kwestie wychodzą
    'w praniu' i nie ma co... trzeba doglądać i tyle.