  • 1. Data: 2009-11-02 14:00:36
    Temat: Lutowanie rynny z tytan-cynku
    Od: Inwestor W-wa <i...@v...pl>

    Witam, Pojutrze maja być u mnie fachowcy, którzy będą wymieniać stare
    rynny ocynkowane na nowe z Rheinzink. Czytałam, że najlepiej je łączyć
    lutowaniem, ale zanim przyjdą chciałabym się dowiedzieć jak to się
    robi i na co mam zwrócić uwagę. Czy kontaktować z producentem? Jakie
    są wasze doświadczenia?

  • 2. Data: 2009-11-02 14:21:02
    Temat: Re: Lutowanie rynny z tytan-cynku
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    Inwestor W-wa pisze:
> [...]
    > lutowaniem, ale zanim przyjdą chciałabym się dowiedzieć jak to się
    > robi i na co mam zwrócić uwagę. Czy kontaktować z producentem? Jakie

    Tak to się robi:

    http://tinyurl.com/ydx9f5p

  • 3. Data: 2009-11-04 10:04:05
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    > Tak to się robi:
    > http://tinyurl.com/ydx9f5p

    Bardzo fajny link! Dziekuję :)

    Proszę podać do naszego biura kontakt do Państwa - wyślemy wszelkie
    niezbędne instrukcje i filmy (gdyby materiał w wersji elektronicznej
    był niewystarczający)
    Podstawowe narzędzia i czynności przygotowawcze przy lutowaniu oprócz
    naszej strony są także podane na stronie http://www.youtube.com/watch?v=GhGERJV0nJs
    Pozdrawiam,
    IP

  • 4. Data: 2013-10-14 10:12:53
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    Ponieważ link o lutowaniu się zdezaktualizował, przesyłam aktualny :)
    http://www.youtube.com/watch?v=B3giSR-4PAA

  • 5. Data: 2013-10-14 21:06:15
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Igor Pilutkiewicz" <i...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:1bd5a15d-b97c-4d25-b23d-e88efd0ac132@googlegrou
    ps.com...
    Ponieważ link o lutowaniu się zdezaktualizował, przesyłam aktualny :)
    http://www.youtube.com/watch?v=B3giSR-4PAA

    To dla pamieci ja podam jako ostrzezenie od doktora z polibudy zeby uwazac
    na blachy tytanowo-cynkowe na dachach zwlaszcza z najtanszymi silikonami
    czyli z takimi w ktorych zawarte sa octany bo reaguja z cynkiem w tych
    blachach i robi sie sitko.

  • 6. Data: 2013-10-15 12:19:35
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    Racja Przemek. To samo się dzieje także z blachą miedzianą. Dlatego zgodnie ze sztuką
    blacharską na dachach, w obróbkach czy rynnach nie stosuje się silikonów w ogóle :)