  • 11. Data: 2010-06-04 17:56:14
    Temat: Re: Magnesy - Rodzaje magnesów i ich wykorzystywanie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Wolny rynek pisze:

    > Reklama jest w TV i radiu. Sprawdzić proszę sobie co to jest reklama,
    > a co to jest umieszczanie wiadomości wzbogacającej wiedzę użytkowników
    > grupy, oczywiście jeśli jest na temat.

    Wiesz stary... jak zwał tak zwał...

    TEGO TYPU KOMUNIKATY NIE SA TU MILE WIDZIANE.

    Teraz dotarło???

  • 12. Data: 2010-06-04 18:07:41
    Od: Wolny rynek <m...@g...com>

    On 4 Cze, 19:56, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Wiesz stary... jak zwał tak zwał...
    >
    > TEGO TYPU KOMUNIKATY NIE SA TU MILE WIDZIANE.
    >
    > Teraz dotarło???

    No ja wiem, ale magnesy.
    Akurat napisałem coś, co pasuje do budowy.
    Z ojcem się budowało w dzieciństwie.

  • 13. Data: 2010-06-05 09:21:12
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Wolny rynek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    Maciej Janas
    e-mail: m...@g...com
    tel.: +48 790 550 045

    Wiesz te twoje linki tyle maja wspolnego z tą grupą co twój numer telefonu
    z gorącą blondynką w ogłoszeniach towarzyskich , co ty na to?

    "Chamstwu w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom."

  • 14. Data: 2010-06-05 10:35:34
    Od: Wolny rynek <m...@g...com>

    On 5 Cze, 11:21, "na102" <g...@P...FM> wrote:
    > U ytkownik "Wolny rynek" <m...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:535f9e9c-97c9-4c6f-ad5e-8ae407e40548@y12g2000
    vbg.googlegroups.com...

    > Maciej Janas
    > e-mail: m...@g...com
    > tel.: +48 790 550 045
    >
    > Wiesz te twoje linki tyle maja wspolnego z t grup  co tw j numer telefonu
    > z gor c blondynk w og oszeniach towarzyskich  , co ty na to?
    >
    > "Chamstwu w yciu nale y si przeciwstawia si om i godno ciom osobistom."

    Ale to niech Pan poprawi. Brakuje literek.

    Magnesy są wykorzystywane do wychwytywania złomu.

  • 15. Data: 2010-06-05 11:56:34
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Wolny rynek pisze:

    > Ale to niech Pan poprawi. Brakuje literek.

    Ustaw sobie kodowanie i będzie ok.

    > Magnesy są wykorzystywane do wychwytywania złomu.

    A tak na serio...

    Ić jurz wreście sobie stont, bo cie tu nie chcom !!!