  • 1. Data: 2011-07-28 19:58:24
    Temat: Malo solarna pogoda
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie.

    Pragne poinformowac, ze czerwiec i lipiec wyszedl gorzej jak maj. Niestety
    pogoda w tym roku jest jaka jest. Uzyskiwane temp. w takie jak ostatnio dni
    to 40 - 45C i ciagle jak by nie bylo nie ma potrzeby odpalania kotla choc na
    granicy. W sloneczne dni rzecz jasna jest wiecej. Z jednej strony instalacja
    daje rade, z drugiej strony male czy kolektory o gorszych uzyskach moga miec
    problemy.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2011-07-29 07:13:02
    Temat: Re: Malo solarna pogoda
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > granicy. W sloneczne dni rzecz jasna jest wiecej. Z jednej strony
    > instalacja daje rade, z drugiej strony male czy kolektory o gorszych

    40 stopni jak mam na kotle to zanim w rurkach poleci ciepła to trwa dlugo
    (rurki ocieplone),
    czy majac 40 stopni uzywasz 3 obiegu pompki cały czas?
    Czy odkrecasz i czekasz az poleci ciepla woda.

  • 3. Data: 2011-07-29 10:52:56
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > daje rade, z drugiej strony male czy kolektory o gorszych uzyskach moga miec

    u mnie na wczoraj 6kW do basenu szło. Rewelacji pogodowych faktycznie jakos nie ma.

    b.

  • 4. Data: 2011-07-29 11:49:58
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    u mnie na wczoraj 6kW do basenu szło. Rewelacji pogodowych faktycznie jakos
    nie ma.

    Zwiedzając Egipt zauważylem, ze na kompletnych odludziach, na pustyniach
    stacje gsm są zasilane tylko solarami, tam to klimatyzatory na tym moga
    smiało działać przy takim nasłonecznieniu :)

  • 5. Data: 2011-07-29 17:01:33
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (rurki ocieplone),
    > czy majac 40 stopni uzywasz 3 obiegu pompki cały czas?
    > Czy odkrecasz i czekasz az poleci ciepla woda.

    Masz na mysli cyrkulacje?
    Pompe cyrkulacyjna zalaczaja czujniki PIR w lazience.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2011-07-30 13:00:36
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    > Uszanowanie.
    >
    > Pragne poinformowac, ze czerwiec i lipiec wyszedl gorzej jak maj. Niestety
    > pogoda w tym roku jest jaka jest.

    Jest jak jest ale sprzet mamy i lepszysz czasów
    napewno doczeka :). Najważniejsze, że w tym
    roku nie właczyłem gazu :). A że sytuacja zmusiła
    mnie do przepalenia drenem kilka razy? No cóż...
    I tak jest nieźle ;).

    --
    Yozwig