  • 21. Data: 2012-09-20 08:11:05
    Temat: Re: Malowanie i równanie ścian - kilka pytań
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    W dniu 2012-09-19 22:58, pueblo pisze:
    > Witaj Piotr Wyderski, 19 wrz 2012 w
    > news:k3csij$vb7$1@node1.news.atman.pl napisałeś/aś:
    > Czemu więc się go nie pozbyć, póki i
    >>
    > Zgadzam się, ale na nie mam tyle czasu żeby to zrobić teraz, zwłaszcza
    > samemu. Tragedii nie ma - ściany nie odpadają -za to pokój będzie na
    > jakiś czas o odświeżony.

    Witam
    Przypomina mi się program USTERKA i odcinek z malarzami.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2012-09-20 22:20:42
    Od: jaceto <j...@p...fm>

    On 19 Wrz, 22:58, pueblo <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zgadzam się, ale na nie mam tyle czasu żeby to zrobić teraz, zwłaszcza
    > samemu. Tragedii nie ma - ściany nie odpadają -za to pokój będzie na

    Z reguły parę dziur i pęknięć nie kwalifikuje tynku do skuwania w
    całym mieszkaniu,
    no chyba, że jest jakiś wybitnie pokrzywiony i ktoś ma manię wkładania
    papieru pod łatę :)

    pozdro

  • 23. Data: 2012-09-20 23:54:39
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Einstein, 20 wrz 2012 w news:k3ec1h$pbe$2@news.task.gda.pl
    napisałeś/aś:

    > Witam
    > Przypomina mi się program USTERKA i odcinek z malarzami.
    >
    > Pozdrawiam

    Wierz lub nie, ale gdybym robił dla kogoś usługę za pieniądze to nie
    odwalałbym fuszery Swoją drogą szkoda że nie ma już takiego programu