  • 1. Data: 2009-05-25 12:45:16
    Temat: Malowanie ścian garażu
    Od: Mat <m...@g...com>

    Witam,

    czy ktoś może polecić jakąś dobrą farbę do pomalowania ścian w
    garażu ? Chodzi oczywiście o coś zmywalnego i wytrzymałego na
    otarcia.
    Jak ktoś poleci konkretną farbę - proszę także o informacje dotyczące
    gruntowania.

    Z góry dzięki
    Mat

  • 2. Data: 2009-05-25 12:57:52
    Temat: Re: Malowanie ścian garażu
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 25 Maj, 14:45, Mat <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > otarcia.
    > Jak ktoś poleci konkretną farbę - proszę także o informacje dotyczące

    Ja rozważałem płytki (najtańsze z marketu to ok 13 zł).
    Teraz rozważam tynk mozaikowy, koszty podobne do płytek z doliczonym
    klejem i fugą.
    Pewnie skończy sie na wapnie.

    Pzdr
    QbaB

  • 3. Data: 2009-05-25 19:37:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
> [...]

    Ja rozważałem płytki (najtańsze z marketu to ok 13 zł).
    Teraz rozważam tynk mozaikowy, koszty podobne do płytek z doliczonym

    W Casto i Leroyu ostanio nawet po ok 9zł były

    Kris

  • 4. Data: 2009-05-25 19:42:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 25 May 2009 21:37:05 +0200, Kris napisał(a):

    > W Casto i Leroyu ostanio nawet po ok 9zł były

    W bricoman sa po 9 pln

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-05-25 19:43:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 25 May 2009 05:45:16 -0700 (PDT), Mat napisał(a):

    > czy ktoś może polecić jakąś dobrą farbę do pomalowania ścian w
    > garażu ? Chodzi oczywiście o coś zmywalnego i wytrzymałego na
    > otarcia.

    Użyj jak najtańszej.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-05-27 12:14:42
    Od: Wojtek <w...@g...com>

    On 25 Maj, 14:45, Mat <m...@g...com> wrote:
    > Jak ktoś poleci konkretną farbę - proszę także o informacje dotyczące
    > gruntowania.

    Byc moze Betondur to to czego szukasz
    http://www.betondur.com

  • 7. Data: 2009-05-27 17:48:00
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 25 Maj, 14:45, Mat <m...@g...com> wrote:
    > Jak ktoś poleci konkretną farbę - proszę także o informacje dotyczące
> [...]

    Do ścian ??

    A tak w ogóle, jak ostatnio szukałem farby na posadzkę garażu,
    to się okazało, że np. Sewera z jakichś powodów już nie ma go w ofercie (?)

    Pomalowałem (posadzkę) stosowną Śniezką (a ~200 PLN / 10 l)
    i na razie ok - jest jakaś taka "gumowa", buty się po niej nie ślizgają.

    Pzdr

    JKK