  • 11. Data: 2013-08-27 14:41:20
    Temat: Re: Malowanie tapet
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    Pozdrawiam,
    > MW

    Dzięki!
    Pozdrawiam również. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2013-08-27 14:45:55
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-27 14:40, wo_Ohoo! pisze:
    > Henkel i zapłacił bodajże 35 zł.

    Też nie majątek, ale mnie tam ledwie w kilku miejscach przy kancie
    zaczęła odstawać.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2013-08-27 14:48:41
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-27 11:21, Kris pisze:
    > Możesz klej z mąki zrobić jak nie masz kilku zł na klej do tapet. Tylko nie wiem
    czy mąka nie będzie droższa od gotowego kleju
    > Klej do tapet kosztuje dosłownie kilka zł

    Okej, w takim razie żaden to dla mnie wydatek.
    Rozumiem więc, że wystarczy podkleić, umyć i szafa będzie grać?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 14. Data: 2013-08-27 14:53:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 14:48:41 UTC+2 użytkownik wo_Ohoo! napisał:
    > Rozumiem więc, że wystarczy podkleić, umyć i szafa będzie grać?
    To jest jak leczenia syfa pudrem ale jak piszesz że rozwiązanie tymczasowe to ok.
    Podklej i umyj lub podklej i zamaluj emulsją. Jak tam wolisz.

  • 15. Data: 2013-08-27 15:03:28
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-27 14:53, Kris pisze:
    > To jest jak leczenia syfa pudrem ale jak piszesz że rozwiązanie tymczasowe to ok.
    > Podklej i umyj lub podklej i zamaluj emulsją. Jak tam wolisz.

    No właśnie w tym rzecz, że ja raczej unikam stosowania półśrodków.
    Wiedziałem tyle, że ściany są do malowania i już sobie nawet kolory
    wymyśliłem (dół na szaro, góra na łagodny pomarańcz). Tymczasem wchodzę
    i widzę, że wszędzie są tapety. Jeżeli będzie tam fajnie i będę myślał o
    dłuższym zamieszkaniu, to pewnie je zerwę, wyszpachluję i pomaluję.
    Ale na razie nie chciałbym wydawać kilkudziesięciu złotych na samą
    farbę. Chyba że mam jakieś nieaktualne dane co do cen.
    W pobliżu jest OBI, więc pewnie tam będę robił zakupy.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2013-08-29 08:37:27
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    Będę mieszkać z dwiema dziewczynami.
    Nie chcę wyjść na seksistę.
    Ale już widzę, że z miejsca coś spierdolą.
    Brać ze sobą zestaw narzędzi?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 17. Data: 2013-08-29 12:17:27
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2013-08-29 08:37, obywatel wo_Ohoo! uprzejmie donosi:

    Wystarczy wibrator.

  • 18. Data: 2013-08-29 12:50:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 sierpnia 2013 12:17:27 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

    > Wystarczy wibrator.

    Najlepszy taki o napędzie jądrowym;)

  • 19. Data: 2013-08-29 14:48:44
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-29 12:50, Kris pisze:

    > Najlepszy taki o napędzie jądrowym;)

    Jaja sobie robicie, a ja na poważnie pytam.

    --

  • 20. Data: 2013-08-29 15:06:52
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2013-08-29 14:48, obywatel wo_Ohoo! uprzejmie donosi:

    > Jaja sobie robicie, a ja na poważnie pytam.

    Bez jaj łuchu.
    Biorąc pod uwagę Twą niekwestionowaną męskość, dziewczyny same sobie
    poradzą znakomicie.