  • 11. Data: 2011-05-24 07:03:00
    Temat: Re: Mały basen na stelażu
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "denes" <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid> napisał w
    wiadomości news:ird6d8$5ev$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Trochę OT, ale czy ktoś natknął się na baseny tego typu długie, jednak
    > wąskie? Interesowałoby mnie coś w rozmiarze dł: 7-10m i szer.: 1,5-2m. Są
    > takie? Znalazłem jedynie 7-10m na około 4 metry. To jak dla mnie za
    > szeroko, chciałbym taki basen, żeby sobie w nim spokojnie popływać, a z
    > drugiej strony nie mieć tam dziesiątek metrów sześciennych wody.

    Poatrz u producentów basenów z laminatów. Moze coć pod Twoje potrzeby
    zrobią.

    Krzysiek

  • 12. Data: 2011-05-25 05:01:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Chlor lub nadtlenek wodooru. A opompa to dalej uwazam ze bez sensu. Te
    > dodawane standardowo do basenów to wielkie małe gówna. A jak ktoś w
    > basenie to i tak wyłączona musi byc.

    a widziałeś co sie zbiera w filtrze? pompa jednak miesza wodę i przewala
    przez filtr kóry zbiera drobnicę, głony, jakieś włosy resztki naskórka, to
    wszytsko co by przyspieszało proces psucia wody w basenie.

  • 13. Data: 2011-05-25 07:10:58
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > przez filtr kóry zbiera drobnicę, głony, jakieś włosy resztki naskórka, to
    > wszytsko co by przyspieszało proces psucia wody w basenie.

    To widocznie do mojego basenu dołączyli jakąs gówniana pompe bo niewiele
    zbierała a zostawiałem ja włączoną na całą noc. Tak mi się wydawało ze ma
    chyba za mała wydajność. Ale ja u siebie i tak wole wmieniac wodę co
    tydzień-dwa- koszt jednej wymiany u mnie to 6m3*1,5zł= 9zł więc nie problem.
    A jak wieczorem wymienie i jest upał to nastepnego dnia około południa woda
    juz nagrzana.

    Krzysiek