  • 11. Data: 2010-11-08 21:40:29
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Jan Werbinski" <jaœ@tralala.bez.maj.la> writes:

    [...]>

    > Sposób opisany został w linku, więc nie masz racji.
    "Meldunek u rodziny" jeśli dobrze rozumiem?
    To nie jest żaden sposób, ino oszustwo.
    KJ

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 12. Data: 2010-11-08 22:45:28
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-11-08 22:26, Jan Werbinski pisze:

    > Lepsze slumsy od mieszkań finansowanych za Twoje i moje pieniądze.

    Wolę, żeby za moje pieniądze dopłacano do prawdziwych mieszkań
    z adresem, kanalizacją i podatkem od nieruchomości.

    T.

  • 13. Data: 2010-11-08 23:03:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-08 21:06, Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    go-niezamoznego-czowieka.html

    > Karton na ulicy tez bedzie dobry ? I domek mobilny. To juz lepiej kupic
    > sobie przyczepke albo karawan, mieszkanie mniejsze ale jaka wygoda i
    > mobilnosc

    Na domek czy przyczepkę też trzeba sobie kupić najpierw plac, działkę.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-11-09 00:01:14
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2010 12:13 PM, Jan Werbinski wrote:
    > 60m2 powierzchni wraz z piwnicą, to więcej niż przeciętne mieszkanie.

    to klita. norma więzienna.

  • 15. Data: 2010-11-09 00:05:29
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Wolę, żeby za moje pieniądze dopłacano do prawdziwych mieszkań
    > z adresem, kanalizacją i podatkem od nieruchomości.

    Wolisz pracować na innych. Twoja sprawa. Ja bym wolał zachować moje
    pieniądze dla siebie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2010-11-09 00:06:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to klita. norma więzienna.

    Więcej niż przeciętne mieszkanie. Dwa razy tyle, co kawalerka.

  • 17. Data: 2010-11-09 00:20:16
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2010 6:06 PM, Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Więcej niż przeciętne mieszkanie. Dwa razy tyle, co kawalerka.

    dalej klita.
    tylko dwa razy większa niż karcer.

  • 18. Data: 2010-11-09 00:46:27
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > dalej klita.
    > tylko dwa razy większa niż karcer.

    Jasne, ale większa niż przeciętne mieszkanie

  • 19. Data: 2010-11-09 01:31:51
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2010 6:46 PM, Jan Werbinski wrote:

    > Jasne, ale większa niż przeciętne mieszkanie

    nie, to nie jest mieszkanie. to jest klita.
    rownie nie dobrze moglbym napisac ze 100 razy wieksza niz buda dla psa

  • 20. Data: 2010-11-09 02:59:17
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > problemu. Internet to żaden problem.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Bywam czasami u kogoś kto ma taką działkę z domkiem. Dwie osoby mieszkają tam od
    momentu odkręcenia wody do dnia kiedy ją zakręcają. Od wiosny do pierwszych
    przymrozków. Gdyby mięli możliwość mieszkania przez cały rok to by mieszkali. Są
    zadowoleni. Dużo osób tak robi. Większość domków w tych ogródkach działkowych to
    bardzo sympatyczne budyneczki z wszystkimi blokowymi udogodnieniami. Łazienka +
    toaleta. Ciepła i zimna woda w kranach, lodówka, pralka i momentami zmywarka.
    Obowiązkowo telewizor i to niekoniecznie czarno biały Ametyst. Sporo anten
    satelitarnych. Ogrzewanie. Niby ciasno na dwudziestu kilku metrach. Ale imprezę
    na kilkanaście osób daje się zrobić. Praktycznie centrum miasta. Wszędzie
    blisko. Jak ktoś chce to dlaczego mu nie pozwolić.