  • 1. Data: 2010-03-29 15:38:20
    Temat: Mariusz Sumka
    Od: Artur Stankiewicz <a...@a...pl>

    Witam wszystkich. Pragnę wypowiedzieć się w sprawie niesprawiedliwie
    moim zdaniem atakowanego tu Mariusza Sumki. Pan Mariusz wykonywał
    kilka lat temu u mnie oczko wodne z kaskadą. Była to część budowanego
    ogrodu na mojej posesji. Budowała je firma Virtua Garden. Problemów z
    firmą Virtua było bez liku - przypuszczam że z powodu zbyt dużej
    ilości zleceń jak na możliwości tej firmy. Pan Mariusz jest jedyną
    osobą godną polecenia z tamtego projektu. Oczko jest najlepiej
    zrobioną częścią ogrodu - co do reszty ogrodu to jest daleka od
    oczekiwań. Gdy pojawiały się problemy np z nawadnianiem to tak
    naprawdę mogłem liczyć tylko na Mariusza. Utrzymuję kontakt panem
    Mariuszem bo wiem, że mogę liczyć na jego pomoc w ogrodzie (jak
    ostatnio awaria pompy gdzie udało się szybko i za niewielkie pieniądze
    wymienić jej silnik) i wiem że się zna na rzeczy.
    Co do ataków - nie wiem co się tam naprawdę stało ale dziwi mnie ta
    historia - zupełnie to mi nie pasuje do Mariusza.
    Pozdrawiam forumowiczów
    Artur Stankiewicz

  • 2. Data: 2010-03-30 11:36:43
    Temat: Re: Mariusz Sumka
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    A ja chciałem przeprosić wszystkich, których kiedykolwiek i jak kolwiek
    obraziłem uraziłem.
    Z mojej strony chciałem powiedzieć, że wszystkie moje niewłaściwe zachowania
    wobec was były przypadkowe i nie zamierzone. Nie jestem złośliwym człekiem.

    Pozdrawiam wszystkich

  • 3. Data: 2010-04-06 20:12:51
    Od: ola drozd <d...@g...com>

    Witam,
    firma Pana Mariusza wykonywala u nas w zeszlym roku zalozenie
    trawnika, montowala system nawadniajacy oraz robila pare nasadzen. Pan
    Mariusz doradzal nam na kazdym etapie, podzielil platnosc za
    wykonywane uslugi na korzystne dla nas raty, w kazdym momencie byl
    pomocny i slowny. Nie moge zlego slowa powiedziec o jego pracy oraz o
    efektach tej pracy.
    W tym roku firma zajela sie odswiezeniem trawnika, bedziemy dalej
    wspolpracowac.
    Dziwia mnie te wszystkie niepochlebne posty...
    Pozdrawiam,
    Ola Drozd