  • 21. Data: 2013-10-23 20:39:50
    Temat: Re: Marketowe kleje do plytek
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Marek napisał(a):

    > Nie wiem co ty tya nim kleiłeś ale jak na płytki do domu to przessada z
    > tym plusem.
    > To jak armata na wróbla. SDzkoda kasy. Sa kleje kilkakrotnie tańsze i
    > tak samo nadające się do domowych zastosowań

    Na przykład zaprawa do klejenia płyt styropianowych i zatapiania siatki? :)
    Znajomy kafelkarz mi polecił i działa. Choć jak już będę kleił w kuchni
    (na podłogówce), to chyba nie zaryzykuję...
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 22. Data: 2013-10-23 21:26:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 października 2013 20:39:50 UTC+2 użytkownik zbigi napisał:

    > Na przykład zaprawa do klejenia płyt styropianowych i zatapiania siatki? :)
    > Znajomy kafelkarz mi polecił i działa.

    Kiedyś linkowałem: ndla zaprawy do płytek, zaprawy do styropianu i zaprawy do siatki
    jeden producent ma wspólną karte produktu. Czyli to to samo tylko w innych
    opakowaniach;)
    >Choć jak już będę kleił w kuchni (na podłogówce), to chyba nie zaryzykuję...

    Ale co Wy wszyscy z tą podogówką- dobrze zrobiona podłogówka ma ciąglę taka samą
    temperature prawie żadnych wielkich wachań ani wysokich temperatur tam nie ma.

  • 23. Data: 2013-10-23 21:43:51
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-10-23 16:09, Bolko pisze:

    > Ja w kuchni na podłodze SAM kładłem płytki 40x40.
    > Postanowiłem nie oszczędzać i kupiłem klej elastyczny z Mapei.
    > 5 lat później zmieniła się koncepcja i w miejsce płytek zostały położone Panele.
    > Ze szczerego serca polecam kleje Mapei elastyczne.
    > Chwała Bogu bo klej odchodził razem z płytkami :).

    A wystarczyło zagruntować przed klejeniem płytek.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 24. Data: 2013-10-24 08:27:03
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 23.10.2013 19:52, Kris wrote:

    > Taras ok ale podłogówka to przecież super kleju nie potrzebuje
    > Takie podejście jak piszesz jest na budowie zabójcze-tu przepłacisz bez sensu parę
    setek tu kolejnych parę i później pół miliona wydane a chałupa nie gotowa.
    Akurat nie do konca sie zgadzam. W takich miejscach gdzie cos trudno
    potem poprawic lepiej dac dobry material, niz potem zalowac i rwac np.
    plytki.

    Na castingu mialem kilku fachmanow i kazdy zalecal klej elastyczny -
    dlatego teki tez zakupilem.

    Moja chatka skonczona i do pol miliona mi jeszcze daleko.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 25. Data: 2013-10-24 08:43:45
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >potem poprawic lepiej dac dobry material, niz potem zalowac i rwac np.
    >plytki.

    Dokładnie ...

    Czasami czytając wypowiedzi na tej grupie mam wrażenie że niektórzy są
    "oszczędniejsi" nawet od deweloperów , tyle że zawsze "oszczędności"
    deweloperów są mocno krytykowane , ale jak jakiś "forumowicz" stosuje
    materiały jeszcze gorsze niż deweloper to problemu nie ma a jest nawet
    "podziw" ...

  • 26. Data: 2013-10-24 08:53:02
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 12:27:19 +0200, Tmek napisał(a):

    U mnie właśnie kładą się płytki na MAPEKLEJ EXTRA. Worek po około 18-19 zł
    (są w Nomi, choć taniej znalazłem w Merkury Markecie). Glazurnik nie
    narzeka. Na podłogę i elementy bardziej pracujące jak zabudowa stelaża
    kupiłem Adasilexa. Co ciekawe na workach tego kleju są kupony programu
    partnerskiego Mapei, zaś podobnie wyglądający (tylko, że sygnowany malutkim
    logiem mapei w kącie worka) klej z Casto już tych kuponów nie ma.

    --
    scruffty

  • 27. Data: 2013-10-24 09:08:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 08:43:45 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir ///
    napisał:

> [...]
    > deweloperów są mocno krytykowane , ale jak jakiś "forumowicz" stosuje
    > materiały jeszcze gorsze niż deweloper to problemu nie ma a jest nawet

    Widzisz sa miejsca gdzie oszczedzać nie moznaza bardzo- strop fundamenty, dach ,
    izolacja poddasza itp. Ale do klejenia płytek to napawdę super wynalzków nie trzeba.
    Jak chcesz miec płytki przyklejone na wieki to zastosuj zwykły cemnt.
    Popatrz na tarsy- wszystkie z super izolacjami, klejone super klejami elestycznymi
    itp po paru latach płytki odłażą. A tarasy z lat 70tych z płytkami klejonymi zwykłym
    cementem trzymają.
    Byłą mowa wyżej o Atlas Plus- ja nie pisze ze to zły klej bo jest to dobry klej tylko
    za doibry na "zwykłe" podłogi. Jest to drogi klej do zastosowań "specjalnych" i wg
    mnie szkoda kasy aby używac go w salonie na podłoge. Ale to moje zdanie.
    A zreszta jak wyżej ktoś pisał- coś co ma na worku nadruk "klej elastyczny do płytek"
    i coś co ma nadru "klej do siatki" to to dokąłdnie to samo-wystarczy karty produktów
    poczytac.
    A "klej do siatki jest własnie z dodatkami uelastyczniającymi bo musi być bo warunki
    "pracy" maciężkie. Tam występują spore róznice tem,eratur między dniem a noca to i
    materiał powinien byc uelastyczniony. Toam warunki sa o wiee gorsze jak stwzorcowe
    wiręcz warunki na podłogówce.
    Mój kupel developer który juz chyba dziesiąt domów postawił plytkli klinkierowe na
    elewacji klei właśnie klejem do siatki.
    I akurat w tym temacie jeszcze reklamacji nie miał.