  • 11. Data: 2012-02-08 08:14:05
    Temat: Re: Markety budowlane - gdzie jest haczyk?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "_ąćęłńóśźż." napisał w wiadomości grup

    >No i w sklepiku nie przyjmą Ci towaru z powrotem, a w marketach nie ma
    >problemów ze zwrotami i to jest WIELKI plus.

    Akurat w lokalnych składach/ hurtowniach budowlanych nie mam z tym
    problemów. Gorzej z małymi sklepikami, ale tam rzadko kupuje.

  • 12. Data: 2012-02-08 13:10:00
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-06 15:51, Samotnik pisze:
    > Wiadomo, że w marketach jest ograniczony wybór itd, ale jak wytłumaczyć, że
    > identyczna płyta g-k norgips w Leroy Merlin kosztuje 13 zł,
    Nie wiem, jak z tą płytą g-k ale jak kupowałem siatki Bekerta na
    ogrodzenie to kupiłem w Castoramie sporo taniej, niż w "normalnym"
    sklepie ale potem okazało się, że normalne siatki są z drutu 5 mm a te
    castoramowe z drutu o średnicy tylko 4 mm.
    Teraz zanim coś kupię, to sprawdzam dwa razy.
    Jacek

  • 13. Data: 2012-02-08 14:13:45
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > castoramowe z drutu o średnicy tylko 4 mm.
    > Teraz zanim coś kupię, to sprawdzam dwa razy.
    I w związku z tym że drut jest cieńszy o 1mm stało się coś? Pies uciekł?
    Siatka to raczej jest po to żeby pokazać dokąd Twoje i żeby pies nie uciekł
    albo małe dziecko się nie rozpełzło. Milimetr grubsza w niczym nie zabezpieczy
    przed wejściem z zewnątrz.

  • 14. Data: 2012-02-08 14:33:58
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > uciekł
    > albo małe dziecko się nie rozpełzło. Milimetr grubsza w niczym nie

    Przerdzewieje szybciej i jest mniej sztywna. W wielu sytuacjach może to być
    jednak istotny parametr.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6868
    (20120208) __________

  • 15. Data: 2012-02-08 14:37:23
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-08 15:13, kogutek pisze:
> [...]
    > albo małe dziecko się nie rozpełzło. Milimetr grubsza w niczym nie zabezpieczy

    Mam płot o nietypowej konstrukcji i wolałbym siatki sztywniejsze niż
    wiotkie.
    W tym przypadku ten 1 milimetr powoduje spadek wskaźnika wytrzymałości
    na zginanie po prawie połowę - nie powiesz, że to jest mało (zależność
    jest tu w trzeciej potędze)
    Jacek
    PS
    nie, pies nie uciekł