  • 51. Data: 2009-02-25 11:43:08
    Temat: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
    Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm>

    > Po co ćpasz?Przecież możesz zrobić 100 litrów wina i masz
    > trzy razy przyjemność-robiąc,częstując,pijąc.
    > Właściwie ćpanie jest lepsze,krócej żyją degustatorzy.
    > mirzan

    Akurat badania naukowe wskazują, że krócej od degustatorów maryśki żyją
    degustatorzy alkoholu. Marihuana może przynajmniej ratować ludzi w
    potrzebie - rozluźnienie mięśni daje ulgę w wielu schorzeniach, pomaga
    koordynować ruchy. Niestety jest rakotwórcza - to też wynik badań.
    Alkohol zalicza się do najgroźniejszych narkotyków. Uzależnia w sposób
    niezwykle silny, rujnuje życie społeczne, rodzinne. To tylko kwestia
    kulturowa, że akurat alkohol wolno sprzedawać, a marihuany nie. Podstaw
    merytorycznych brak.

    Z młodzieżą mam kontakt na co dzień. Widok gówniarza nieprzytomnego,
    leżącego we własnych rzygowinach, upojonego "winkiem własnej roboty z
    przednich tegorocznych gron" - no naprawdę, to godny akceptacji styl życia.

    --
    Pozdrawiam.
    Rafał Wolski

  • 52. Data: 2009-02-25 15:38:42
    Od: shyguy <r...@s...net>

> [...]
    > potrzebie - rozluźnienie mięśni daje ulgę w wielu schorzeniach, pomaga
    > koordynować ruchy. Niestety jest rakotwórcza - to też wynik badań.

    Niezupelnie panie Rafale. Prawda jest ze palac marihuane wdychamy te
    same substancje ktore powszechnie uznane sa jako rakotworcze w dymie
    tytoniowym... ale wielu naukowcow zaskoczonych jest faktem ze w
    laboratoryjnych badaniach te same substancje sa neutralizowane przez
    substancje okreslana jako THC. Dla znajacych angielski zamieszczam
    link do strony z artykulem na ten temat a dla tych nie znajacych
    angielskiego przytocze fragment w moim luznym tlumaczeniu:

    " Marihuana moze niszczyc plucne guzy rakowe.
    17 Kwietnia 2007 (Los Angeles) - Cannabis moze byc zly dla pluc ale
    aktywna substancja w nim moze pomoc w walce z rakiem, sugeruja nowe
    badania.

    W laboratorium i badaniach przeprowadzonych na myszach, substancja
    znana jako THC zmniejsza o polowe wzrost komorek rakowych i zapobiega
    rozszerzaniu sie raka jak twierdzi Anju Preet, lekarz i naukowiec z
    Harvard University w Bostonie.

    Dodatkowo inne wczesne badania sugeruja ze marihuana moze pomagac w
    walce z rakiem mozgu, prostaty i skory. Odkrycia te zaprezentowane
    zostaly na corocznym spotkaniu American Association for Cancer
    Research.

    Owe odkrycia bazuja na niedawnym odkryciu naszego wlasnego systemu
    cannabicznego (cannabis = marihuana). Znany jako endocannabinoids nasz
    organizm wytwarza naturalny cannabinoids ktory stymuluje apetyt i
    kontroluje bol i zapalenia (inflamations).

    Caly artykul mozna znalezc w linku ponizej:

    http://www.webmd.com/lung-cancer/news/20070417/marij
    uana-may-fight-lung-tumors

    Dodajac do powyzszego dodam jeszcze ze "palenie maryski" jest mniej
    grozne od nagminnego zazywania lekarst zwalczjacych bol w przypadku na
    przyklad przewleklego artretyzmu, przynosi ulge osobom chorym na
    Stwardnienie Rozsiane (moja mama zmarla na ta straszna i dluga...
    nieuleczalna chorobe) jest znacznie bezpieczniejszym i skuteczniejszym
    srodkiem zwalczajacym depresje ("Prozac" zabil tysiac razy wiecej
    ludzi niz palenie maryski)

    Koncerny farmaceutyczne od ladnych paru lat pracuja nad syntetycznym
    odpowiednikiem maryski i stoja murem przeciw jej legalizacji... bo
    czyz to w ich interesie pozwolic lekarstwu rosnac w doniczce czy
    przydomowym ogrodku??? Na razie nie udalo im sie to... a naturalnych
    substancjii nie mozna opatentowac i czerpac multibilionowych zyskow.

    To samo mozna powiedziec o substancji zwanej amigdylin (vitamin
    B-17)... kto w dziecinstwie jadl miazsz jablkowych pestek jadl
    smiertelna trucizne, ja jadlem i jak na razie ciagle zyje.

    Przez sto lat marynarze cierpieli a nawet umierali na szkorbut i kto
    by kiedykolwiek pomyslal ze lekarstwem na krwawiace dziasla mogla byc
    zwyczjna kiszona kapusta albo jedna cytryna zjedzona w tygodniu...

    Swoja droga "maryska to calkiem ladna roslinka"... a ile odmian juz
    jej wychodowano....

    Pozdrowienia,
    JanuszB

  • 53. Data: 2009-03-06 12:18:11
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    Dalej widze ze niektórzy postrzegaja marihuane jako najwieksze zło i
    wynaazwek szatana,
    http://video.google.pl/videosearch?q=Union+napisy+pl
    &emb=0&aq=f#
    polecam ten film, poza teoria spiskowa w nim zawarta jest w porzadku,
    moze ktoś w koncu dostrzerze argumenty przemawiajace za zmienieniem
    postawy wobec konopi.

    P.S Porównywanie marihuany do tytoniu nie ma sensu to tak jak porównac
    drewno i plastik, oba sie pala...

  • 54. Data: 2009-03-06 19:35:58
    Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl>

    P.S Porównywanie marihuany do tytoniu nie ma sensu to tak jak porównac
    drewno i plastik, oba sie pala...

    Jak to nie ma sensu, przecież jak tu niektórzy piszą - marihuana to też
    narkotyk (obok legalnego tytoniu)

  • 55. Data: 2009-03-08 14:07:03
    Od: Ewa J <e...@g...pl>

    s...@g...com wrote:
> [...]
    > postawy wobec konopi.
    >
    > P.S Porównywanie marihuany do tytoniu nie ma sensu to tak jak porównac

    Ten marsz juz sie odbyl? A pojawil sie tam jakis cpun czy tez wszyscy
    tak sie nawalili ze zaden z was sie nie byl w stanie doczolgac sie na
    punkt startowy?

  • 56. Data: 2009-03-11 23:20:01
    Od: "?" <n...@o...pl>

    Ten marsz juz sie odbyl? A pojawil sie tam jakis cpun czy tez wszyscy
    tak sie nawalili ze zaden z was sie nie byl w stanie doczolgac sie na
    punkt startowy?

    Do kamieniołomów z ćpunami!

  • 57. Data: 2009-03-16 23:44:30
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    Ewa J gratuluje obeznania w temacie, brawo kolejna matka polka z
    naciskiem na "polka" nie wie, nie zna sie ale udaje ekspreta...
    pozwodzenia zycze w kolejnych ekspertyzach, aha polecam serwis
    youtube, fakt jest pare osob mlodych nieodpowiedzialnych ale jest tez
    grupa ludzi wiedzacych o co walczą!
    Już nic nas nie zatrzyma!
    www.freedomshop.gota.pl
    serwis w formie sklepu prowadzący kolejny krok w zazielenieniu Polski.

    www.openseed.eu
    forum zrzeszajace zieloną Europe.

    opwartapestka.info dalej funkcjonuje i zbiera chcetnych na propagande.
    Zapraszam i pozdrawaim
    Armista konopny.

    Konopia to twarda roslina, jesli w kamienialomie nie bedzie takich
    infantylnych istot z chcecią tam zamieszkam ;-)

  • 58. Data: 2009-03-17 07:28:14
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Armista konopny.

    Przyślesz porcję nasion?
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 59. Data: 2009-03-17 08:40:31
    Temat: Prośba.
    Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl>

    Witam,
    i mam prośbę. Chodzi o tych maszerujących co czują, że mają za dużo
    neuronów i koniecznie chcą je wytruć dymem.
    Ignorujmy ich posty bo zielarska mafia zalegnie nam się na grupie i
    rozwali to co powoli zaczyna się ożywiać.

    Pozdr.

    D.P.

  • 60. Data: 2009-03-17 09:00:14
    Temat: Re: Prośba.
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Darek Pakosz" wrote ...
    > Chodzi o tych maszerujących co czują, że
    > mają za dużo neuronów i koniecznie chcą je
    > wytruć dymem.

    Ale zatruwane są tylko te neurony co nie chcą palić! Nie wiedziałeś o
    tym? :)
    Czy nalewki też proponujesz ignorować? Alkochol też zabija, z tym, że
    te które nie chcą pić :)
    A.
    P.S. Temat umrze, nie przejmuj się :)