  • 11. Data: 2017-05-08 13:29:14
    Temat: Re: Maszynka do przerobu odpadów drewnianych - jaka?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 09:13:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > U nas taka maszynka się nazywa krajzega;)

    U nas też, ale tego szajsu jest wieeelka góra,
    krajać to piłą to mordęga :/

    L.

  • 12. Data: 2017-05-08 14:22:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 13:29:15 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > U nas też, ale tego szajsu jest wieeelka góra,
    > krajać to piłą to mordęga :/

    Jak tego nie potrzebujesz to daj ogłoszenie na OLX przyjadą zabiorą i zapłacą

  • 13. Data: 2017-05-08 14:23:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 14:22:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jak tego nie potrzebujesz to daj ogłoszenie na OLX przyjadą zabiorą i zapłacą

    To nie moje tylko teścia, on to chce mieć do palenia. Oddać komuś
    to żaden problem ;)

    L.

  • 14. Data: 2017-05-08 14:55:17
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.05.2017 o 14:23, Lisciasty pisze:
    > To nie moje tylko teścia, on to chce mieć do palenia. Oddać komuś
    > to żaden problem ;)
    Czyli główny problem teścia, to leniwy zięć ;-)
    Jacek

  • 15. Data: 2017-05-08 15:05:27
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 14:55:19 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Czyli główny problem teścia, to leniwy zięć ;-)

    Lenistwo jest motorem postępu :P

    L.

  • 16. Data: 2017-05-08 15:16:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 00:07:21 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > A powaznie - to co za pytania zadajesz - pilarka spalinowa najszybciej
    > pewnie :)

    Problem w tym że tego jest od czorta, cienkie, grube, płaskie
    i okrągłe, a takoż palety i temuż podobnież, dobrze by było
    mieć jakąś dziurę do wrzucenia tego szmelcu i drugą dziurę,
    gdzie by wyleciały sprasowane cegiełki albo coś w tym guście ;)

    L.

  • 17. Data: 2017-05-08 15:27:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 15:16:57 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > mieć jakąś dziurę do wrzucenia tego szmelcu i drugą dziurę,
    > gdzie by wyleciały sprasowane cegiełki albo coś w tym guście ;)

    Taa. I popakowane jeszcze
    Krajzega, dwa dzionki roboty i podpiłowane. Opalisz się świeżego powietrza zaznasz
    itp

  • 18. Data: 2017-05-08 15:41:06
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.05.2017 o 15:05, Lisciasty pisze:
    > Lenistwo jest motorem postępu :P
    Słuszna uwaga, sam poczyniłem kilka usprawnień pozwalających mi więcej
    leniuchować niż pracować.
    Jacek

  • 19. Data: 2017-05-08 17:23:44
    Od: s...@g...com

    > U nas też, ale tego szajsu jest wieeelka góra,
    > krajać to piłą to mordęga :/
    >
    > L.

    Mordega to bedzie jak sie pokapujesz ze to co jest upaprane zaprawa i piachem tepi
    tarcze piły w zastraszajacym tempie.

    I albo te tarcze bedziesz dobijał aż im zęby wypadna (jedna to pewnie 20-60pln w
    zaleznosci jaka kupujesz) albo bedziesz ostrzyć recznie albo zamiast piły weźmiesz
    siekiere.

    Najbardziej pancerne podejscie to piła stołowa i tarcza stalowa, bez weglikow taka.

    One są dosyć trwałe ale jakośc cięcia będzie rzeźnicka.

    W ten sposób potniesz na kawałki co do pieca sie zmieszcza i jakos to przeżyjesz. Ale
    licz sie ze pi*oko jedna deska to minuta-dwie roboty. plus tyle samo lub 2-3 wiecej
    aby zaniesc do piwnicy.

    Ocen na oko ilosc desek i z nadzieją zabieraj sie do roboty bo jak masz duzo to
    troche ci zejdzie :)

  • 20. Data: 2017-05-08 17:48:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > mieć jakąś dziurę do wrzucenia tego szmelcu i drugą dziurę,
    > gdzie by wyleciały sprasowane cegiełki albo coś w tym guście ;)

    Za dobrze bys mial :D Krajzyge jak masz to rzeczywiscie to najlepsza
    opcja. Jak nie masz to pilarka - spalinowa lub w sumie jeszcze lepiej
    elektryczna bo moment ma szybko, szybko rusza i szybko sie zatrzymuje :)
    Wydaje Ci sie, ze tego masz duzo. Moja ciotka przerabia caly zaladowany
    tego typu drewnem (rozne formaty, grubosci - scinki odpadowe) samochod
    ciezarowy w dwa wieczory :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.