  • 1. Data: 2009-05-28 10:13:48
    Temat: Materac Estrella Lux Limited
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>

    Witam,

    Aktualnie poszukuje materaca do sypialni. Ostatnio pojawił się materac
    estrella lux limited w dość atrakcyjnej cenie. Mam pytanie czy ktoś miał
    styczność z tym materacem i mógłby coś napisać na jego temat?
    Szukam materaca o średniej twardości.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2009-05-28 13:24:20
    Temat: Re: Materac Estrella Lux Limited
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be>

    Michał Wójcik pisze:
> [...]
    > estrella lux limited w dość atrakcyjnej cenie. Mam pytanie czy ktoś miał
    > styczność z tym materacem i mógłby coś napisać na jego temat?

    Ja mam Estrelle Lux i jestem bardzo zadowolony. Wersja Limited jest
    tansza, ale ma okladzine lateksowa tylko z jednej strony.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 3. Data: 2009-05-28 15:03:00
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    BbT wrote:
    > Ja mam Estrelle Lux i jestem bardzo zadowolony.

    I ja tez :-) (tzn. i mam, i jestem...)

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2009-05-28 19:41:26
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    oznan.pl...
    > I ja tez :-) (tzn. i mam, i jestem...)

    A my z żoną nie - trochę za miękki, trochę boli kręgosłup.

  • 5. Data: 2009-05-28 19:51:02
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    strach pisze:
    > A my z żoną nie - trochę za miękki, trochę boli kręgosłup.

    ja bylem bardzo niezadowolony bo kupilem 7-o strefowy
    po dlugiej batalii wymienilem wreszcie na jednostrefowy i wreszcie
    normalnie sypiam...

    Sierp

  • 6. Data: 2009-05-28 19:56:02
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>

    Sierp pisze:

    > ja bylem bardzo niezadowolony bo kupilem 7-o strefowy
    > po dlugiej batalii wymienilem wreszcie na jednostrefowy i wreszcie
    > normalnie sypiam...

    Dzięki za wypowiedzi, ale nie mówią nic na temat tego modelu który jest
    w promocji.
    Sam biorę pod uwagę zakup materaca tylko i wyłącznie jednostrefowego.

    Czy nie ma nikogo kto kupił tą wersję promocyjną?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 7. Data: 2009-05-28 21:39:40
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Michał Wójcik pisze:

    > Dzięki za wypowiedzi, ale nie mówią nic na temat tego modelu który jest
    > w promocji.

    mówią mówią... unikać siedmiostrefowego :-)
    tz wierze, ze ludziom bywa na nim wygodnie - ja moze pecha mialem,
    i pol roku sie meczylem reklamujac kilkukrotnie - na szczescie po
    telefonach i utyskiwaniach wreszcie zgodzili sie materac wymienic

    Jezeli ten "limited" (btw, limited zazwyczaj odnosi sie do lepszej
    jakosci, a nie gorszej... dziwne :-) ) rozni sie tylko tym, ze lateks
    jest z jednej strony, to pewnie komfort spania jest podobny, ale na
    skali twardosci moj bym umiescil raczej blizej miękkiego niz twardego

    Sierp

  • 8. Data: 2009-05-29 06:20:27
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

> [...]
    > estrella lux limited w dość atrakcyjnej cenie. Mam pytanie czy ktoś miał
    > styczność z tym materacem i mógłby coś napisać na jego temat?
    Moje bonelle z kokosem się zużyły, więce na początku roku kupowałem materace
    (2x90). Najpierw kupiłem 7-strefowy latex za ponad 1200zł. (Sendar) Niby
    super pokrowiec itd. Okazało się, że śpi mi się na nim tragicznie. Marna
    wentylacja i położenie stref zupełnie nie odpowiada moim wymaganiom.
    Przecież każdy człowiek jest inny a strefy wymagają chyba standaryzacji
    rozkładu mas ciała ;-). W końcu kupiłem coś, co się nazywa Estrella Kokos.
    Nie ma tego w normalnej ofercie producenta, ale rozprowadza to jakaś
    warszawska sieć (również wysyłkowo). Materac ten to konstrukcja kieszeniowa
    z płytą kokosową i na tym lateks 3cm. Materac dwustronny. Jak dla mnie jest
    bardzo wygodny i przewiewny. Brak stref to dla mnie zaleta - nie musze się
    martwić, czy jestem do niego dopasowany w każdej pozycji, bo inaczej
    kręgosłup siądzie.

    Pozdrawiam
    Adam